Moest even paar dagen bijlezen! Super blij heb geheel onverwacht een 3plus gescoord!! Nieuwe! Allemaal gefeliciteerd en welkom! @Kaatje92 wat een mooi nieuws! Super!! Facebook durf ik nog niet..
Ow en wat betreft misselijkheid nog niet echt last van, vorige zwangerschap tot 24 weken overgegeven dus ben benieuwd!!
Wow fijn die 3+! Ik durf daar pas dit weekend voor te testen haha Facebook heb ik niet meer, als alles er goed uit ziet maak ik er misschien weer een voor aan
Ik had vanmorgen weer een vlaag van misselijkheid maar heb verder nergens last van. Heb het idee dat ik te graag wil en mezelf misselijk ādenkā
Kan iemand mij helpen? Hoe krijg ik een zwangerschapsbanner (zoals een aantal van jullie hebben) onder mijn berichten? Door op de afbeelding te klikken kom je op de site. Alles invullen en dan staat onderin een link. Die moet je kopieren..en dan?
Kopiƫren in je handtekening Even naar je zwp profiel en dan 'handtekening' aanklikken daar kun je die link in kopieren
Ik ga liever ook pas over op Facebook als ik iig eerste echo heb gehad. Is Facebook dan een stuk fijner? Of willen mensen dat omdat het dan privƩ is?
Hee! Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Het is ons tweede kindje, maar wel de eerste die ik draag! Bekend maar dus toch allemaal nieuw en spannend... Ben heel voorzichtig nog hoor! Mijn hcg begon wat laag, maar de stijging was volgens het ziekenhuis keurig op schema. Zat in de mmm, dus werd tot nu erg in de gaten gehouden. Maar weet dus wel dat mijn 3+ zal dus nog even op zich laten wachten! (Op 18 dpo een hcg van 66 en op 20 dpo 192)
Lalalaura welkom. Wat een spanned opstart. Snap dat je voorzichtig mee bent. Hopelijk over paar dagen een mooi 3+
Ik heb vandaag last van me onderrug. Zo niet leuk en moet enorm veel plassen. Om gek van te worden. Vind ook beetje TE eng . Maar tja , met mij geschiedenis is dat niet zo gek.
Vanmiddag de CB digital ontvangen, deze wil ik morgen doen voor de 3+ Oh en vandaag was ik echt zo moe, kinderen waren aan het spelen en ik betrapte mij er op dat ik op de bank in slaap viel. Vanavond vroeg naar bed dus. Ook lijkt het of mijn buik al opgezet is, maar ja dat zullen de darmen wel zijn.