Zeker! mijn vent gaat gewoon mee. Ik heb zoiets van je doet het samen en dat vindt hij ook. Mocht er tussendoor een keer iets zijn ofzo kan ik natuurlijk gewoon even zelf, maar anders gaat hij zeker mee!
He bah ik maak me gewoon zorgen dat ik me zo goed voel. En kwaaltjes die ik had worden eigenlijk ook minder of ze zijn er zo nu en dan met vlagen… heb een poosje steeds zo’n heel leeg gevoel gehad en dan kokhalsneigingen dat is nu niet echt meer. Mijn borsten doen minder zeer, ze zijn met vlagen nog wel wat gevoelig, maar minder. Ben dan wel wat sneller moe maar dat is het dan ook… Ik weet dat het totaal niks zegt. Maar als ik dan alles van iedereen hier lees Of ik heb gewoon mazzel, kan natuurlijk ook. Maar op het begin zijn kwaaltjes gewoon een beetje een houvast ofzo!
ja dat is echt balen dan, vooral als je er zin in hebt. Hopelijk valt je misselijkheid in het weekend een beetje mee zodat je wel lekker kan eten. Ik heb vannacht voor het eerst mega akelig gedroomd. Ik moest naar een rood lampje toe want anders kreeg ik een miskraam. Ik stond dus ook echt naast de tv op onze kamer.. met een hartslag van 200. Mijn vriend vroeg wat ik aan het doen was haha.. Ik was wel bij het rode lichtje (van de tv) Gelukkig daarna wel prima kunnen slapen.
Ik ben ook van mening dat de borsten natuurlijk ook niet constant heel erg aanwezig kunnen zijn. Anders zouden we aan het einde van de zwangerschap flink wat cupmaten groter moeten zijn allemaal Bedoel te zeggen dat de kwaaltjes wellicht op een bepaald moment normaal/minder worden. Ikzelf ben nu ook wel toe aan wat meer zekerheid maar vooralsnog ben ik sinds dit weekend alleen maar “zieker” aan het worden. Maar moet ook wel zeggen dat het vliegtuig en de vele autoritten en het vele sporten tijdens de vakantie hier een groot aandeel aan hebben gehad waarschijnlijk. En ik kan me zeker indenken dat het voelen van die kwaaltjes voor vele een gevoel kan geven dat het goed zit. Maar vergeet allemaal niet dat we allemaal verschillend zijn en dat geld ook in hoe je lichaam omgaat met een zwangerschap en de hormonen. Alles wat je doet op een dag heeft er ook invloed op. ❤️ Verder wil ik de nieuwelingen nog even welkom heten, en degene die de afgelopen dagen shun echo’s hebben gehad feliciteren ❤️
Herkenbaar hoor, ik heb ook nauwelijks kwalen en de subtiele die ik heb verschillen ook per dag. Gister had ik bijv. Veel afscheiding vandaag weer niet.
Dat wisselt bij mij ook heel erg. Echt gekmakend, al ben ik blij dat de kwaaltjes voor nu nog meevallen. Een dagelijks seintje dat alles oké is daarbinnen zou wel heel fijn zijn.
Die rollercoaster mindfuck mag van mij idd ook gewoon wegblijven. Waarom is er nog niemand zo slim geweest om een interne echo te ontwikkelen die je de hele zwangerschap mee kunt dragen en waar je op je telefoon kunt inloggen om te spieken. Zoveel technologie, maar dit waar wij zwangere vrouwen zo'n behoefte aan hebben bestaat nog niet...jammer hoor
@bubblybaby Eindelijk aan de beurt! Heel veel succes morgen!! @Ikwilzwangerworden Ik snap je hoor, in het begin zijn die kwaaltjes ook het enige waaraan je merkt dat je zwanger bent. Hier verschilt het ook wel per dag hoor! Hier vanavond Burger King besteld, had er mega veel zin in en na 3 happen van mijn broodje werd ik misselijk
@bubblybaby heel veel succes morgen! ❤️ Vraag me af of de misselijkheid nog gaat inkicken bij mij! Hoop van niet natuurlijk
Pff dat heb ik ook. Gisteren ook echt veel gehuild omdat ik zo onzeker wordt. Dinsdag de echo nog even volhouden
Heel veel succes vandaag! Hoelaat mag je? Ja het is verschrikkelijk. Ik zat ook met zweethandjes in de wachtkamer vorige week. En het gevoel dat je moet poepen van de zenuwen
Nou hier vanochtend toch weer een paar keer lopen kokhalzen. Het is wat met die kwaaltjes die komen en gaan Ik hoop zo dat we over een paar weken allemaal zo blij en gerustgesteld zijn dat we allemaal volop kunnen genieten❤️ Ik wil allemaal mooie echo foto’s zien! Mijn vriend zei gister van als het volgende week nou allemaal goed is dan kunnen we wel een keer door zo’n grote babywinkel lopen en ideeën opdoen zo lief! Kan me alleen nog niet voorstellen dat we daar binnenkort lopen.
Haha ik heb dit al sinds gister… Ben ook van alles aan het googelen ineens… Morgenochtend hou ik het al helemaal niet meer denk ik