Oh meid toch....heel veel sterkte @Lalalaura Zolang het niet gepaard gaat met hevige buikkrampen toch hoop houden. Hopelijk onschuldig.
Het bloeden is volledig gestopt. Het is echt gebleven bij 1 druppel helderrood en twee mini veegjes roze. Het was ook in combinatie met wat harde ontlasting en las later dat dat daar door kan komen. Nu weer wat geruster. Vanmorgen heerlijk misselijk en flinke steken in mijn borsten. Raar genoeg is die bevestiging dan super fijn!
Gelukkig zeg. Bloed is nooi goed im te hebben als je pril zwanger bent. Dan gaat van alles door je hoofdheen. Snap volkomen je onrust.
Och, jij ook al heel veel sterkte! Hopelijk dat je snel een doorgaande zwangerschap hebt, het is je gegund! Wel vervelend dat je niet even langs mag komen bij de VK, al is het maar ter bevestiging?
Ik blijf nog wel heel licht roze verlies hebben, zo nu en dan bij afvegen. Maar het is in ieder geval nog niet doorgezet.. nog 11 dagen tot de echo Ook vanuit mij veel succes vandaag @Viviennee en @Sjaantje91
Succes met de echo’s vandaag! Moet zeggen dat ik het wel een beetje benauwd krijg door alle nare berichten..