Ik snap je onzekerheid maar dat is echt niet nodig hoor, zo'n CB test maakt je alleen maar onzeker. Ik heb gister een test gedaan en die gaf 2-3 aan en zelfs werd onzeker want: wat als hij volgende week nog steeds 2-3 zegt. Ik vind dat mijn testen niet snel genoeg oplopen, nog niet mooi knallen er alles maakt onzeker. Maar eigenlijk zegt het niets. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik getest tot week zes en de testen liepen heel mooi op, en alsnog was het niet goed gegaan.... dus het zegt allemaal eigenlijk helemaal niets. Jouw streep op je action test is super mooi en dat zegt genoeg! Je bent hartstikke zwanger
Ik heb specifiek gevraagd om een vitaliteitsecho bij 7 weken. Op 2 april ben ik 6+6. Ik heb nog gevraagd of het niet te vroeg is, maar ze zei van niet dus. Als jij je er fijner bij voelt om het eerder te doen kan je dat altijd vragen toch?
@SarahRose Mijn echo bij de gynaecoloog is ook met 8+4 weken, ik vond het te lang duren en daarom mag ik bij de vk wel eerder komen. Maar het is niet abnormaal en je kan bij 8+4 ook al een stuk meer zien. Dit waren de echo’s van mijn jongste, de eerste met 6+6 weken en de 2e met 8+4 ook
Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje had ik de echo pas met 10+5 weken. Wat was het wachten moeilijk!! Maar toch heb je dan wel al meer het gevoel dat het waarschijnlijk goed zit tegen de tijd van de echo. Bij mijn andere kinderen de eerste echo’s beide ket 7+2. En dit kindje met 7 weken straks. Ik zit echt in spanning, maar ben wel blij dat het al soort van bijna is nu in mijn hoofd is het al bijna weekend, en het weekend gaat snel, dan is het alweer maandag en hoef ik maar te wachten tot donderdag hahaha
♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje 20 november Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: ikwilzwangerworden - eerste echo ziekenhuis 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 28 maart: Meertje307 - 1e echo met 7+2 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken 2 april: Melaelisa - 1e echo met 7 weken 9 april: SarahRose - 1e echo met 8 weken 2 april: Meertje307 - intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje 16 november Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje 20 november Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog 26 maart: Donja1991 - eerste echo verloskundige 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 28 maart: ikwilzwangerworden - intake vk - 2e echo 8+6 28 maart: Meertje307 - 1e echo met 7+2 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken 2 april: Melaelisa - 1e echo met 7 weken 9 april: SarahRose - 1e echo met 8 weken 2 april: Meertje307 - intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
De lijst is nu samengevoegd ik zag dat @Meertje301 denk ik degene gepakt had waar als laatst op gereageerd is geweest maar er was nog een nieuwere. Ik heb nu in de nieuwste versie jouw(Meertje301) afspraken in verwerkt. Dus hij is weer up to date
Thanks, word een beetje onzeker van die van zondag, snap niet dat die ook al zo donker is en dat de oploop nu zo traag lijkt maar die van vandaag lijkt wel een stuk duidelijker he
Ik vind die vandaag ook duidelijker. bij mij is de oploop van de testen ook best traag gegaan hoor. Ik probeer dat een beetje los te laten. Ik testte echt elke dag, vaak zelfs meerdere keren per dag . Nu merk ik dat ik 1x per dag test en inmiddels zitten daar nu ook wat dagen tussen. Probeer te vertrouwen op je lichaam☺️ je kunt nu er niks meer aan veranderen, ontspannen is beter dan stressen komt vast goed!
Lastig he, je hebt ook helemaal gelijk. Ik heb er nu inderdaad helemaal geen invloed meer op. Het enige wat we kunnen doen is wachten op de echo
Zooo moeilijk he ! Toen ik van mezelf al moest stoppen met testen, had ik nog een hele lading gekocht bij de action. Dus ik heb ook voor voorlopig nog liggen. Of ik mezelf er mee help is een 2e Maarja
Je oploop is inderdaad goed te zien. Ik heb ook twee keer die van Kruidvat gebruikt. Vind die van de action fijner. Die lopen beter op had ik het gevoel. Had eerst Sensitest dipsticks en door die van de Kruidvat had ik even het gevoel dat ik een terugloop had maar die van de action was vervolgens wel een knaller, op DPO 22 dacht ik. Maar wellicht al wel eerder als ik de action test eerder had gebruikt Ik denk dat het gebruik van verschillende testen misschien sowieso niet handig is geweest als ik mijn eigen reactie nu lees
Jaa! Ik heb ook nog een hele lading liggen dus dan denk ik van ja je hebt nog zoveel testen gebruik ze maar gewoon