@Melaelisa volgens mij onschuldig en komt het inderdaad vaker voor omdat het meer doorbloed is daar. (Ik merk zelf wel dat ik daardoor bijna niet durf te vrijen.. maar niet gegrond dus op iets eigenlijk ) @Kiki12345 Wat naar, ik duim voor je maandag. sterkte
Oh wat een spannende tijd. Hoop dat je maandag toch goed nieuws krijgt na die onzekerheid en dat het vruchtje goed gegroeid is.
Hi meiden, Mijn excuses, ik ben niet zo actief op het forum omdat ik het nog steeds onwijs druk heb. Haha. maar ik kom net thuis! Hartje klopte netjes. Termijn is 6 weken en 2 dagen. Zou 5 dagen moeten zijn maar omdat het nog zo klein is, is het lastig op te meten zei de vk. Ik mag 28 maart weer kijken. thanks voor alle lieve succes wensen! wordt gewaardeerd!!
Nou zeg de eerste weken was ik echt zo moe dat was niet normaal, zo moe dat je gewoon omvalt en niks kan doen. Maar nu sinds een paar dagen heb ik weer wat meer energie. Anderen bij wie die vermoeidheid wisselt? Maak me gelijk zorgen haha. De misselijkheid is ook iets minder maar denk dat dat komt omdat ik minder moe ben. Misselijkheid komt en gaat gedurende dag. Word een beetje gek van mezelf
Ja ik heb soms wel last van misselijkheid en soms niet, zelfde geldt voor alle andere klachten trouwens. Mijn stoelgang is ook wisselend, eerst diarree en nu constipatie en opgeblazen buik
Ja darmen ook wisselend! Is wat gekalmeerd allemaal, was heeeel erg opgeblazen namelijk. Kwaal die wel elke dag (nacht) aanwezig is dat is het nachtelijke wc bezoek haha. En veel dromen! Maar eigenlijk wisselen al m’n andere klachten nu echt per dag. Ik was vannacht dus wél misselijk. Nu helemaal niet haha.
Hier ook heel wisselend. Maar misselijkheid was tot nu toe maar 1,5 dag. Echt extreem vermoeid heb ik ook niet. Ik haal de avond wel wat lastiger en heb soms een behoefte aan een dutje in de middag, maar dat is lang niet elke dag. Mn borsten blijven wel zo'n beetje elke dag zeuren. Niet echt continue pijnlijk, maar af en toe een steek hier en daar. Sinds eind deze week wel last van een ontzettend opgezette buik, hard vol lucht en de banden blijven steken geven. Pas mn broeken nog wel, maar merk wel dat ze iets strakker beginnen te zitten. Stoelgang is harder, maar ik ben nog niet verstopt. Kan wel minder vaak als dat ik gewend ben. Plassen begint echt flink toe te nemen. Gisteren had ik niet eens genoeg aan mijn fles (moeders v moeders) en moest er een 2e bij. Niet eens elke keer kleine beetjes dus. Het dromen s nachts blijft aanwezig, al zijn ze de laatste 2 dagen iets vriendelijker. Ik kan niet goed doorslapen en ben meerdere keren per nacht wakker (niet perse om te plassen) Vanochtend wakker geworden met een flink tintelende hand. En dat hongergevoel heel de dag door is ook al sinds het begin aanwezig. Ik kan continue wel iets eten. Ben ook al ruim een kilo bijgekomen sinds het begin en ik ben al niet een van de dunste Wat mij het meeste in de weg zit zijn die emotionele schommelingen. Gisteren echt weer zo'n negatieve dag gehad dat ik om alles kan janken en zo enorm onzeker ben en alles op mn vriend afreageer. Kan dan echt een heks zijn. Maar vandaag weer rustig wakker geworden en positieve zin. Al blijf ik zo onzeker of alles nog wel goed gaat. Ik ben veel te veel aan het googlen en kom veel te veel verhalen tegen waarbij het na de 6wkn echo toch mis is gegaan. De goede verhalen lees je nooit. Zo jammer. Maak mezelf echt zo onwijs gek. Maar voor nu ben ik nog gewoon zwnager tot het tegendeel bewezen is. Vandaag de 7 weken aangetikt. Kan niet wachten tot ik vrijdag weer mag spieken! Hopelijk geeft dat de rust die ik nodig heb.
heeel herkenbaar! Sinds 2 dagen heb ik totaaal geen klachten, waardoor ik mij gelijk niet meer zwanger voel en me zorgen ga maken. eerder ook heel erg opgezette buik en last van mijn darmen, maar nu ook niet meer. Gek hè. Zal wel af en aan gaan denk ik dan…
Volgens mij werkt het ook zo dat als je zelf onzeker of angstig bent je negatieve verhalen meer opslaat. Stom voorbeeld maar niemand zal ook vragen: mijn fiets doet het gewoon, wat moet ik doen? Veel dingen online beginnen met iets negatiefs. Soms, met de nadruk op soms helpt het me op dit even te beseffen..
Ik zeg wel gewoon helemaal niks meer want heb alweer paar super misselijke vlagen gehad vandaag haha. Die honger herken ik ook ja, moet continu eten, als ik dat ook niet doe dan word ik dus misselijk. Maar weinig eten staat me aan dus dat is wel lastig. Ik ben ook een beetje bitchy. Merk dat ik een low-tolerance voor bullsh!t heb nu en ben veel directer tegen mensen haha. Ik vind het zo spannend.... donderdag is mijn echo, de dagen zullen wel weer voorbij gaan kruipen aankomende week. Hoop zo dat alles goed gaat zijn Ohh en om jou wat gerust te stellen @Lunalitess wanneer je een goede echo met hartactie hebt gehad is er echt nog maar een heel kleine kans (1-3%) dat het niet goed gaat, dus heeele grote kans dat het wel goed gaat.
Vandaag zo'n enorme plasdag weer. Kan beter op de wc blijven zitten ach mn nieren spoelen zo iig wel schoon
Ja zeer herkenbaar. Bij het omhoog trekken van mn broek heb ik alweer nieuwe drang. Echt niet normaal
Ik heb ook nog altijd nergens last van. De eerste 1,5 week wat krampjes maar dat was het ook. Pff de tijd tot de echo duurt echt lang. Nog 8 dagen ❤️
Super misselijk wakker geworden. Ik heb ook een erg onrustige nacht gehad… Hoeissie met jullie? Aaaah nog een paar nachtjes tot de echoooo. Heb er echt heel veel zin in vooral. Maar vind het ook spannend.
Vanochtend last van misselijkheid, nu gezakt gelukkig. Heb zelfs gesport en dat ging redelijk. Hoe doen jullie dat eigenlijk met sporten nu? m’n borsten zijn wel ineens veel groter sinds vandaag en veel gevoeliger nog dan eerder.