Wij doen de niptest, en na de goede niptest mag de rest van de wereld het weten (het plan is nu mijn zus na een goeie 8 weken echo en vriend zijn familie na goeie 12 weken echo). Misschien controversieel, maar wij hebben al besloten dat we de zwangerschap afbreken als er iets uit de nipt komt .. respect voor degenen die er dan bewust voor kiezen om toch door te gaan, maar dat lijkt ons te zwaar.
Hahaha als mijn directe buurvrouw zwanger zou zijn dan gaat er iets niet goed die is in de 50... Ik woon in Schoonebeek.
Ah, dat is nog een half uur. Mijn ouders hebben in jouw buurt wel net twee huisjes gekocht om te verhuren haha
@Viviennee mocht je in het ziekenhuis moeten bevallen is dat voor jou dichtbij? Voor ons is dat een 20/25 min rijden. De vorige keren ben ik op medische indicatie (mijn BMI) in het ziekenhuis bevallen. De eerste keer was in Hoogeveen, want toen woonde we hier nog niet. En de tweede keer in Emmen. Maar Hoogeveen doet geen bevallingen meer.
Dat is bagger! Zwolle is wel een goed ziekenhuis. Heb hiervoor in Hoogeveen gewoond en moest naar Zwolle voor de 20 weken echo.
Ik ben halverwege de vorige zwangerschap verhuisd, dus moest toen ook ivm sua en guos naar zwolle idd. Maar ik ga dat niet redden hoor. Eerste 6 uur na vliezen, tweede 3 uur na vliezen. Beide inleiding. Als het uit zichzelf begint ben ik de sjaak denk ik
Hier ook n brabo! Ook wij gaan de NIPT test doen. Al besloten dat als er iets uitkomt en na verder onderzoek bevestigd wordt, wij het afbreken. We hebben al zoveel shit meegemaakt met onze jongste dat ik het denk ik mentaal niet meer zou trekken om weer het medisch traject in te gaan.