Ik kreeg geen meldingen meer, kon me al niet voorstellen dat jullie zo stil zouden zijn @Aurorae voel je niet bezwaard en deel je gevoel. Misschien kunnen wij je helpen. Ik duim op een mooie echo donderdag! @Ready2loveU welkom en gefeliciteerd!
@Aurorae sluit me aan bij de rest niet bezwaard voelen we zijn hier juist voor alles! Sterkte donderdag! En deze dagen!
@Aurorae ik sluit me aan bij wat al gezegd is en lucht vooral je hart hier! Ook ik duim dat alles gewoon goed is blijven gaan en je donderdag een mooie echo hebt! Nieuwe dames, welkom hier en gefeliciteerd!
@Aurorae ik sluit me aan bij de rest. Lucht je hart. @Ready2loveU welkom en gefeliciteerd! @Roetje08 Mooie waarde!
Hi meiden. Mijn predictor vanmorgen was een heel stuk lichter dan eergistermiddag. Cb digi geeft ook nog steeds 1-2 aan. Ga er nu vanuit dat het niet goed is en hou me even afzijdig hier, even zinnen verzetten.
Kon mij niet inhouden en heb de tweede CB gedaan. Ik ben er heel blij mee. Nu nog een nieuwe kopen voor de 3+ hahahaha.
Hahahah wsss als je hem morgen had gedaan, had je de 3+ gehad . Zo blijf je kopen en testen . Bij wehkamp zijn ze iets goedkoper