Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Vanavond manlief maar eens verrassen met het leuke nieuws! :D Ga denk een kaartje schrijven. Hij denkt dat ik dit weekend pas ga testen dus hij zal wel aangenaam verrast zijn! :D

Ik moet nog de kliniek bellen dat ik een positieve test heb. Dus heb nog geen datum voor een echo.

Lunalitess, Meertje301 en nosilla vinden dit leuk.
  2. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    @Meertje301 gefeliciteerd en welkom!

@Ly009 wat fijn dat hij mooi oploopt

En ik ben het met de andere eens. Deze wachtweken tot de echo zijn zoveel erger. Ik wil gewoon spieken. De onzekerheid groeit toch met de dag. Zeker nu ik niet meer test en de bevestiging mis.

Vandaag voelt en begint het als een emotionele rollercoaster. Slecht geslapen en voel me echt een heks tegenover mn vriend. Terwijl hij het zo niet verdient. Veel last van mn rug vanochtend. Hoop dat het zonnetje door gaat breken, zodat mn gemoed ook een beetje veranderd. Twijfels slaan vandaag zo hard toe:(

3. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw

Nou dat word wat dan!! Haha ik zal me voorbereiden wel blij dat de rust nu een beetje is terug gekomen

nosilla vindt dit leuk.
  4. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    Spannend! ben benieuwd naar hoe hij gaat reageren!

Ly009 vindt dit leuk.
  5. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    Wat naar.. maar vertrouw op je lichaam!
    Zorg goed voor jezelf vandaag en wees niet te streng voor jezelf.
    Morgen zal een betere dag zijn!

Lunalitess vindt dit leuk.
  6. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    @Sophieee1990 heb je de verloskundige nog gebeld? Het wel of niet hebben van kwaaltjes hoeft echt niks te zeggen weet ik uit ervaring.

@Lunalitess wat vervelend die onzekerheid. Dat kan ook deels door de hormonen komen hoor. Mijn gedachten nemen soms ook n loopje met me. Hormonen maken me soms aardig labiel :rolleyes: je hebt er niks aan. Maar misschien is weten dat het normaal is, toch een geruststelling.

@Ly009 mooie test!
    Ben benieuwd hoe je man zal reageren :D

@Meertje301 welkom en gefeliciteerd!!

@bubblybaby mooie foto! En wat ben jij slank :eek: doe je goed na een aantal kinderen.

@nosilla ik doe het net zoals @bubblybaby. Ik plak het babyalbum altijd echt in. En dan tot 4jr maak ik per kind een jaaralbum(digitaal gemaakt). Verder maak ik jaarboeken van het hele gezin. En als ze 10 worden, krijgen ze een fotoboek van 0 tot 10 jaar.
    Ik probeer dat wel goed bij te houden. Anders is het einde zoek met straks 6 kinderen :p

Ohhh ik ben echt zo moe! En ik heb de hele tijd zo'n licht misselijk gevoel. Vooral in de ochtend. Maar het is eigenlijk de hele dag wel aanwezig.. ik knijp m echt zo hard dat ik weer ziek ga worden :( hopelijk komt het gewoon omdat m'n lichaam moet wennen aan de hormonen en fiets ik er aardig doorheen

Hoe is het met jullie?

Sophieee1990 en bubblybaby vinden dit leuk.
  7. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dank je wel. Het is inderdaad vandaag een fijne hormonale dag. Slecht geslapen en kan om alles dat er gebeurd of gezegd wordt huilen. Weet dat het er allemaal bijhoort, maar had dit nog niet eerder gehad (gelukkig)
    Net even een dutje op de bank kunnen doen en gelukkig voel ik me nu iets beter. Nog steeds wel prikkende tranen, maar iig minder ontploffingsgevaar.
    Hoop dat de dag snel om is en ik me morgen weer mezelf mag voelen

8. LittleStarfish

LittleStarfish Bekend lid

2 feb 2024
    609
    350
    63
    Vrouw

1 november

Nosilla - 31 jaar - 3e kindje
    Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje

2 november

3 november

Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje

4 november

Daim - 34 jaar - 6e kindje
    Sophieee1990 - 1e kindje

5 november
    Nino12 - 30 jaar - 2e kindje

6 november

7 november

LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje

8 november
    Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje

9 november

10 november

11 november

12 november

13 november

Meertje301 -27 jaar - 1e kindje

14 november

Ly009 - 30 jaar - 2e kindje

15 november

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w
    11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis
    15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w
    16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d
    21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken
    22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken
    26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4
    26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige
    28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

9. LittleStarfish

2 feb 2024
    609
    350
    63
    Vrouw
    Hi allemaal!

Allereerst wil ik iedereen hier feliciteren ❤️ Ik lees al even op de achtergrond mee maar door eerdere miskramen had ik er nog niet genoeg vertrouwen in. Inmiddels begint dit wel al te groeien, maar de angst zal nog wel even blijven.

We waren al best een tijdje bezig met het zelf te proberen en hadden dus ook al aan de bel getrokken bij de huisarts. De eerste onderzoeken zijn al uitgevoerd en eind deze week stond er ook een onderzoek gepland bij de gynaecoloog om te kijken naar de cystes en de baarmoeder. Deze gaat ook gewoon door want mocht het toch niet goed zitten dan weten we mogelijk ook meteen waardoor.

Ik ben vandaag 4+5 weken. En volgens de app Flo, uitgerekend op 7 november. De eerste echo om naar de kleine te kijken vind plaats op 22 maart. Dus ik mag nog even in spanning afwachten.

10. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Gefeliciteerd en welkom! Hopelijk is alles goed en kun je al een klein beetje spieken vrijdag naar dat kleine wondertje in je buik

LittleStarfish vindt dit leuk.
  11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw

1 november

Nosilla - 31 jaar - 3e kindje
    Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje

2 november

3 november

Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje

4 november

Daim - 34 jaar - 6e kindje
    Sophieee1990 - 1e kindje

5 november
    Nino12 - 30 jaar - 2e kindje

6 november

7 november

Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje
    LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje

8 november

9 november

10 november

11 november

12 november

13 november

Meertje301 -27 jaar - 1e kindje

14 november

Ly009 - 30 jaar - 2e kindje

15 november

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w
    11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis
    15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w
    16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d
    21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken
    22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken
    26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4
    26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige
    28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik had al die tijd mijn naam op de verkeerde uitgerekende datum staan in de lijst hahaha :roflmao::roflmao:

Hoewel dat met de termijn echo sowieso mss nog verandert. Toch even aangepast want dit trekt mijn ocd niet :D

welkom @LittleStarfish ! Het zijn enorm spannende weken, maar we houden vertrouwen :)! Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

13. LittleStarfish

2 feb 2024
    609
    350
    63
    Vrouw

Haha ik zag inderdaad ergens dat wij op hetzelfde punt zitten. En dacht hé? Maar schijnbaar kan dit ook nog anders zijn door hoe lang je cyclus is? En inderdaad zodra ze bij de echo anders zeggen zou ik hem ook weer veranderen naar die datum hoor :roflmao::roflmao:

14. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @Lunalitess Dikke knuffel voor jou ♥ Dagen als deze kunnen en mogen er ook zijn, morgen hopelijk weer beter :)

@LittleStarfish Jij ook gefeliciteerd en welkom! Na een miskraam (of meerdere) is het toch weer even extra spannend... Met hoeveel weken ging het toen mis? Hier met 6+2 en kan aan mezelf echt merken dat ik een soort zit te wachten tot ik voorbij de 6+2 weken ben, slaat eigenlijk nergens op maar ja...

Die vermoeidheid mannnn... Echt niet te doen :roflmao: Ik heb het idee dat de afscheiding ook meer begint te worden, herkennen jullie dat?

Lunalitess vindt dit leuk.
  15. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dank je wel. Was echt even een rollercoasterdag. Ook heel de dag zo vreselijk koud gehad.
    Net om mezelf wat op te peppen een testje gedaan. Even ego strelen. Natuurlijk hartstikke positief, maar had het even nodig.

Vermoeidheid valt hier echt nog wel mee. Ik heb voornamelijk erg veel last van mn darmen. Het ene moment rommelen ze en moet ik rennen, het andere moment zit ik helemaal dicht. Afscheiding merk ik ook iets meer in mn onderbroek, maar nog niet dusdanig veel dat het vreemd is voor mij.

Heb je de cb test al gedaan @nosilla?

16. LittleStarfish

2 feb 2024
    609
    350
    63
    Vrouw
    Ja heel herkenbaar, de eerste keer had ik op dag 32 hele heftige steken dat ik niet meer kon lopen en spotting op dag 33 en begon het bloeden op dag 34. Op dag 31 liepen mijn testen ook al terug dus wist ik al dat het niet meer goed zat.

Vandaag ben ik op dag 33 maar beleef het deze keer ook helemaal anders. Ik heb wel getest tot en met vandaag. Maar ben er nu wel klaar mee, wil nog wel 1x een test met weken indicator doen. Vond het idee van @bubblybaby wel heel leuk gedaan. Uiteraard wel iedere keer tijdens het toiletbezoek kijken of er bloed is…

En de tweede was mijn vorige cyclus, die was heel raar en kort en had ik op dezelfde dag een heel licht streepje en bloed tegelijk. Hele heftige krampen en ben ervoor en erna nog heel lang misselijk geweest tot een paar dagen voor mijn eisprong van deze cyclus toen ging het weer. Nu weer opnieuw misselijk uiteraard. Vandaag ook niet van de bank af kunnen komen zo beroerd. Hopelijk morgen weer een normale dag :o:

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik kijk niet naar de laatste dag van mijn menstruatie/lengte cyclus, maar naar de dag dat mijn eisprong was en dus de bevruchting. Ik heb die op allerlei manieren gevolgd zeg maar dus weet wel zeker wanneer het eitje gesprongen is en hoe ver ik zwanger ben :roflmao:. Maar alsnog kan je door vroege of late innesteling vooruit of achteruit gezet worden bij termijn echo dus ben wel heel benieuwd! :D

18. LittleStarfish

2 feb 2024
    609
    350
    63
    Vrouw
    Nee ik kijk daar normaal ook niet naar maar zag in die app die ik gebruik dat hij aan de hand van de lengte van de cyclus de datum berekende. Ik dacht namelijk ook altijd dat de bevruchting juist van belang is. Ik ben 18 DPO in ieder geval, jij ook? Want dan lopen we echt exact gelijk

bubblybaby vindt dit leuk.
  19. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Hi,
    Sorry ik ben zo druk dat ik nu pas even tijd heb om te reageren hier. Maar nee door alle drukte niet kunnen bellen. Is ook alleen van 9 tot 1 bereikbaar (anders verhaal natuurlijk voor spoed). Morgen kan ik hopelijk wel even bellen..
    werd vanochtend wakker en voel me echt gewoon zoals ik me altijd voel, niet zwanger en vol energie..
    ook al probeert iedereen hier mij gerust te stellen, ik weet het gewoon niet. Het kan ook een missed abortion zijn.. maar tot nu toe geen bloed of iets. Heb ook geen krampen meer gehad na gisterochtend. Vind het zo raar.. eerst me mega zwanger voelen en dan dit. Maar goed morgen maar even bellen!! Ik probeer morgen ook even van alle anderen hier weer bij te lezen, want dat schiet er weer bij in. Excuus! Haha

20. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Dan was je 4 weken en 4 dagen zwanger (op 18 dpo), als je je eisprong weet is dat veel accurater om je uitgerekende datum te berekenen. De dag van je eisprong/bevruchting tel je 2 weken bij op en voila je weet hoever je bent. :)

Ik ben 20 dpo vandaag. Morgen ben ik dus 5 weken zwanger. 3 weken na de bevruchting dus + die gratis 2 weken :p.

Deel Deze Pagina