Gaat jullie gevoel ook alle kanten op? Ene moment ben ik blij en voel ik me rustig. Andere moment voel ik onrustig en ga ik van het slechte uit. Vandaag echt even een rotdag.
Jup heel herkenbaar! Dinsdag had ik een enorme rollercoasterdag, daarna een paar dagen weer mooi positief en vandaag weer enorm hoog in emoties. Ik bedoel...net friends op tv op comedy central waar rachel bevalt van haar dochter...natuurlijk net de verkeerde aflevering voor mij om vandaag te zien...heb echt zitten huilen. En ook vandaag zo zenuwachtig voor morgen met negatieve onzekere gedachten, waar ik het gisteren nog erg goed kon overzien en relativeren.
Ik heb hem met 7+1 weken bij de verloskundige. Ik had er een vorige week ook een met 5 weken maar die was al gepland omdat ik niet zwanger werd steeds dus die was ook doorgegaan als ik niet zwanger was. Het verschilt volgens mij ook per verloskundige wat ze hanteren.
Pff ja het is ook allemaal zo spannend.. hopelijk heb jij morgen een prachtige echo en nemen je zorgen iets af. Deze weken zijn inderdaad zoveeeel erger als de wachtweken na ovulatie.
Ooh pfff jij ook al, ik ben Beat the Champions aan het kijken en kan al huilen om het geld bedrag wat ze winnen. Of toen straks mijn gevoel met mijn vriend gedeeld en hij snapte me wel. Om het begrip wat hij toonde barste ik in huilen uit Zenuwslopend dat wachten he... Maar gelukkig mag je morgen al, nog eventjes wachten. Ga wat leuks doen dan vliegt de dag zo voorbij.
@Kiki12345 Gefeliciteerd en welkom! Hier heb ik er wel vertrouwen in dat het goed zit maar heb ook onzekere dagen, gister bijvoorbeeld weer iets minder pijnlijke borsten en dan gaat er gelijk van alles door mijn hoofd maar vanochtend weer opgestaan met pijnlijke borsten dus dan voel ik me gelijk weer een aansteller @SarahRose Ik met 7w0d bij de verloskundige en met 8w4d bij de gynaecoloog. Mijn controles worden bij de gynaecoloog gedaan maar ik heb zelf aan de vk gevraagd of zij al eerder wilde kijken (heeft ze bij mijn laatste zwangerschap toen ook gedaan) dus vandaar 2 keer zo kort achter elkaar. Volgens mij is een vroege echo in NL meer een soort 'service' van de vk en doen ze dat dus niet allemaal. Maar ik zou het gelijk even vragen als je belt
Ik ook eerste echo met 7 weken, eerst bij de vruchtbaarheidskliniek, en daarna moet ik me inschrijven bij een verloskundige. Zal wel de zelfde zijn als bij m’n dochtertje.
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Zag dat de kleurtjes weg waren
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Het gaat mis bij het plakken. Ik heb gemerkt dat als ik het plak in internetbrowser, hij de kleurtjes wel over pakt, maar in chrome niet. Ben er ook nog niet helemaal uit hoe het komt
Ohh dames ik ben zoooo slaperig de hele dag door! Kan echt ieder moment m’n ogen sluiten.. terwijl ik prima geslapen heb vannacht. Kan niet wachten tot het bedtijd is
Ik slaap dus al een week echt ruk… ik ben een buikslaper wat dus niet lukt, borsten doen dan pijn en wordt er misselijk van. Dus slaap met een kussen tussen mijn benen nu, gaat opzich wel maar vaak wakker helaas. Die lijst met kleurtjes doe je door middel van de laatste lijst pakken. En dan op “reageer” klikken en haal je de “quote” aan het begin en aan het einde weg. Zet je je gegevens er nog tussen en “plaats reactie”. Voila
Merci! Ik wil het wel graag, een vroege echo. Ik vind het verschil tussen 7/8 weken en 10-12 best lang wachten anders. Ik ga het zeker vragen, op de site lijken ze het alleen te doen bij een voorgeschiedenis.. Is een reden waarom je het niet zou willen?
Dat is wel echt lastig ja als buikslaper! Ik kan sowieso nooit op m’n buik slapen dus dat gemis ervaar ik dan weer niet echte zijslaper hier
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: Nino12 - 1e echo verloskundige 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi meiden, heb mijzelf van de lijst gehaald. Merk toch dat echt mee schrijven er niet in zit deze keer voor mij. Te druk met andere dingen waardoor ik er niet zo mee bezig ben. Kom soms nog wel eens even spieken hoe het hier gaat. Ik wens jullie allemaal een fantastische zwangerschap en hopelijk straks een gezond kindje ❤️
Ik denk dat ze wil vragen waarom je een vroege echo af zou raden? Tussen is en een hoort nog een "er" te staan denk ik. Dus waarom zou je beter geen vroege echo kunnen hebben... Ik denk dat het best spannend kan zijn als het hartje niet klopt. Dat brengt toch weer een hoop onzekerheid met zich mee. Ik weet dat jij in België woont @SarahRose . Ik weet niet wat daar de regels zijn. Ik weet wel dat als je daar naar de huisarts gaat er bloed geprikt kan worden om de hcg op te volgen. 2x om de 48 uur. Misschien dat dit je wat kan helpen vertrouwen te krijgen?