Hier mis ik de droge worst, filet american. Oh en een zacht gekookt eitje of een spiegelei. Ben niet een alcohol drinker, ben nogal verzot van cola....maar moet ik van mezelf nu ook minder drinken.
Extra hormonen, dat klinkt ook niet zo prettig. maar wel mooi als het werkt!! Ik heb reuma en neem daar veel medicatie voor. Waardoor ik wat beter in de gaten moet worden gehouden, en de VK te weinig af weet van mijn ziekte.
oh zacht ei, is echt mijn fav, elke ochtend... nu doe ik het maar met een hard gekookt ei, want een doorbakken ei vind ik echt zooo vies. Had de vegetarische filet american geprobeerd, maar dat viel me toch ook wel een beetje tegen helaas.
Ja hier is een zacht eitje ook favoriet, nu inderdaad hard gekookt. Vegetarische filet americain? Bestaat dat?
De hele ochtend zit ik te denken, waar heb ik zin in om te eten. En nu jullie het over zachtgekookt eitje hebben denk ik: dat is het . Moet toch maar iets anders verzinnen
Cola vind ik nu zo vies Voorheen dronk ik altijd cola, van 's ochtends tot 's avonds en nooit wat anders. Behalve in de zwangerschappen dan want dan vond ik het niet lekker.. Ik was echt verslaafd. Sinds September drink ik alleen nog maar water en soms een sapje. En ik moet zeggen: ik mis het helemaal niet.
Oh ja filet american of een zachtgekookt eitje, jammie! Alcohol en roken deed ik al niet, dus daar heb ik geen moeite mee. Ik ga er alleen tegenop zien in de zomer als we met zijn alle bij elkaar zitten dat er dan eentje gaat roken. Ik vind dat in de zwangerschappen altijd zo stinken.. brrr
Hier ook een auto immuunziekte en onder controle bij een gynaecoloog. Door de ziekte maak ik antistoffen aan en dat kan een hartblock veroorzaken bij mijn kinderen. Gelukkig mijn twee dochters niet. De vroeggeboorte van mijn dochter had niets te maken met de ziekte.
Welkom! @Maria02 Ohhhhhh mag ik dan ook even? Ik mis spiegeleieren, filet americain, rosbief, carpaccio en droge worst! Maar ik ben dolgelukkig met dit hommeltje in Mn lijf
Mijn vriend heeft vanaf zijn 13e gerookt en ik ben door hem (niet super vaak) gaan roken. Toen de kinderwens er was, zijn we allebei gestopt. Scheelt een hoop geld en we missen het totaal niet!
oeps! @Zwangels Ja de plus heeft het iig ook. Je moet gewoon niet dneken dat het filet american is maar echt een vervanger, ik strooi er altijd (ook bij normale) piri piri over heen, dat maakt het al wel stukkie beter