Ah nee, vergeten, maar had tegen 17u terug wat geconcentreerde urine na 4 plasjes zonder te drinken, dus heb er niet meer aan gedacht
Overigens wilde ik reageren op het stukje van @MissMorrow maar het originele kan ik niet terugvinden: “ het feit dat een miskraam (en zeker herhaalde miskramen) maakt dat je een zwangerschap nooit meer onbezorgd zult ervaren. ...... En voor mij geldt dat ik tijdens de eerste zwangerschap echt een stuk onbezorgder was. Ik dacht al na over namen, kocht met mijn vriend een schattige klerenhanger en kreeg al een cadeautje van mijn moeder. De uitgerekende datum stond al in mijn agenda. Nu is dat romantische er af. En dat romantische is juist zo leuk.” Precies zo geldt het voor mij met de bevalling. Ik ben daar nu al mee bezig omdat het risicovoller is voor mij dan de gemiddelde bevalling. Romantisch zal het niet zijn.
Ook maar even een foto van mijn testjes. De action testen heb ik op 1 dag gedaan (middag en avond) omdat ik het niet geloofde Oke ik geloof het soms nog steeds niet
Hoi meiden, ik wil me graag bij jullie aansluiten! Dinsdag positief getest en tot vandaag in ieder geval een goede oploop! Dit was de laatste iui en de ivf intake stond al gepland voor over twee weken. Helemaal happy dus.. Waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik helemaal geen kwaaltjes heb, dus nu is het nog zo onwerkelijk. Mag zondag officieel testen (protocol vanuit het ziekenhuis door ovitrelle gebruik) en hoop dat de test 2-3 weken aangeeft! In oktober was het ook raak, maar dit werd helaas een miskraam. Volgens eigen berekening ben ik op 14 november uitgerekend!
@Torties ik heb mijn bericht verwijderd, omdat ik het gezellig wil houden. Ik merk dat het mij ook niet goed doet om hier uitgebreid over mijn angsten te schrijven. Ik denk dat we elkaar allemaal wel begrijpen en we gunnen elkaar allemaal een goede zwangerschap!
Leuk om alle oploop te zien. Ik heb net een CB besteld en die mag ik woensdag doen, eerder dan woensdag ga ik niet meer testen.
Ik heb nog nooit een mk gehad maar ondanks dat ben ik ook erg onzeker als ik de ene dag wel van alles voel en de andere dag niks voel.
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje- 34 jaar, 4e kindje- onbekend 8 november Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend AapEnOlifant - 27 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29 jaar , 2e kindje - onbekend xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november Maria02 - 32 jaar 1e kindje - onbekend 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26 jaar, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (23) ---------------------------------------------- Afspraken: 08 Maart Roetje08 - bloedafname huisarts 11 Maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) NEH - 11 maart intake vk 14 Maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 15 maart Viviennee - VK 18 Maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 Maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 Maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken xBambi - eerste echo fertiliteitsarts (7 weken) 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - 1e echo vk bij 8 weken Mommy563 - 1e echo en intake VK 28 Maart AapEnOlifant - eerste echo vk 2 April Miles - intake VK 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) AapEnOlifant - intake vk 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wauw wat leuk om te zien dat de lijst steeds groter wordt. Welkom nieuwe dames! Heb via de website mij aangemeld voor MvM. Nu wachten op het telefoontje. Manlief zei al voor de grap, "begint dat gezeik weer". Hahahaha.
Ok veel reacties! Ik zie weer wat positieve testen en nieuwkomers allemaal heel leuk! ❤️ Verder zie ik deze groep als een veilige groep waarin we dingen met elkaar kunnen delen en met elkaar kunnen meevoelen in wat voorn situatie dan ook. Ik vind iedereen zijn verhaal belangrijk en daarnaast ook dat we elkaar in onze waarde laten. Leuk verhaal: Mijn moeder was vandaag bij mij en zat in mijn kastje voor koffie en wat trof ze daar mijn zwangerschapsvitamines.. Ze was helemaal door het dolle heen. Bedoeling was pas delen na de echo maar stiekem ben ik ergens ook blij dat, ze het weet! Tot slot heb ik in tegenstelling tot gister een goede dag en net dikke vette MAC naar binnen gepropt en voel me nog steeds goed!
Je hoef echt nergens onzeker van te zijn. Toen ik voor de eerst zwanger werd, wist ik niet eens dat je dat eng kon vinden. Ik had een test gedaan en dat was dan ook alles. Alles is voorspoedig gelopen .
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje- 34 jaar, 4e kindje- onbekend 8 november Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend AapEnOlifant - 27 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29 jaar , 2e kindje - onbekend xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november Maria02 - 32 jaar 1e kindje - onbekend 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26 jaar, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (23) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 Maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) NEH - 11 maart intake vk 14 Maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 15 maart Viviennee - VK 18 Maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 Maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 Maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken xBambi - eerste echo fertiliteitsarts (7 weken) 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - 1e echo vk bij 8 weken Mommy563 - 1e echo en intake VK 28 Maart AapEnOlifant - eerste echo vk 2 April Miles - intake VK 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) AapEnOlifant - intake vk 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).