Oh bij allebei goed oploop te zien hoor! Hoeveel dpo zitten jullie nu dan? Sorry als ik dingen dubbel vraag hoor.. zal m'n best doen om alles te onthouden Die foto met 3 testen onder elkaar is dus van 20,21 en 22feb. Vind ze nog niet heel duidelijk.. als morgen mijn nod zou zijn. Of wel?
Een streep is een streep. Het kan zijn dat je wat langzamer hcg aanmaakt deze keer. Ze zijn wel duidelijk zichtbaar en als je naar de 1e en laatste kijkt, is er ook een oploop te zien toch? Ik ben vandaag 12 dpo. Zondag is mijn NOD
Vandaag is mijn NOD, 14 DPO voor mij Je ziet wel oploop vind ik, welke testen zijn dit, die van Kruidvat?
Ik had nog een vroege gewone CB test liggen en kon het niet laten om net te doen Een super duidelijke test gelukkig en niet met ochtendurine En nu twijfel ik toch weer of ik niet nog een paar goedkope testen van een euro haal om oploop te kunnen testen, maar tegelijkertijd 'mag' dat niet van mezelf
Ja heb geen idee.. vandaag 11 dpo denk ik. Ik zie ook wel iets van oploop. Maar had met 11dpo een iets duidelijkere streep verwacht ofzo? Het blijft toch afwachten..
Nee het zijn die van action.. Morgen komen er als het goed is 2 digitale cb testen binnen. Dan ga ik weer n poging wagen Mooie test bij jou hoor! Ja het is verleidelijk om te blijven testen maar op een gegeven moment moet je gewoon zeggen het is goed, ik stop er mee
Oh ben benieuwd!! Als ik hier kijk zie ik meerdere mensen waarbij die testen niet mega duidelijk oplopen.
Ja heb even zitten lezen.. maar bij haar liep het niet goed af.. Nou ja we wachten maar af. Ik doe morgen die digitale test. Als die dan niet zwanger zegt dan zit het niet goed.
Ik kan het nog steeds niet geloven. Het blijft zo onwerkelijk. Blijf de bevestiging zoeken en helpt niet dat ik nog ruim 20 testen heb liggen. Dus er nog maar een tegenaan gegooid. Wel van het andere premom merk. Vandaag heel de middag het idee gehad dat ik bloed in mn mond heb, zo'n smaak. Nog steeds aanwezig. Lijkt net of ik een wondje op mn lip heb dat open is gescheurd en in mn mond sijpelt, maar dat is niet het geval.
Ja, bij mijn andere zwangerschappen had ik ook zulke testen met 11dpo. En ben toen altijd uitgegaan van 14dpo nod.. dus ja dan ben je weer 3 dagen verder natuurlijk. Als ik van gister en vandaag kijk (opgedroogd) dan zie je wel verschil toch?
Ik hoop dat die testen morgen op tijd bezorgd worden slaat eigenlijk nergens op, maar die test zou het voor mijn gevoel toch meer kunnen bevestigen
Dat zou inderdaad heel mooi zijn, al weet ik niet of mijn vriend er ook zo over denkt. Ze lopen inderdaad wel erg hard op. Ben benieuwd Vind het alleen vreemd dat ik me echt nog niet zwanger voel. Merk er nog helemaal niks van en dat baart me dan weer wat zorgen
Wat een mooie oploop!! Sommige vrouwen voelen zich niet zwanger in het begin hé, dus wel of geen kwaaltjes hoeft helemaal niks te betekenen Die bloed/metaalsmaak is trouwens wel een zwangerschapskwaaltje Ik heb nog 3 testen van een euro gekocht, kon het niet laten Denk dat ik er morgen een doe en dan zondag of maandag nog één en volgende week ergens nog een.
Ik zie ook verschil! Blijf hoop houden dat het goed zit. Actiontesten zijn ook niet direct de testen met de beste resultaten. Het is nog steeds een mooi streepje!
Ergens moet ik in mn handen knijpen dat het zo is en ik nergens last van heb zover. Straks vervloek ik alles en iedereen omdat ik zoveel last zal krijgen van alles. Nog maar even genieten dus Ik had het idd gegoogled. Was even bang dat ik een tandvleesontsteking had, maar ben 2 weken geleden bij de tandarts geweest, dus had dat min of meer al uitgesloten. Het is wel heel vervelend. Kan doen wat ik wil, hij komt na 5 min gewoon weer terug