Ik zie hier en daar wat symptomen voorbij komen, misschien kunnen we elkaars nieuwe hormoonellende delen; - Iets vaker dan normaal plassen verder niet - Krampen en trekkerig gevoel in baarmoederregio (daardoor blijf ik steeds checken op bloed) - Waanzinnig mooie huid (had wat acne gekregen na stoppen met de pil, is nu foetsie), kan dit alleen maar zien als pluspuntje - Soms een beetje weeïg gevoel in buik, kan het nog niet écht misselijkheid noemen - Boobs are oké, voel ik niks aan En jullie?
ook dat trekkerige gevoel in de onderbuik (niet menstruatie kramp) en gevoelige borsten (ook anders dan voor de menstruatie). Verder ben ik al een paar dagen heel verkouden en moe.... schijnt heel vaak voor te komen rond de innesteling?
Dat trekkerige gevoel heb ik eens in de paar dagen, voel het niet zo vaak. Iets vaker naar de wc dan normaal, maar niet extreem. Dat was het. Mn vriend zegt ook dat ik iets gepikeerder reageer
Ja en nee, ik heb mijn lesje wel een beetje geleerd hiermee na mijn eerste MA, dus ik ben er wat voorzichtiger mee nu, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Hier ook iets sneller gepikeerd (lang leve de hormonsters). Verder zo nu en dan wat steekjes en krampjes in mijn onderbuik en dan de vlagen aan misselijkheid. Meer nog niet
Hallo, mag ik met jullie mee komen kletsen? Ik voelde mij een aantal niet helemaal mijzelf en had veel kwaaltjes. Ik bedacht mij dat ik al ongesteld had moeten worden. 2 dagen terug heb ik deze test gedaan en die is dus vet positief. Dat was even schrikken want het zat niet in de planning zeg maar.( Ik heb altijd een 3e gewild maar mijn partner niet) Het is wel zeer gewenst. Ik heb het uitgerekend en ik ben 1 NOV uitgerekend. Het wordt ons 3e kindje. We hebben 22 maart de eerste echo. Wie kan mij op de lijst zetten?
Ja, wij hebben het ouders, schoonouders en broers gelijk verteld. Ik vind het heel fijn dat onze directe naasten het gelijk weten
Ja vind ik ook wel denk ik.... en als het misgaat wil je het ook kunnen delen denk ik? Enige nadeel is dat ze dan na de tijd weten dat het er misschien weer aan zit te komen.
Ik heb na de zol heel hard geroepen: voor mij voorlopig geen kind, ik ben er voorlopig wel weer klaar mee. Zo hoopte ik alsnog een verrassing te creëren