Pff rollercoaster aan emoties geweest hier de afgelopen dagen.. de vk vindt het nog geen 100% miskraam adhv mijn verhaal en ze wil graag toch een echo maken. Ik hou daardoor nog wel een klein beetje hoop maar ben echt bang dat het mis is gegaan. Ik ben niet misselijk meer, merk verder ook niks meer eigenlijk. Maar een test durf ik niet meer te doen. Slaat nergens op eigenlijk maar ben echt bang voor de uitslag. Donderdag heb ik een echo
@NEH hahahaha hier staan ze op precies dezelfde plek! Maar gelukkig nog niet gespot door iemand!! Leuk dat ze zo door het dolle heen is!!
@Aurorae jeej echt heftig meis! Maar wel nog hoop gelukkig.. Mijn duimen draaien overuren voor jou!! Denk aan je donderdag! Ik hoop zo dat het goed is xx
Fijn dat je toch even komt kijken hier en reageert. Ik hoop voor jou dat een echo donderdag goed is. Mbt testen is ook dubieus want mocht het mis zijn heb je waarschijnlijk nog steeds hcg in je urine. Kan een verkeerd beeld geven. Ik testte 3 weken na mijn miskraam met 4/5 weken nog positief.
Lief dank jullie wel! Deze zwangerschap was helemaal niet gepland en de timing was eerlijk gezegd niet heel goed (ik een nieuwe baan vanaf mei, mijn man net een nieuwe functie en daarnaast nog wat dingen) maar ik was er zooooo blij mee. Het was zo welkom geweest en ik denk ook niet dat we nu snel weer bewust opnieuw zullen gaan proberen zwanger te raken dus dat maakt het nog een beetje extra kut. Niet dat ik hier nu zo overheen wil stappen en weer door hoor maar heb daar natuurlijk al wel aan gedacht.
Ben nog wel even online geweest hier in de tussentijd maar ik voel me ook gewoon een beetje bezwaard om met mijn niet zo positieve berichtjes hier het topic te vullen Ja precies ik wil en geen valse hoop door een test die om die reden nog positief is maar ik ben ook als de dood voor een spierwitte test
@Aurorae ik begrijp dat je het spannend vindt om te testen, vooral nu doen waar jij je goed bij voelt ❤️ Ik duim voor je!
Hoi lieve dames! Ik sluit mij ook heel graag aan bij dit groepje Zal mij eerst even voorstellen en zal daarna alle 54 pagina’s op mijn gemak gaan lezen hihi. Ik ben emily, 28 jaar en dolgelukkig wan ik ben nu 4 weekjes zwanger van ons eerste wondertje! Het is nog spannend want het is in de eerste ronde met 4,2 weken misgegaan maar ik probeer van het positieve uit te gaan! De testen zijn al vele malen donkerder dan toen en lopen heel mooi op dus we gaan ervoor!❤️ Vind het zo spannend en zo leuk allemaal! Ik wens jullie ALLEMAAL een gezonde en fijne zwangerschap en lekker samen aftellen tot de eerste ontmoeten met onze wondertjes❤️❤️❤️ Liefs