Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29 jaar, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (8) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29 jaar, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (8) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wie is er vandaag nog meer elke 5 minuten aan het checken of er al 2 weken voorbij zijn? Oh, en 6 miljoen keer naar de wc gaan om te checken of er misschien bloedverlies is.. Zit nu op 13 DPO, dus 1 dag over tijd.
Plassen moet ik een stuk vaker, maar niet ultraaaaa vaak. Ben wel elke keer beetje angstig voor bloed. Vorige keer alleen maar bloed, dus toen was het ‘normaal’ (voor mij dan). De tijd gaat echt heeeeeeeel traag.
Plassen hoef ik hier ook nog niet super vaak, maar spiek wel telkens even op het papiertje of er geen bloed zit. Ook nog altijd geregeld een vlaag van misselijkheid, al vanaf de eerste test dus hoop niet dat dat een voorbode gaat worden voor wat er nog komen kan. En ondertussen tel ik zo geduldig mogelijk af naar de eerste echo, haha.
Hopelijk vliegt het voorbij. Na een nuchtere carnaval nog een paar dagen vakantie en na de eerste werkdag is het zover
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Wil even voorbij mijn nod komen zodat ik zeker weet dat ik niet ongesteld word... met hoeveel weken kunnen jullie op de 1e echo? Wanneer vertellen jullie het aan je ouders?
Hahah, dat is herkenbaar! @Stresskipje, ik heb mijn echo nu met 7 weken. We vertellen het sowieso pas daarna en misschien wel pas na de termijnecho.
Oh. Wij willen het onze ouders nu al vertellen... want als het misgaat vertel je dat toch ook?? Dan is het wel fijn om het te kunnen delen....