Voor in mijn album haha. Ik hou tijdens mijn zwangerschappen ook altijd een album bij. Hier staan ook de foto’s van de bevalling dan in. Vind dat allemaal altijd zo prachtig, ik wil niet alleen baby albums. Ik denk dat ie gister ook al wel 3+ had gezegd met ochtend plasje. Ik heb vandaag al veel thee gedronken. Kon t gewoon niet laten toch die cb te doen, hij riep mij .
Welkom en voorzichtig gefeliciteerd! Het is lijntje is al vrij duidelijk. Je hebt geen hcg medicatie gebruikt? Ik hoop dat het blijft plakken. Ben blij dat ik niet de enige testjunky ben Gisteren en vandaag al volgehouden om niet meer te testen
Hi dames, Ik ben de afgelopen dagen een beetje stil geweest. Was zaterdag echt mega beroerd, vooral heel misselijk. Gisteren ook wel misselijk, maar wel te doen! Vandaag nergens last van en ik voel me eigenlijk niet eens zwanger.. vanochtend werd ik wakker en had krampen onderin mn buik ook last van diarree. Dus geen idee wat er aan de hand is, maak me ook wel weer zorgen.. is het fout gegaan? Of gewoon een dagje nergens last van? Bij mijn vorige zwangerschap was ik met 5,5 week non-stop kotsmisselijk en nam ik ook medicatie hiertegen. Maak me wel zorgen..
Elke dag en elke zwangerschap is weer anders. Probeer ook op de dagen dat je niets voelt vertrouwen te houden en jezelf lucky te prijzen dat deze dagen er gelukkig ook bij zitten. Als je echt heel erg twijfelt kun je altijd de verloskundige bellen voor advies en hopelijk een geruststelling.
thanks voor je reactie! Ik denk door de miskraam eerder dat het me onzeker maakt.. ook omdat ik natuurlijk toen non-stop misselijk ben geweest. En nu denk ik.. hoe kan ik niet misselijk zijn want dat HG gaat toch niet zo maar omlaag zodat je dan geen last hebt. Ik bel morgen wel even de verloskundige.
@bubblybaby Wat een mooie foto zeg! Ik denk dat ik je idee even steel Ik ben echt heel erg, heb nog niet eens een album gemaakt van de oudste. Heb me wel voorgenomen om voor deze baby komt voor beide meiden eindelijk hun geboortealbum te maken. Maak jij ze digitaal en zo ja, via welke site? @Sophieee1990 Ah ja zulke dagen kunnen je echt heel onzeker maken hè?! Symptomen kunnen per dag echt heel verschillend zijn en en iedere zwangerschap ook Had je hele erge krampen? Want het groeien van de baarmoeder voelt ook als kramp. Ben benieuwd wat de vk zegt, zou fijn zijn als je even langs mag komen
@nosilla Ik maak alle familie albums digitaal via albelli, maar ik doe de zwangerschaps en baby albums analoog dus soort van scrap booken. Korte verhaaltjes schrijven, foto's plakken, hele mooie stickers en washi tape die bedoeld zijn voor scrapbooking zeg maar. Echt heel leuk ziet dat eruit. @Sophieee1990 Een eerdere miskraam hakt er gewoon enorm in. Of had jij dat niet meegemaakt? Dan sorry hihi. Anyway. Bij mijn eerste was ik vooral moe, maar had ik verder weinig last van kwaaltjes. Al zou ik je toen anders verteld hebben, want het was mijn eerste en alles dat anders voelde merkte ik op . Bij mijn tweede kind werd ik tussen de 5 en 6 weken misselijk, maar met 6 weken was het echt aan. Ik at enkel beschuit en dronk cup a soup, meer kreeg ik niet weg dat eerste trimester, wat was ik misselijk! Maar, ik weet nog heeel goed dat ik rond 7 weken een paar goede dagen had, en ik heb zitten huilen huilen huilen, want ik wist zeker dat het mis was. Nou, ik een paar dagen later bij die echo, een prachtige baby, helemaal gezond. Toen bij mijn derde zwangerschap weer hetzelfde als bij de vorige, alleen deze keer wist ik dat ik gewoon moest genieten van die betere dagen. Niet altijd makkelijk, maar het is gewoon waar wat ze zeggen: elke zwangerschap is anders en kwaaltjes hoeven niet elke dag sterk aanwezig te zijn. Die krampen, voelde dat niet meer als een soort beurs "spierpijn" gevoel? Of misschien ben je druk geweest? Dan kun je je baarmoeder ook goed voelen. Ik heb vandaag juist even dat ik wat minder mn baarmoeder voel en ik krijg dan heimwee naar groeipijntjes . Tis nooit goeeed.
ja ik hoop maar dat het idd verschilt. Want kan ook missed abortion zijn zoals vorige keer. Liet het ook niet los. Nou de krampen vielen wel mee, leek beetje op menstruatie kramp maar geen bloedverlies of iets. Maar voel me nu echt gewoon helemaal niet zwanger. Waar ik van het weekend me nog zooooo beroerd voelde en echt dacht, ik hoop niet zo nog weken te gaan voelen. Daarom vind ik het zo raar. Ik bel morgen even vk, weet niet of langsgaan zin heeft. Vorige keer had ik eerste echo bij 5,5 week omdat ik medisch was en was er alleen een lege vruchtzak te zien. Toen bij 6,5 week terug en was er een hartje te zien.
thanks voor je uitgebreide reactie! Ik moet me denk ik ook gewoon nog niet druk maken, maar is makkelijker gezegd dan gedaan! Die krampen waren echt een soort menstruatiekrampen maar omdat ik ook diarree had, weet ik niet of het misschien gewoon normale buikpijn was. Het was ook maar hooguit een halfuurtje. Daarna heel de dag niets meer gevoeld. Ik heb het weekend vrij weinig gedaan omdat ik misselijk was. Dus het is echt een mega contrast nu. Ik ben nu wel moe, maar goed heb ook gewerkt. Haha.
Goedemorgen dames! Ik sluit me maar officieel aan want heb vandaag een donkerdere test dan gister jeej zo blij!
Goedemorgen meiden, ik sluit mij graag bij jullie aan ☺️ Wat goed dat jullie ook allemaal een positieve test in handen hebben! Gefeliciteerd! Ik vind het echt meeeega spannend! Het is mijn eerste zwangerschap .. hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Fijn dat we met elkaar ervaringen kunnen delen
Gefeliciteerd en welkom! Ja die eerste weken zijn echt spannend. Ik vind het wachtbankje tussen zwangerschapstest en eerste echo erger dan het officiële wachtbankje na eisprong hoor .
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november 8 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 9 november 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
haha ja dat geloof ik! Deze spanning zal bij mij nog gaan komen denk ik haha. Hoe lang moet je nog wachten tot de 1e echo?
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november 8 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 9 november 10 november 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Ly009 Wat fijn!! En mooie oploop @Meertje301 Gefeliciteerd!! En welkom @Sophieee1990 Heb je de VK nog gebeld? Ik vind dat wachtbankje tot de echo ook veel erger ja, die 2 weken tussen je eisprong en NOD zijn niks