Qua symptomen: Meteen met de eerste tuurtest misselijk, buikpijn steken/krampen, rugpijn. Vannacht mijn eerste beenkramp in bed weer
Delen als het misgaat kan eventueel alsnog wel, dat heb ik bij mijn tweede mk uiteindelijk achteraf ook gedaan, maar het valt heel erg zwaar als je na goede testen ( vervolgens eerst 2 goede echo's en daarna een slechte) verteld dat je zwanger bent en weken daarna te horen krijgt dat het niet goed zit. Mijn oudste twee kinderen waren ontroostbaar de eerste dagen en dat maak ik niet graag nog een keer mee. Mede omdat ik vind dat zij het als het eerste horen te weten buiten mij en mijn vriend om en hebben we daardoor besloten het niet meer zo vroeg te vertellen. Uiteraard is dat natuurlijk voor iedereen anders. Overigens vinden we het nu ook wel leuk/fijn dat wij voor nu de enige twee zijn die het weten en zo toch een beetje genieten van ons geheimpje.
Lantaarnpaal - 24 jaar - 2e kindje Wil iemand mij op de lijst zetten? 8 november uitgerekend. Gister positief getest in ronde 12, echt niet verwacht maar zo blij!!!!
Goedemorgen, Ik kom hier ook mee kletsen, ben 36 jaar heb al twee zoontjes. Nu zwanger van de derde. Kon het niet geloven want gewoon in ronde 1 raak. Terwijl we bij de eerste er 2,5 jaar over gedaan hebben en bij de tweede 1 jaar. Zoals ik nu reken ben ik 10 november uitgerekend.
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (10) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik ben benieuwd naar het geslacht haha. Nog 11 weken wachten. Zo'n gek idee dat dit een zomer zonder wijntjes gaat worden. En ik ga elke keer naar de wc om te kijken of ik nog niet bloed whaha. En ik kijk wel 100 x naar mn testen kan het nog niet geloven
Welkom nieuwe dames! Ik ben hier ook stiekem heel benieuwd naar het geslacht, willen jullie het allemaal weten straks?
Ooooh ja, ik wilde deze zomer nog drankjes en peukjes doen, maar helaas :') Ja, ik wil het geslacht weten. Liefst gisteren al. En wil het liefst een derde meisje
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend 11 november MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend 12 november 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (11) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).