Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleStarfish

LittleStarfish Bekend lid

2 feb 2024
    609
    350
    63
    Vrouw
    Haha ja ik zei vorige week tegen mijn vriend, van ja wil er wel op tijd zijn want ik wil daar nog naar het toitlet. Waarop hij antwoorden, maar je mag ook gewoon hier thuis nog even plassen? :o: Ja doe ik ook, maar ik moet daar nog een keer want dan is mijn blaas alweer een beetje gevuld over 10 minuten :roflmao:

Zag net dus ook expliciet in die mail staan dat ik 10 minuten eerder aanwezig moet zijn om daar naar het toilet te kunnen zodat mijn blaas echt leeg is…:rolleyes:

Meertje301 vindt dit leuk.
  2. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    De 1e normale was bijna hetzelfde als de early 2 dagen eerder, dus je ziet wel wat verschil tussen de testen

Donja1991 vindt dit leuk.
  3. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Ik merk dat ik wat onzeker ben vandaag. Ik ben 2 x vergeten te temperaturen, maar mn Apple Watch meet wel en hij zegt dat mn temperatuur al 2 dagen is gedaald. Merk dat ik daardoor me echt zorgen maak.

M’n testen van Easy @ home zijn op. Ik heb gister op m’n nod de laatste gedaan en die was mooi opgelopen ten opzichte van maandag (zie bijgevoegd de natte en nog niet helemaal opgedroogde test) Ik heb nu vanochtend een Thaise test gedaan, maar die is minder gevoelig dan die early testen. Hij is gewoon goed, maar het stelt me helaas niet echt gerust.

Bijgevoegde bestanden:

Lunalitess vindt dit leuk.
  4. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Lieverd, die testen verschillen allemaal zo erg in kwaliteit. Ik voeg even de testen bij zoals ze er bij mij op NOD uitzagen.

Niet te veel zorgen maken over je tempratuur, ik hou mijn hartslag bijvoorbeeld bij en die is ook niet altijd heel hoog.

Roze test is van action op NOD (super licht ochtend urine) middelste test is van D'r. Original (etos) dag na NOD ochtend urine. En die kruidvattest is van dag na NOD in de avond. Testen verschillen allemaal in gevoeligheid en het maakt je onzeker maar ik vind je oploop nog erg mooi

Bijgevoegde bestanden:

5. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    :p
    oh nee wat naar :(.
    Waar meet je normaal gesproken je temperatuur mee? Als ik het goed begrijp is dat niet de Apple Watch, ik zou dan sowieso niet uitgaan van die temperatuur die de Apple Watch aangeeft.. dit heeft weer zoooo ander systeem dan bijvoorbeeld een daysy of rectaal meten. Daar kan zo een paar graden tussen zitten qua verschil.

ik meet tot nu toe nog wel steeds mijn temperatuur en ik merk dat het tot nu toe mij elke ochtend nog bevestiging geeft dat het goed zit. Ook schommelt dit af en toe, maar het blijft boven het gemiddelde. Als het temperaturen je toch onrustig maakt, zou ik toch stoppen met meten.. die onrust is niet fijn voor jezelf maar ook niet voor die kleine. Probeer te genieten en je pas druk te maken op het moment dat er ècht iets mis is.. ( dit is wat mijn vriend een keer tegen mij zij, toen ik ook een onzekere dag had, het werkt tot nu toe wel):p

ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt! ❤️

Lunalitess en Melaelisa vinden dit leuk.
  6. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ik ging testen in de hoop 2-3 te zien, 14dpo kreeg ik namelijk 1-2 en zit nu op 19dpo maar er staat 3+, echt niet verwacht. Ook de lijntjestest is nu even donker. Toch fijn weer wat bevestiging, omdat ik me verder lichamelijk niet erg zwanger voel..

Bijgevoegde bestanden:

Ly009, Lunalitess, nosilla en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ah die onzekerheid is erg vervelend. Ik heb geen ervaring met tempen etc. Je zit ook in het buitenland met een ander klimaat dus zou er niet te veel op focussen, maar snap je hoor!

En over de testen is het inderdaad wat hieronder gezegd wordt de gevoeligheid en kleur kunnen zo verschillen per merk.

Ik hoop dat je het ietsje kan loslaten, sterkte :)

Melaelisa vindt dit leuk.
  8. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    wat fijn!
    CB 3+ check ✅ haha.
    De klachten komen vanzelf of niet en dan heb je geluk!

SarahRose vindt dit leuk.
  9. Denise00

Denise00 Actief lid

20 nov 2022
    275
    265
    63
    Vrouw
    Bij mij in de mail staat dat ze eerst uitwendig proberen dus moet een half uur van te voren 2 glazen water drinken en als het niet lukt inwendig. Ik zou met de echo 7 weken en 2 dagen zijn

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Je zou je temperatuur echt even moeten meten op de goede manier (altijd zelfde tijd en zelfde thermometer) om echt te zien of hij is gedaald of niet. Snap je bezorgdheid wel, ik heb ook altijd getemperatuurd en deze x ook weer. Ben nu wel gestopt. Uiteindelijk echt gewoon mee stoppen hoor want je wordt idd wel gek van jezelf anders.

Ja, volgende week is mijn echo en ik moet komen met een volle blaas. Ze proberen het dus eerst uitwendig. Bij mijn dochter van 1,5 heb ik ook een echo gehad op hetzelfde termijn en kon gewoon uitwendig. Ben ook wel heel slank dus dat speelt mss mee.

11. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Dank allemaal voor de reacties. Ik meet normaal met mn daysy (maar ik gebruik hem wel rectaal want ik slaap met mn mond open en daardoor is hij niet betrouwbaar) maar doordat ik eergisteren op tour was op het water had ik hem niet meegenomen en in mn backpack gelaten. Vanochtend gewoon opgestaan en toen dacht ik van oh ik moest nog temperaturen, maar was al te laat. Misschien dat ik het temperaturen maar gewoon los moet laten anders inderdaad

12. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Thanks voor je reactie en je foto’s! Dat doet me goed ik zie inderdaad dat verschillende merken echt wel kunnen verschillen. Ik had gehoopt met 1 merk te kunnen testen, maar ik had echt een paar testen in mn tas gegooid en dacht die zal ik waarschijnlijk toch niet nodig hebben. Wel dus haha, en nu zijn ze op :roflmao:

13. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024

1 november

Nosilla - 31 jaar - 3e kindje
    Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje

2 november

3 november

Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje

4 november

Daim - 34 jaar - 6e kindje
    Sophieee1990 - 1e kindje

5 november

6 november

7 november

Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje
    LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje

8 november

9 november

Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje

10 november

Denise - 23 jaar - 1e kindje
    Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje

11 november

12 november

13 november

Meertje301 -27 jaar - 1e kindje

14 november

Ly009 - 30 jaar - 2e kindje

15 november

SarahRose - 27 jaar - 1e kindje

16 november

Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje

20 november
    Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w
    16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d
    21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken
    22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken
    22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog
    26 maart: Donja1991 - eerste echo verloskundige
    26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4
    26 maart: denise 1e echo verloskundige
    28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken
    28 maart: ikwilzwangerworden - intake vk - 2e echo 8+6
    28 maart: Meertje307 - 1e echo met 7+2
    29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken
    2 april: Melaelisa - 1e echo met 7 weken
    2 april: SarahRose - 1e echo met 7+4 weken
    2 april: Meertje307 - intake verloskundige

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

14. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ik heb de echo kunnen verplaatsen van 9 naar 2 april, dus nu met 7+4 ipv 8+4 weken. Nu voelt de wachttijd wel wat behapbaarder.

15. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ze zien er nog steeds mooi positief uit hoor. Probeer het temperaturen idd los te laten. Ik heb tot 16dpo getemd en daarna niet meer. De laatste dagen daarvan schommelde het ook wat (wel nog mooi bovenin, maar toch)

Bij mij waren de testen op nod ook niet knallend. Kijk ze maar terug in mijn post van gisteren. Degene met 25/2 is mijn NOD.

Probeer te genieten van je reis en daarin wat afleiding te zoeken. Een betere afleiding is er niet. Daarna kun je bijna spieken.

Melaelisa vindt dit leuk.
  16. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Mooie testen! En geniet nog even van het moment dat je niets voelt. Ik hoop dat het zo blijft. Ik heb mezelf daarin vervloekt:D. Al 2 dagen zo ziek, maar het leven gaat door. Ben zo toe aan het weekend. Straks gewoon weer werken:$

17. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Heb het vandaag wel zwaar op werk hoor.. voel me zo slap en licht in m’n hoofd. Vorige zwangerschap had ik een lage bloeddruk en ik denk dat ik er bij deze ook aan moet geloven :( echt een kak gevoel!

18. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Super fijn dat dit kon, en op dezelfde dag echo! Spannend!

SarahRose vindt dit leuk.
  19. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    dat is zeker zo, je hebt helemaal gelijk! Ga denk ik niet meer tempen en lekker relaxen. Vandaag wel echt stressvolle dag gehad met reizen naar volgende plek. De chauffeur reed echt als een malloot en ik had soms het idee dat we niet levend op bestemming aan gingen komen. Hartslag ging ook flink omhoog, maar nu lig ik lekker aan het strand in de zon dus dat maakt gelukkig veel goed

Ik keek nog even naar je testen en zag ind dat je nog geen knal test had op je nod, dus denk dat ik me er ook niet al te druk over moet maken. Het komt vast goed. Ik kom 25 maart terug van vakantie en de week erna is de echo al, dus dat is super fijn en hoef ik niet meer heel lang te wachten

20. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @Melaelisa Ik zou idd zoals de andere meiden zeggen proberen om het los te laten. En je kan ook niet goed vergelijken tussen 2 verschillende testen. Hier trouwens ook geen knal test nog op NOD hoor, pas op 6 dagen na NOD.

@SarahRose Mooie knallers!! En fijn dat je de echo nu wat eerder hebt :D

Hier altijd inwendig een echo, uitwendig pas met de 12 weken echo (is vergelijkbaar met de 13 weken echo in NL). Morgen ben ik aan de beurt voor de echo, ondanks dat het goed voelt hou je toch dat 'wat als' gevoel. Heb pas om 15:30 uur een afspraak :rolleyes:

SarahRose, Lunalitess en bubblybaby vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina