@ kinderwagen Weten we ook al welke we willen. Was het maar zover om hem op te halen. @ draagdoek Ik heb vorige week een Yaro draagdoek maat 6 gekocht via MP voor een prikkie ik heb dezelfde kleur doek wel liggen maar dat is een maat 3 en dat is met een baby niet handig. Verder heb ik nog een maat 4 en een Mei Tai liggen liggen #draagdoekenverslaafd
ik vind de joolz ook echt een pracht wagen heb verder eigenlijk nog niets bekeken, moet voor mij vooral praktisch in klapbaar zijn ivm reuma handen dus wordt uiteindelijk toch iets wat het makkelijkste werkt denk ik.
Wij waren superverliefd op onze iCandy, maar met de tweede erbij helaas moeten ruilen voor een Donkey.
Ik heb geen zin om te leren knopen, en ben dan ook altijd bang dat ik t niet goed doe en de baby eruit dondert. Ik blijf lekker bij draagzak
Ik ga wel een poging wagen. Nog maar sinds een paar weken trekt het idee me wel. Als het teveel moeite kost, kap ik er ook mee
Misschien bevalt het wel hartstikke goed Ik heb serieus het idee dat ik al een week weer last van mijn bekken heb. Kan dat uberhaupt? Misschien wel als je vier keer zwanger bent in 3 jaar, I guess :')
Ik vond het ideaal. Ben er mee begonnen bij 2e zoon. Vind het nog jammer dat ik mijn eerste zoon niet gedragen heb.
Wat weten jullie al allemaal goed welke spullen mooi en leuk zijn! Ik ga even goed naar jullie luisteren
Tja ik zou vroeg slapen want mijn ogen vallen haast dicht maar nu zit ik alsnog op het forum dat schiet ook niet echt op haha
Kinderwagen hier gaat er waarschijnlijk een tweedehandse komen. Degene die we nu hebben is redelijk goed maar ik wil een andere. Ik heb een draagzak van mucibi maar weinig gebruikt, dus schaf niks anders aan. Verder ga ik kijken naar een andere box. En deze keer wil ik het geslacht wel weten, mocht het een meisje zijn kan ik eindelijk roze kleding kopen Maar dan gaat er ook een heleboel kleding van de jongens in de verkoop. Heb de dag bij mijn schoonouders overleefd, hebben ons niet versproken, nu zien we ze pas eind maart weer.