@Roetje08 dankje, komt vast goed. Manlief was er not amused over, maar ik zei al het is voor een goed doel. Hier het geluk gehad dat we zonder medicatie zwanger zijn geweest en zijn. En als ik zo kan helpen voor een ander z'n kinderwens, is een kleine moeite.
Zeker hoop houden! Ik wist niet dat ik zwanger was omdat ik "telkens" opnieuw ongesteld werd na een cyclus (3x in 2 weken) en ook daarna rond m'n nieuwe "ovulatie" weer bloedingen (echt zo dat je het voelt lopen en meteen een toilet moet bezoeken!). Ook vandaag weer wat verloren. Inmiddels weet ik dat ik toch zwanger ben en waar de.bloedingen door komen (inmiddels overigens bruine bloedingen maar nog behoorlijk veel). Ik weet ook sinds de echo van gisteren dat er nog aardig wat het lichaam uit moet. Maar desalniettemin op dit moment ook in bezit van een gezond en goed gevulde vruchtzak . Bloed hoeft dus niks met de vruchtzak te maken te hebben! Het kan van alles zijn. Ik begreep gisteren dat je met 6 weken een gegroeide vruchtzak "alleen" nog kan verliezen als het gepaard gaat met hevige krampen. Bij mij is het advies, bel zodra het ineens echt rode bloeding wordt (dus nieuw bloed) of bij krampen.
Dank je wel dames. Ik vind het zo spannend nu en hoop zo graag op een mooie echo. Al verwacht ik nog niet veel te zien. Maar ik ga positief in
Helaas hier nu toch echt mis... Mocht voor ons dus nog niet zo zijn... Iedereen heel voorspoedige zwangerschap gewenst, met prachtige, lieve, gezonde baby'tjes in november