Ohh wat spannend! Gelukkig zit de baby wel op de goede plek en hebben de hem of haar al kunnen meten ❤️
Jaa pff zeg dat. Was al blij dat de baby op de goede plek zit en hopelijk volgende week een mooi hartje ❤️
@Donja1991 Wat een nare droom zeg! Het kan ook echt zo bizar echt voelen dan soms hè Hopelijk is het snel 16:00 uur! @Meertje301 Jeeeej wat fijn!! Ja meten is als het zo klein is nog ook lastig vaak, en 1 mm verschil maakt al een verschil van een paar dagen soms. @Denise00 Hopelijk volgende week een mooi hartje!
Oh wauw! Mooie echo! Die van mij zou er donderdag ongeveer hetzelfde uit moeten zien met 8+6. Oooh ik ben zo bang voor de echo! Gelukkig wel meteen om 08:30 uur.
Fijn dat het op de goede plek zit! Wat betreft de termijn kan je alle kanten op als je geen ovulatietesten hebt gedaan. Dus de eisprong kan inderdaad later zijn geweest Hopelijk groeit het goed en heb je volgende week een mooi kloppend hartje
Hele mooie echo, je kunt hier al echt een babytje in zien. Bij mij was het echt nog raden hoe het ligt. Een klein dotje geluk
Hoever dacht je zelf te zijn? Fijn dat het op de goede plek zit en volgende week krijg je vast een heel mooi hartje te zien!
Ik zie dat ik mijn afspraken helemaal niet op de lijst heb toegevoegd.. Zal dat eens doen maar ik heb ook nog een echo gehad. Vruchtje was gegroeid, precies de termijn die ik zelf ook dacht en hartje klopte goed. De holte die ze eerst zagen is weer terug maar veranderd van vorm. Nu heel dun en lang. Ze dacht misschien toch nog een oude bloeding van bijvoorbeeld de innesteling. Het zat op voldoende afstand van het vruchtje maar maak me dan toch weer druk haha. Mocht ik een bloeding krijgen, mag ik langs komen voor een echo.
Ja, dat is heeeel normaal. Ik heb dit ook ze liet het helemaal zien, ze zei dat het een beetje vocht was, oud bloed vd innesteling en dat dit heel vaak voorkomt. Je kunt dit verliezen maar dat hoeft helemaal niet dus. Kan zichzelf ook oplossen.
Ja maak me nog steeds wel zorgen, dus VK toch gebeld maar ze zegt zolang er geen bloed is dat ik me niet echt zorgen hoef te maken en het kan van de vele veranderingen in m'n lijf. Precies over een week de echo.. man naar deze weken toch ook hoor.
Ik heb soms ook vrij laag in mijn buik pijn en dat eigenlijk al een paar weken. Gisteren was het best erg, dacht misschien door de inwendige echo. Totdat ik lag en mijn buik voelde en 1 kant helemaal opgezet was, het waren dus denk ik wel echt mijn darmen maar soms is het zo lastig thuis te brengen. Ik hoop voor je dat deze week voorbij vliegt, je dan een mooie echo hebt en wat meer gerustgesteld bent
Bedankt. Ik heb ook al wel weken wat krampen en steken maar niet zo heftig als vanochtend. De VK stelde vragen om te bekijken of het een BBZ kan zijn (zoals pijn aan 1 kant of pijn tussen schouderbladen), dit heeft me eigenlijk alleen maar angstiger gemaakt.