Ah vervelend! Ik slaap ook steeds net wat onrustiger (sinds ik het weet) en m'n borsten zijn ook gevoelig geworden met precies 5 weken haha. Maar nog niet per se groter. Nog geen misselijkheid gelukkig! Nog 15 dagen wachten op echo.. pff wel blij dat ik 'm een weekje vervroegd heb. Succes meiden! @Melaelisa ik sport eigenlijk nooit echt. Ik wandel wel veel en probeer ik te blijven doen. Eigenlijk zou ik straks wel op zwangerschapszwemmen of yoga willen, denk ik.
nou hopelijk keert de misselijkheid niet vaker terug! ik sport 4x per week, fitness. En dit gaat gewoon nog prima. Blijf dit ook gewoon doen zo lang het kan. Buikspieren sla ik over. Ik denk dat je gewoon moet kijken wat lukt en wat niet..
Ik fitness ook! Pas je dan je trainingsschema aan behalve geen buikspieren? Of eigenlijk hetzelfde als hiervoor en dan wat minder gewicht?
@Kiki12345 Heel veel succes vandaag! Ik hoop op goed nieuws ♥ @Melaelisa Niet sporten Ik ga binnenkort wel weer beginnen op de hometrainer met fietsen. De rest bewaar ik voor later. @bubblybaby Ahh vervelend Hier heeft de vk me vast medicijnen voorgeschreven voor als ik heel erg misselijk zou worden. Hoop dat ik ze niet nodig ga hebben Hier nog steeds heel moe, misselijk met vlagen. Bij mijn jongste kon ik met dezelfde termijn als morgen over een week (8+4) al het hartje vinden met de doppler, ga dat volgende week ook weer proberen, ben zo benieuwd! Wij hebben het afgelopen vrijdagavond aan de kinderen verteld, de oudste is super blij en zegt het ook echt dagelijks, zo schattig. De jongste heeft zoiets van het zal allemaal wel, ik denk dat het voor haar pas echt gaat leven als mijn buik echt zichtbaar is straks.
Sinds gisteren beginnen mijn broeken echt serieus strak te zitten. Niet meer comfortabel. Zijn er hier mensen met trucks om dit op te lossen of tips voor eventueel fijn zittende zwangerschapsbroeken? Of is dat nog te vroeg om die te gaan dragen?
@Lunalitess Bij mijn jongste droeg ik ze ook met 7 weken soms al. Het enige nadeel vond ik zelf dat ik ze zonder wat grotere buik niet echt lekker vond zitten omdat het dan (bij mij in ieder geval) een soort afzakte steeds.
Ik moet er niet aan denken om te sporten nu ben telkens licht in mijn hoofd en duizelig! Zoooo vervelend dit terwijl ik geen honger heb maar dan ga ik toch van binnenin trillen en krijg ik het super heet.. pff ben hier zo klaar mee heb totaal geen energie ook
Misschien kan ik ze dan een soort van omslaan in het begin. Ik zal er deze week eens op uitgaan om te zien wat er allemaal is en hoe het zit.
Ik ga van de week ook vast de zwangerschapskleding tevoorschijn halen, alles vast even lekker wassen, dan ligt het maar klaar Ik ben in alle seizoenen al zwanger geweest dus heb heel wat liggen nog Ik weet trouwens niet of je weleens wat op Vinted koopt maar daar staat ook heel veel op!
waar koop je leuke zwangerschapskleding vraag ik me af? Ik heb het nog niet nodig hoor, maar voor later. Altijd handig om te weten.
Oh dat klinkt niet fijn! Kan me voorstellen dat sporten dan niet lukt. Dat is ook helemaal oké natuurlijk! Hopelijk voel je je snel beter Ik sportte hier voor ook al en vind het belangrijk om een beetje fit te blijven zolang het lukt. Als het niet lukt dan is dat ook oké natuurlijk. Als ik straks thuis ben van vakantie ga ik het weer helemaal oppakken en even kijken hoe ik het ga indelen. Ik wil misschien 1x per week gaan zwemmen.
Hopelijk in de 2e trimester wat fitter. Wil wel wandelen want anders doe ik echt niks (naast het werken en achterna rennen van een peutertje )
Ik voel dus sinds zaterdag dat mijn bekken alweer zeer begint te doen, dus ik ga even mn echo afwachten donderdag en als alles goed is ga ik een afspraak maken bij de osteopaat. Hielp echt als een tierelier vorige zwangerschap. Kreeg toen last rond 18 weken, maar met 23 weken ben ik toen hulp gaan zoeken, want werd toen heel erg. Heb 3 behandelingen gehad en kon toen de hele zwangerschap gewoon aan! Ik ben echt heel misselijk en hongerig vandaag en dat gaat super slecht samen. Super buiten adem ook, gewoon het gevoel dat ik niet genoeg zuurstof krijg haha.. Sporten doe ik even niet hoor, echt geen energie voor. Telt achter een dreumes aan rennen ook als sporten? Want dat doe ik idd de hele dag ahaha. Ik ben nu koppig aan het volhouden met geen zwangerschapskleding dragen tot mijn echo. Mijn broeken passen al sinds 5 weken niet meer, maar probeer het nu te overleven met leggings. Zitten alleen echt te strak.
Leuk! Nee ik pas alleen de gewichten aan. Maar ga even aan m’n trainer vragen wat wel en niet mag als ik wat verder ben. Voor nu gewoon op het gemakje en lekker licht. Dat compleet dood gaan sla ik over. Haha
Vruchtje was goed gegroeid met een kloppend hartje! Echt zo opgelucht, hopelijk nu wat meer ontspannen. De holte die ze eerst zagen was nu ook weg. Geen idee wat dat geweest is.
♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje 15 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje 16 november Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje 20 november Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog 26 maart: Donja1991 - eerste echo verloskundige 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 26 maart: Meertje307 - 1e echo 6+6 weken 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 28 maart: ikwilzwangerworden - intake vk - 2e echo 8+6 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken 2 april: Melaelisa - 1e echo met 7 weken 2 april: SarahRose - 1e echo met 7+4 weken 9 april: Ly009 - echo verloskundige 22 april om 14:00 uur: Nosilla - Termijnecho/13 weken echo met 12w3d 24 april: Ly009 - termijnecho verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben vandaag toch geswitcht van verloskundige praktijk. Ik zat bij een grote praktijk, maar ging toch liever naar een kleinschaliger team. kan ook nog eens 2 dagen eerder terecht volgende week dinsdag al! Helemaal blij, kan niet wachten. Misschien een tip voor de andere, ik doe mijn broeken nu niet dicht met de knoop. Dit gaat bij mij erg knellen en heb ik het idee dat ik ook nog meer last van mijn darmen krijg. ik doe een elastiekje om de knoop en door het lusje. Geeft wat meer ruimte, werkt bij mij nu nog perfect