oh wat een nare droom!! het komt vast goed! Hopelijk kom je de dag een beetje door en gaat de tijd snel..
Heel veel plezier en succes vandaag bij de echo's meiden! Ik ga zo weg, was al misselijk en nu nog misselijker van de zenuwen
Die dromen zijn vreselijk he, gelukkig nu 2 dagen op rij niet gedroomd. Gefeliciteerd met je zoontje! Komt helemaal goed met de echo! Ik duim voor jullie allemaal!
Echo is goed gegaan! Eerste x ons kleintje kunnen zien. Heel erg opgelucht! Over 4 weekjes de volgende echo.
Dankje! volgens de meting 6+2 ipv 6+6, maar ze geeft aan dat dit nog lastig te zeggen is zo vroeg. Ze was tevreden, hartje klopte mooi gelukkig!
Nee niet per se.. het was zo intens dat ik haast dacht flauw te vallen. Heb ook wel wat diarree maar denk niet dat het alleen dat was.
Wat naar ik herken het niet, heb alleen af en toe een steek als ik te snel beweeg ofzo. Maja, verder sowieso nergens last van dus weet ook niet of dat een goed teken is
Hier was alles goed! Metingen klopten precies met de termijn van 8+4 Ook het hartje gehoord ❤️ 2,03 cm is het nu
Ik ben ook geweest. Ze denk dat ik pas 5 weken en 6 dagen ben dus nog geen hartje gezien. Volgende week donderdag (4April) terug en dan hopelijk een mooi hartje ❤️