ahh vervelend he?! Die soep vind ik een goed idee! Ik ga morgen maar eens een soepje maken. Maak wel eerst 2 porties voordat ik dadelijk met een hele pan zit.. als ik aan kip denk, moet ik al kokhalzen. Had ik vorige keer ook. Haha. Volkoren brood met kaas, gaat bij mij prima. En crackers met smeerkaas ook. Fruit lukt bij mij ook goed, alleen banaan dan weer niet. Ik eet wel 250 gram snoeptomaatjes per dag. De avond is gewoon echt een probleem! Zooo vervelend.
Heeft iemand de gouden tip tegen obstipatie. Ik heb hier normaal gesproken al last maar nu is het echt next level. Buik is flink opgezet, doet ook pijn en kan nu al bijna 1 week niet naar de wc. Ik heb macrogol zakjes van de huisarts maar lijkt nu dus weinig effect te hebben. Iemand nog tips?
Drink een glas lauw water op de nuchtere maag (door het volume) dat kan erg behulpzaam zijn. Je kan ook de dag beginnen met een glas warm water met citroen. Het citroenzuur zal vervelende toxines en ander onverteerbaar materiaal verwijderen van je darmwanden. Want dat is in veel gevallen de oorzaak van de constipatie. Of een kiwi eten in de ochtend bij het ontbijt. Misschien probiotica (yakult) extra erbij drinken? Wat tips uit grootmoeders keuken
♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje Bloomingbee - 34 jaar - 3e kindje 15 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje SecretSquirrel - 31 jaar- 1e kindje 16 november Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje 20 november Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog 22 maart: SecretSquirrel - 1e echo met 7 weken 26 maart: Donja1991 - eerste echo verloskundige 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 26 maart: Meertje307 - 1e echo 6+6 weken 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 28 maart: ikwilzwangerworden - intake vk - 2e echo 8+6 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken 29 maart: Bloomingbee - 1e echo met 7+1 2 april: Melaelisa - 1e echo met 7 weken 2 april: SarahRose - 1e echo met 7+4 weken 9 april: Ly009 - echo verloskundige 22 april om 14:00 uur: Nosilla - Termijnecho/13 weken echo met 12w3d 24 april: Ly009 - termijnecho verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Even de lijst naar voren gehaald @LittleStarfish en @SecretSquirrel jullie ook heel veel succes met de echo morgen!
Jaa ik weet niet of ik het al gezegd heb, ik vergeet nu al van alles Maar jullie @Lunalitess & @SecretSquirrel ook veel succes morgen! ❤️❤️
De huisarts belt mij maandag om te vragen hoe de echo van morgen gegaan is en of er na morgen nog een verdenking op een bbz is of niet. Zal het dan eens bespreken of mijn pijn aan mijn borsten wel oké is… hopelijk zakt het de komende dagen nog
Zeker een wonder! Een hele onverwachte. Ik herinner me jou ook! Zie ik het goed dat jij ook in verwachting bent? Gefeliciteerd
Bij bijna al mijn zwangerschappen magnesium tabletten gekregen dat hielp supergoed. Niet de normale supplementen dit is iets anders gewoon de huisarts vragen erom.
Ik durfde eindelijk vandaag te bellen met het ziekenhuis (nadat de verloskundige mij afwees 2 dagen terug) om een afspraak te maken. Ik heb op 12 april mijn eerste afspraak. Dus ik moet nog even wachten. Ik heb nu al sinds ik weet dat ik zwanger ben de hele dag elke dag hoofdpijn, ws van de zorgen en angsten. Hopelijk stopt dat is zwaar want paracetamol neemt het niet volledig weg.
Pfff, zie nu dat ik 'm verkeerd heb ingevuld. Vroege zwangerschapsdementie misschien? Ik heb 'm volgende week pas namelijk
♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje LittleStarfish - 29 jaar - 1e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e kindje Bloomingbee - 34 jaar - 3e kindje 15 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje SecretSquirrel - 31 jaar- 1e kindje 16 november Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje 20 november Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 16 maart: Sophieee1990 - afspraak verloskundige + 1e echo - 6w + 5d 21 maart: bubblybaby - 1e echo met 7 weken 22 maart: LittleStarfish - 1e echo met 7+1 weken 22 maart: Lunalitess - 2e controle echo zkh + gynaecoloog 26 maart: Donja1991 - eerste echo verloskundige 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 26 maart: denise 1e echo verloskundige 26 maart: Meertje307 - 1e echo 6+6 weken 28 maart: bubblybaby - intake Vk met 8 weken 28 maart: ikwilzwangerworden - intake vk - 2e echo 8+6 29 maart: Ly009 - 1e echo met 7 weken 29 maart: Bloomingbee - 1e echo met 7+1 29 maart: SecretSquirrel - 1e echo met 7 weken 2 april: Melaelisa - 1e echo met 7 weken 2 april: SarahRose - 1e echo met 7+4 weken 9 april: Ly009 - echo verloskundige 22 april om 14:00 uur: Nosilla - Termijnecho/13 weken echo met 12w3d 24 april: Ly009 - termijnecho verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Gecorrigeerd!
Haha geen probleem Hopelijk had je in je hoofd wel dat het volgende week is. Anders was het een zure als je al die tijd zelf ook dacht dat het vandaag zou zijn