Ik hoop zo dat het gewoon te vroeg was!! Ahhh wat een onzekerheid dan meteen. Super kak terwijl het ook echt met een sisser kan aflopen en er straks misschien niks aan de hand blijkt. Zo spannend die eerste echo’s en het wachten erop. Echt killing gewoon. Hoe zijn ze zwangerschaps testen deze keer opgelopen bij jou? En had je trouwens nog zo’n digitale gedaan? Niet dat dit altijd wat zegt natuurlijk. Nou.. ik ga iig keihard voor je duimen de komende weken. Hoop dat dit hele groepje zwanger mag blijven en we allemaal gezonde kindjes mogen krijgen.
Sinds deze week ben ik weer aan het dromen. Vannacht gedroomd dat mijn testen afliepen. Heb deze week enkel dinsdag een test gedaan omdat ik mij erg onzeker voelde, dus geen idee waar het vandaan komt. Maakt me dan gelijk weer zo onzeker. Bewust van het hookeffect heb ik toch weer mezelf gerust moeten stellen, met gevaar voor teleurstelling. Schrok in het begin ook heel erg, omdat er idd een vager lijntje verscheen....tot ik mij realiseerde dat het de controlestreep was Ik kan fluitend het zonnige weekend in en die nachtmerries ga ik maar eens lekker uitzetten Fijn zonnig weekend iedereen!
Jaaa dromen zijn gelukkig echt maar dromen!! Ik droomde bij mijn vorige zwangerschap (van mijn nu dreumes) vaak de ergste dingen over mijn baby. Maar heb echt mijn droom zwangerschap en bevalling gehad. Echt, die dromen niet serieus nemen hoor! Een echte dye stealer heb je haha. Ik deed trouwens een aantal dagen geleden ook nog een premom test (met 4+4 weken) en had ook wat ze noemen een “dye stealer” (wat jij nu dus ook hebt!). Dus dat je zoveel hcg hebt dat je test streep inkt pikt van de controlelijn haha! Edit: Hooooo ik ben zooooo moeee. Knikker echt random in slaap op de bank. Net ook weer. Ik ga vaak in de avond nu al rond half 9 slapen en slaap dan 10 uur aan een stuk, om vervolgens weer de hele dag moe te zijn .. Hebben jullie eigenlijk leuke weekendplannen? Ik ga morgen met gezin, zusje en haar gezin en mijn vader naar een speeltuin ik ga mijn vader vertellen dat ik zwanger ben (want inmiddels weet mijn moeder en schoonouders ook - dus niet eerlijk anders haha). Zondag naar de Efteling en nog even kort op kraamvisite om een cadeautje af te geven (wonen daar in de buurt). Wij hebben een abonnement op de Efteling dus gaan vaak even een paar uurtjes ik was er gisteren ochtend ook.
Het is niet dat ze niks zagen maar dat het bijvoorbeeld 2mm moest zijn maar het maar 0,5mm is bij wijze van spreken. @Ikwilzwangerworden ja dat klopt maar als ik die twee weken voor mijn eisprong tel kom ik op hetzelfde uit. En we hebben het deze maand maar twee keer gezellig gemaakt kort achter elkaar dus het moest eigenlijk gister wel 5 weken zijn. Dus het kan alleen nog laat ingenesteld zijn. Maar ook daarvan dacht ik een innestelingsbloeding gespot te hebben. @bubblybaby Testen liep heel mooi op. Had zelfs nog vroeger dan normaal al een positieve test in handen. Echt een knaller niet gehad wat dan wel weer klopt met dat het nog zo klein is. Digitale kwam gister binnen maar heb deze dus niet meer gedaan. Misschien volgende week als ik nog geen bloed gezien heb ofzo? Deze test was van een paar dagen geleden. Daarna ben ik gestopt. Beide uit de verpakking hadden die streepjes erdoorheen zitten.
Ahh ja, je hoopt eigenlijk wel dat je inmiddels een knaller hebt nu. Maar je hebt dus al paar dagen niet getest. Misschien toch even een testje doen? Hij zou nu wel echt knal moeten zijn, vooral als je al vroeg positief hebt getest. Duim echt voor je, heel naar deze onzekerheid.
Ik lig momenteel in bed. Net even uurtje geslapen. Heb het sinds gisteren echt nodig. Daarvoor had ik nog geen last van de vermoeidheid. Vanochtend gewerkt en merk dan dat ik op ben. Ik hoop dot weekend wat afleiding te vinden, anders gaat het een heel lang weekend worden. Weer wordt goed, dus denk even lekker naar buiten met de hond en de omgeving wat verkennen hier. Verder hebben we nog genoeg op te ruimen binnen, dus denk dat ik mezelf niet hoef te vervelen. Wat een leuke plannen heb jij, maar klinkt best vermoeiend. Hoop dat je er wat van kunt genieten
Ja ik ben heel moe, maar krijg wel energie van leuke dingen doen met het gezin. Geniet daar echt heel erg van. Herinneringen maken. Doe ik gerust tot eind mijn zwangerschap als het lichaam wil meewerken haha. Lekker hoogzwanger door de Efteling waggelen .
Ohh dat hoop ik ook inderdaad. Als ik iets erg vind is het overgeven haha. Maar dat hebben we ervoor over
Oh wel een geruststelling dat de krampjes “normaal” zijn. We kijken inderdaad wel al uit naar de echo. Jaa de babygroep is heel leuk, alleen omdat we een tijdje bezig waren en de zwangerschappen van ouders in de groep bleven komen was dat wel altijd even slikken haha
Hi nieuw hier! Laatste ongesteldheid was 21 januari en eerste positieve test 3 maart. Dus ik denk dat het een late ovulatie was? Uit de CB test kwam deze week dat ik 2-3 weken zwanger ben en volgens de app ben ik dus 9 nov uitgerekend. Wanneer hebben jullie een eerste echo?
@LittleStarfish Ahhh wat onzeker dan gelijk Maar wat ze gezien hebben, dat zat in de baarmoeder neem ik aan? Hoe zou het dan eventueel een BBZ kunnen zijn? Of vraag ik nu iets doms @bubblybaby Oeh wat super leuk om zo dicht bij de Efteling te wonen!! Wij gaan niks doen, ik ga misschien nog wat zaaien voor mijn moestuin als het droog is (zou dit weekend gaan regenen ) @Denise00 Ah ja ik kan me voorstellen dat dat dan wel steeds confronterend is idd! Hier vandaag mezelf ingehouden en geen testen meer gekocht, ben bang voor het hook effect en heb geen zin om dan eventueel in de stress te schieten. Ik ben in het zwembad uitgegleden. Volgens Google kan het geen kwaad dus daar vertrouw ik maar op. Heel m’n knie is wel dik en zal ook wel blauw worden.
@bubblybaby ja ik heb net nieuwe gehaald. Alleen was mijn urine net niet geconcentreerd genoeg dus heb er toen voor gekozen om de test morgen te doen om niet nog meer onzekerheid in mijn hoofd te planten. @nosilla Dat was ook mijn opmerking inderdaad aan de echoscopiste nadat ze zei dat die klein was. Mijn opmerking; “maar wat we zien zit dus wel in de baarmoeder dus dat is positief toch?” Waarop ze antwoorden. “Nee sorry, ik kan niet met zekerheid zeggen dat het in de baarmoeder zit. Dit beeld hoort eerder bij een bbz maar ook dat kan ik niet met zekerheid zeggen” @Bibi1 Welkom & gefeliciteerd
Jeetje wat een stress moet dit voor jou zijn! Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 5.5 week een echo. Er was toen alleen een vruchtzakje te zien. Ze heeft toen mijn eierstokken/ eileiders gecheckt om te kijken of het geen bbz was. Ze vond niets. De conclusie was toen, waarschijnlijk te vroeg een echo. Ik moest een week later terugkomen en toen was er een kloppend hartje te zien. Ik herken de onzekerheid, maar ik denk echt dat jij ook te vroeg bent voor de echo..
Jaaa pff ik vertel mezelf steeds maar “ze zitten fout, die kleine zit op de juiste plek en groeit nog wel genoeg” De echo stond al gepland voordat ik zwanger was om te kijken of alles gezond was daar binnen. Aangezien het al meerdere malen mis gegaan is. Zover ik begrijp zit het niet in de eierstokken. Eileiders kunnen ze niet zien en er zijn nog andere plekken waar het kan zitten. Dus ja het is zeker te vroeg geweest maar er moest toch gekeken worden naar de rest. Ze gaf aan dat volgende week niks uit zou halen, ik heb dit liever wel eigenlijk. En ik dacht ook dat in het begin juist de groei snel gaat… Maarja als het goed is belt de huisarts maandag, we zullen zien
Gefeliciteerd en welkom! Idd een late ovulatie dan denk ik? Mijn laatste menstruatie was 26 januari en ben 1 november uitgerekend Heb je vaak een lange cyclus? Hier aankomende week op vrijdag een echo Heb jij al een afspraak gemaakt? @LittleStarfish Hmmm oké! Ben benieuwd wat de huisarts zegt maandag. Hopelijk was het gewoon te vroeg idd en heb je over twee weken een mooie echo
Oh wat naar dat ze nog niets hebben gezien. Mijn duimen draaien voor jou. Hopelijk over 2 weken een mooie echo
Hi meiden! Ik vanochtend positief getest. Ik weet mijn uitgerekende datum niet echt.. misschien dat het net buiten deze groep valt. Mijn laatste menstruatie begon 6 februari, mijn cyclussen zijn ongeveer 31-34 dagen. Ik ga maandag de VK bellen voor een afspraak. Spannend allemaal. Voor nu heb ik met name steekjes in m'n buik/liezen.
Misschien kun je vragen om een hcg bloedtest met een herhaling na 48 uur. Bij mij konden ze in juli zo zien dat het geen goede zwangerschap was. In eerste instantie zagen ze een donkere plek in mijn baarmoeder, 1,5 week later was hij leeg zonder gebloed te hebben. Uiteindelijk bleek de donkere plek op de 1e echo een bloedophoping te zijn geweest. Ze hebben het vruchtje nooit gevonden (ZOL) Aan mijn bloed 992 dag 1 en 48 uur later net over de 1000 konden ze zien dat er wel een zwangerschap was, maar dat dit geen goede groei betrof. Weer 48 uur later was het 1200. Met een goede zwangerschap zou dit verdubbeld moeten zijn. De boodschap die ik meekreeg na de eerste echo was dat het nog alle kanten op kon gaan. Soms zijn ze idd te vroeg om iets te zien zitten, soms ligt de baarmoeder net teveel gekanteld waardoor het wat verstopt zit en niet goed op de echo is te krijgen en soms is het idd een bbz. Blijf hoop houden en een kaarsje branden. Het hoeft echt niet fout te zijn. Ik weet zo goed hoe jij je nu moet voelen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Mijn duimen draaien voor jou♡♡♡
Die steekjes zijn erg bekend . Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je mag jezelf op de lijst zetten hoor, al is dat mss lastig omdat je geen idee hebt van je uitgerekende datum haha . In elk geval, welkom !