♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november 8 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 9 november 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden, Gefeliciteerd allemaal❤️ Ik meld mij hier ook. Ik ben nu 4+6. Dus ik zou dan precies op 1 november uitkomen maar dat is natuurlijk even afwachten! Vind het allemaal heel spannend want ik heb vorig jaar september een MA gehad met 6,5 week. We hadden toen net een echo gehad bij het ziekenhuis waarbij het hartje klopte maar de echo erna niet meer. Vervolgens een lange nasleep en in december pas weer schoon. We waren in het ziekenhuis net begonnen met de intake bij de fertiliteit etc waardoor we daar meteen mochten komen toen ik positief getest had. Nu dus weer zwanger! Maar tegelijkertijd dus ook heel bang! Het vertrouwen moet groeien zullen we maar zeggen. 11 maart hebben we de eerste echo in het ziekenhuis met 6+3. Net wel deze test dus dat is fijn nu nog even afzien tot aan de echo!
Ik weet hoe je je voelt, het is zo spannend zwanger zijn na een mk of ma, beide meegemaakt ook. Maar wat een prachtige digitale test heb je daar al!! Heb vertrouwen !
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november 8 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 9 november 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Welkom en gefeliciteerd! Ik heb ook op 11 maart de echo met 6.1w. Voor mij ook een spannend moment. In juni ben ik zwanger geworden, maar op de eerste echo was mijn baarmoeder leeg. Ik hoop zo dat ik deze keer een mooi vruchtwaterzakje mag zien. Op een hartje hoop ik, maar ik weet dat het nog vroeg is. Mijn testen lopen vooralsnog mooi op, dus mn vertrouwen begint wel te groeien, al blijft het erg spannend. Een hele fijne zwangerschap gewenst en hopelijk hebben we snel een mooie echo
Welkom en gefeliciteerd! ♥ Na een miskraam is het extra spannend idd om weer zwanger te zijn, vooral na een kloppend hartje gezien te hebben lijkt me dat extra moeilijk. Hopelijk vliegt de tijd lekker en is het snel 11 maart Hoe gaat het verder met iedereen? Hier al wat dingetjes gekocht ivm de mand die ik wil maken voor mijn dochtertjes na de echo (even ervanuitgaand dat alles in orde is), o.a. een unisex babypakje, een boekje voor de jongste en een aftelkalender voor de oudste. Jullie nog ideetjes met wat ik er nog meer in zou kunnen doen? Verzamel het gewoon langzaam aan dus vandaar dat ik er nu al mee bezig ben Kopen jullie al wat mocht je iets zien liggen ergens? Ik in principe niet, wil wachten tot een goede echo en ik vind het ook pas écht leuk om iets te kopen als we weten of het een jongetje of meisje is. Willen jullie dat allemaal graag weten of zijn er ook bij die een verrassing willen?
Vandaag even een moeilijke dag gehad. Veel last van mn borst en buik. Vanavond bij het eten echt onwijs menstruatiekrampen. Een half uur later was het weer weg en rustig. Geen peil op te trekken, maar maakt mij wel erg onzeker. Hoop zo dat dit kleintje blijft zitten. Ik koop nog niets, durf dat nog niet. Ben wel al een dekentje aan het haken, maar daar ben ik al een tijdje mee bezig. Als het goed zit en ik een hartje heb gezien, dan zal ik mezelf niet meer in kunnen houden. Mijn vriend wil het wel graag weten en mij maakt het niet zoveel uit. Dus ik gun hem de kans om dat te doen. Geeft ook weer een extra kans om te spieken Wat betreft cadeautjes voor de mand, misschien een shirtje voor de jongste met "ik wordt grote zus" en voor de oudste met dezelfde tekst of iets anders creatiefs erop.
Gefeliciteerd en welkom!! En wat mooi, je cb nu al 3+!! Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan! Jullie hebben ook al een hele weg afgelegd lees ik. Op naar de eerste echo's! @nosilla oh zo'n mand is wel echt heel leuk ja! Misschien een leuk "voorlees" boekje? Ik ben nog n beetje aan het bedenken hoe wij het gaan vertellen. Ik dacht misschien zo'n 3d lijstje te maken met muisjes erin. Zou het wel leuk vinden om ze op die manier te verrassen en dat het dan ook iets blijvends is voor hun. Als herinnering aan dat moment. Ik heb nog niks gekocht.. ik wacht meestal tot ik die eerste paar maanden voorbij ben.. Qua geslacht, ik zou het zo leuk vinden om het een verrassing te houden, maar ik kan dat niet Ben veel te nieuwsgierig. Mijn man zou ook echt niet blij met me zijn als ik het een verrassing zou willen houden hahaha Buiten dat is het ook gewoon niet zo praktisch, aangezien we nu bijv een roze kinderwagen hebben etc. Stel het wordt wel een jongen..
@Ikwilzwangerworden gefeliciteerd! Wat een heftige periode heb je achter de rug. Ik begrijp je onzekerheid helemaal. Hopelijk straks een hele mooie echo❤️. Ook al super tof dat je nu al de 3+ test hebt!! @nosilla wat leuk een verrassingsmand! Misschien inderdaad een leuk voorleesboek met dat er nog een broertje of zusje komt?? Ik koop voorlopig nog niks. Kriebelt wel weer als ik al dat kleins zie hangen maar ik wil eerst echt een paar goede echo’s. Hier wil ik het wel graag weten wat het wordt haha veel te nieuwsgierig.
Ik heb voor mezelf alleen Kenko Love letter to the mother gekocht Hihi. Dat is olie en wasgel voor moeder en baby. Ik wil dat al gebruiken tijdens m’n zwangerschap. Vorige zwangerschap gebruikte ik die olie voor mijn buik. Verder heb ik geen behoefte om dingetjes te kopen nog, omdat mijn jongste 1,5 is en ik echt alles nog heb. Ik hoef als het weer een meisje is echt niks te kopen eigenlijk . Maar dat ga ik natuurlijk wel doen hè. Mijn testje op 15 dpo ook bijgevoegd.
Jaaa mooie knaller!! Als het hier weer een meisje is hoef ik ook niet veel te kopen, maar ga het toch ook doen De babykamer hoeft hier niet veel aan te gebeuren, maar mocht het een jongetje zijn dan wil ik wel ander behang op de muur denk ik en moet er een muur geverfd worden (nu lichtroze). Het bedje en de commode moeten ook geverfd worden, ik vind het zonde om voor een derde nog een nieuw ledikant te kopen terwijl het ledikant zelf nog helemaal goed is en het puur de verf is die lelijk is geworden.
Ja qua dingetjes kopen worden het echt puur dingen die ik te mooi vind om te laten liggen denk ik gewoon omdat het fijn is om voor het nieuwe kindje spulletjes/kleertjes te kopen die echt van dat kindje zijn/voor dat kindje zijn gekocht. Zo fijn om op die manier bezig te zijn met het kindje! Mijn zusje had vandaag een goede echo met 7+2 weken dus ben echt in de wolken voor haar echt fantastisch. Ik heb ook met 7 weken een echo 21 maart. Can't wait!
Nou daar ben ik weer! Ik was weer helemaal opgeknapt en toen barstte de hel los op mijn werk, maar nu weekend! Ik ben niet meer misselijk. Gisteren had ik een broodje gehaald en had ik met tegenzin weg gewerkt. Verder in de avond soms steken/ krampen maar niet pijnlijk. Ook soms wel moe, maar natuurlijk wel weer bizar vroeg wakker elke keer. Haha Ohja en ik had de CB digital gedaan, zal foto uploaden(bij mij draait die foto elke keer, super irritant). Heb er nog eentje en die doe ik dan volgende week. Verder niet meer getest hoor. Ik geloof het wel. Hoe is het met jullie?
Mooie test! En fijn dat je jezelf weer wat beter voelt. Gisteren heb ik echt een moeilijke dag gehad met veel krampen in buik en borsten, vandaag voel ik weer totaal niks. Al dat gejojo maakt mij niet minder onzeker, maar probeer het toch los te laten. Vanmiddag wel echt een uur geslapen na het werk. Vermoeidheid begint steeds meer naar voren te komen. Net de cb test besteld met weekindicator. Waarschijnlijk morgen binnen. Dan hoop ik ook 2-3 of misschien zelfs wel 3+ te zien. Het zijn er 2 dus voor volgende week indien nodig ook 1. "Klopt even af" tot nu toe nog niet misselijk geweest...
Ahh ja dat snap ik! Het is ook gewoon een onzekere periode.. Maar constant wat voelen is ook weer niet goed. En hoe jij het beschrijft, ervaar ik het ook. De ene keer voel ik helemaal niets en dan weer van alles. Ik probeer er verder niet mee bezig te zijn (de krampjes etc wanneer ze er niet zijn). Ik wacht de echo af! En ik moet zeggen, dat geeft wel rust.
Ik ervaar de kwaaltjes ook af en aan. Wat vandaag heel sterk aanwezig is, is de vermoeidheid. Ben zo ontzettend moe! Ik val neer. En erge dorst en veel honger, veel meer dan normaal.
Hallo allemaal Hoe gaat het met jullie? Hier ben ik vooral erg moe en in de ochtenden merk ik wel n soort licht misselijk gevoel, maar misschien komt het ook wel door die vieze vitaminepillen die ik sinds n paar dagen neem. (Ze stinken ook echt ) het zijn die van de etos trouwens. Eerst nam ik alleen een pilletje foliumzuur en toen had ik nergens last van. Maar die vermoeidheid... pfff gisteravond ging ik om 21u naar bed. M'n oudste dochter vond me al ongezellig. Dat vind ik dan wel erg he.. dat je er toch weer bepaalde dingen voor moet laten of door de kwaaltjes toch invloed heeft op de rest. Waarschijnlijk gaan we het de oudste 2 vanavond vertellen. Dan zullen ze het ook wel begrijpen als ik vroeg naar bed ga En ergens ben ik ook weer n beetje huiverig ofzo, want stel de echo is niet goed. Volgens mij heb ik vorige keren nooit zo gedacht.. weet niet of dat nu een "angst" is of misschien wel een soort voorgevoel? Al zeggen we dat er natuurlijk wel bij. Dat we de eerste echo nog moeten krijgen. Achja het zullen de hormonen wel zijn die opspelen
Ik ben ook giga moe. Je vergeet hoe zwaar die eerste weken eigenlijk al kunnen zijn echt zooo moe! Dat is altijd lastig! Bij mijn middelste dochter heb ik zitten huilen want wist volgens mijn gevoel zeker dat het mis was. En er was niks aan de hand. Gelukkig! Bij mijn oudste en jongste weinig angsten gehad en er was ook niks aan de hand. Bij mijn miskramen wel angsten en was mis. Je weet het gewoon niet, gevoel is gelukkig niet altijd waarheid en angsten horen er toch wel bij. Je houdt al zo van t kindje. Is eigenlijk ondanks dat het irritant is heel erg mooi. Bij ons weten alle kinderen het, mijn moeder, mijn zusje, mijn schoonmoeder ook. Ze wisten het ook vorige keer en toen ging het mis, dus iedereen weet dat het pril is en zo, maar we zijn graag open . We zijn wel allemaal super blij en voelen ons er goed bij. Vandaag met 16 dpo (4+2) mijn laatste testje gedaan, want de test streep is nu donkerder dan de controlelijn en dat vind ik een goed moment om te stoppen . Voor nu zit alles hier wel snor denk ik.