@Ikwilzwangerworden wat fijn dat je een goede echo hebt gehad @Lunalitess heel veel succes vanmiddag! Jeetje wat wordt er een hoop gekletst hier ik kan het niet meer bijhouden
Vanochtend belde de Huisarts mij over de uitslag van de Echo van vorige week. Zijn reactie was eigenlijk van je hebt geen enkele klacht heb die bij een bbz hoort, maar kan alles afvinken van een normale zwangere vrouw dus hij gaat er vanuit/en hoopt natuurlijk dat het gewoon een normale zwangerschap is waarbij ik waarschijnlijk op dat moment dan toch net geen 5 weken was. Hij had dit zelf ook ooit meegemaakt dat het bij zijn vrouw in hoe je het ook berekende(kijkend naar de eerste dag van menstruatie of vanaf de eisprong) het toch anders uitkwam als wat de embryo gaf op de echo de eerste keer. HCG prikken vond hij ook niet nodig omdat ik dus wel gewoon knallers van zwangerschapstesten heb, en dat deze ietwat later knalde bevestigd ook dat de embryo gewoon wat jonger is dan we dachten. En dit bevestigd in alles ook mijn gevoel en als ik me even onzeker voel doe ik een zwangerschapstest en wordt alle onzekerheid weer weggenomen. Dus nu wachten tot de echo van 22 maart ❤️
@Ikwilzwangerworden Jeeeeej! Wat een super goed nieuws! @LittleStarfish Fijn zeg! Dat stelt je toch weer gerust denk ik
Vandaag echt de eerste dag dat ik chagrijnig en onzeker ben, echt aan het doemdenken en niet te genieten. Zo slopend hè dat wachten.
Jaaa en heb vandaag teveel tijd om te piekeren denk dacht juist lekker even een rustig dagje. Heb alles al gegoogled, I can’t stop .. echt ik zit al te kijken naar vroege pretechos. Maar denk niet dat ik het ga doen. Voel me hopelijk morgen weer beter haha.
Ik kreeg gister opeens eens een soort drukkend gevoel in mijn vagina, alsof er iets uit moest. Geen idee hoe ik het omschrijf. Nu lijkt dat drukkende/opgezwollen gevoel vooral bij ingang vagina te zitten. VK gebeld, dacht aan schimmelinfectie of blaasontsteking. Morgenvroeg even naar de huisarts. Iemand ervaring hiermee?
Klinkt voor mij eerder als je bekkenbodem. Zo voelde het bij mij toen ik issues had met mijn bekken/bekkenbodem. Was alleen wel wat wat verder in de zwangerschap. Osteopaat heeft geholpen toen. En sowieso is alles daar nu gewoon beter doorbloed en gezwollen
Is het 'apart / afwijkend ' dat ik eigenlijk niets merk van de zwangerschap op wat steekjes, opgeblazen buik na? Ik ben denk ik 4 wk en 3 dagen.
Nee hoor, is normaal meeste symptomen beginnen pas na 5/6 weken. Kan wel eerder, maar meestal alleen de symptomen die jij opnoemt. Enne sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap nergens last van haha
Hahaha ik ook @SarahRose Nee hoor, klachten zoals misselijkheid komen vaak pas later (of helemaal niet ). Ben je ook niet extra moe? Dat was bij mij altijd wel iets wat ik vanaf een paar dagen voor NOD had en het hele eerste trimester eigenlijk.
Nou, daar ben ik dan. Gynaecoloog had ik pas om 15.40 afspraak mee, dus was nog even wachten. Ik had een hele mooie echo met een heel mooi sterk kloppend hartje. Termijn klopt met 6 weken. Ze heeft ongeveer 6.3wk gemeten, maar dat zegt op dit moment nog niet veel. Al met al dus alles goed. 22 maart heb ik weer een echo ter controle en daarna wordt ik vrijgegeven naar de verloskundige. Zoooooo opgelucht nu! Bedankt om allemaal voor mij te duimen! Het genieten kan nu echt gaan beginnen
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken 9 april: SarahRose - 1e echo met 8 weken WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)