Oo Ik vind het echt zo spannend. Ben veel te veel op mijn lijf aan het letten. Merk dat mijn darmen wat aan het rommelen zijn, maar alsmaar ben ik bang dat het fout gaat. Zou zo zo graag willen dat ik die heerlijke naïviteit zou hebben van mensen waarbij het super snel lukt. Mijn HCG begon laag na de iui, waarschijnlijk is de innesteling erg laat geweest....Maar ik moet zondag of maandag volgens mijn “berekening” toch echt wel de 3+ zien! Voor nu is in tekst zien “zwanger” en meer dan 1-2 al een overwinning!!
@Nadia33 hopelijk heb je een goede echo vandaag! Hier een mooie digitale 3+ op 5,1 week, dus ik ben tevreden. Maar eerst morgen de echo afwachten of het niet weer een windei is.
Fijn meiden!! Ik hoop zondag op de 3+ Ik let ook heel erg op mn lichaam en vind t rete spannend allemaal haha. Ik wil ook meedoen met MvM maar voel me op de een of andere manier nog erg onzeker ofzo. Misschien maar gewoon aanmelden.. Succes vandaag @Nadia33!
Nog steeds geen afspraak bij de gynaecoloog, aaaah. Nu derde keer uitgelegd tegen de huisarts wat voor soort verwijzing ik nodig heb, zal het dan nu wel goed gaan? Zucht haha
Succes vandaag, @Nadia33! @Sjaantje91 jij ook veel succes met het krijgen van de juiste verwijzing, haha. Snappen ze daar niet goed dat je zwanger bent, of waarom je een andere verwijzing moet hebben?
@Nadia33 succes he! @Torties heb je verder nog ergens last van? Kan ook een bloedinkje zijn door druk zetten of een haarvaatje? Anders idd VK maar bellen voor je eigen gerustheid? Meiden ik heb jullie advies nodig. Ben nu al 2.5 dag aan de dunne en sorry voor details maar het is echt gewoon waaaterdun en soms ook echt alleen water met het een en ander (sorry sorry sorry zo vies) ik dacht eerst dat diarree een symptoom was maar nu wordt het wel heel erg....kan dit kwaad? Iemand buikgriep gehad in de eerste weken? En wat zouden jullie doen? Zo worden die supplementen met foliumzuur ook niet echt opgenomen Liefs
Dat lijkt mij niet fijn. Als je het niet vertrouwd dan zou ik even naar de VK bellen voor advies. Ik heb geen ervaring met een buikgriep in de zwangerschap