Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

1 november

Nosilla - 31 jaar - 3e kindje

2 november

3 november

Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje

4 november

Daim - 34 jaar - 6e kindje

5 november

6 november

7 november

8 november

9 november

10 november

11 november

12 november

13 november

14 november

15 november

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w
    15 maart: Nosilla - 1e echo - 7w

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

nosilla en Lunalitess vinden dit leuk.
  2. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Ik heb mezelf maar even op 4 november gezet. Weet het namelijk niet precies.
    Ik ga denk ik maandag aanmelden bij de verloskundige.. Dan wordt het ineens zo echt :roflmao:

nosilla vindt dit leuk.
  3. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Nee nog niet verteld. We hebben 23 maart een bedank etentje voor onze beide ouders en broer en zus vanwege de hulp met de verhuizing. Dan hebben we de eerste echo iig al gehad en willen we het nieuws vertellen aan onze directe naasten. (Als ik het zolang volhoudt) we hebben ze nu 2x teleur moeten stellen, dus wachten het nu af tot we echt zeker zijn. Hopelijk hebben we voor die tijd nog een extra echo gehad waarbij we ook het hartje hebben gezien, dan kunnen we ze echt verrassen

nosilla vindt dit leuk.
  4. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Ah ja begrijpelijk. Dat is wel een leuke gelegenheid ook:)
    Wij weten het nog niet zo goed. Wil het de oudste kinderen wel vertellen voor het geval ik weer ziek word. Anders komen ze er zelf al achter en dan is het geen verrassing meer :roflmao: en waarschijnlijk komt er ook een periode dat ik vroeg naar bed ga en dan zal de oudste het ook meteen doorhebben :rolleyes:

Ik heb alles trouwens ingevuld op zo'n app. En dan komt 3 nov eruit als uitgerekende datum, morgen nod.. maarja laat het gewoon even zo staan op de lijst.

nosilla vindt dit leuk.
  5. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dan lopen wij gelijk op. Morgen ook mijn NOD en ook ik 3 nov. Leuk!

Vandaag nog een test gedaan. Is dit een knaller? CB digitaal geeft nog 1-2 weken aan. Zal er nog 2 aanschaffen via bol.com (9.99) en dan ga ik morgen nog 1 dag testen, daarna nog 2 weken de cb en dan is het klaar. Moet het toch een keer loslaten. Temperatuur blijft ook mooi hoog.

Bijgevoegde bestanden:

nosilla vindt dit leuk.
  6. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    Hoi,

Ik kom voorzichtig hier ook vast een beetje kijken! Positieve test gisteren en vanmorgen cb digitaal die zwanger 1-2 aangaf!

Bijgevoegde bestanden:

Lunalitess vindt dit leuk.
  7. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Wat leuk! Voorzichtig gefeliciteerd!

Nino12 vindt dit leuk.
  8. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Overduidelijk! Mooie oploop hoor. Ja op een gegeven moment moeten we gewoon zeggen klaar met testen en dan is het afwachten tot de echo :eek:

Dit is mijn testje van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

9. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd! Hoeveel dpo zit je?

Nino12 vindt dit leuk.
  10. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Netjes een duidelijke streep nu! Mooi opgelopen

Daim en nosilla vinden dit leuk.
  11. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik weet niet of deze testen knallen (had er niet genoeg om door te testen tot een knaller) maar wel een hele mooie duidelijke test!

@Nino12 Gefeliciteerd en welkom! Zet je jezelf op de lijst? :D

@Daim Mooie oploop!! Nu echt veel duidelijker vind ik. Wanneer stop je met testen denk je? Ik heb nu nog 2 testen om morgen en dinsdag of zo te doen. Daarna stop ik maar als ik de komende weken de behoefte voel om nog te testen koop ik gewoon weer zo'n test van een euro :oops::roflmao:

Ik heb het wel verteld aan een paar vriendinnen en mijn ouders weten het ook. Zij wonen namelijk in hun eigen appartement in ons huis dus we zien elkaar dagelijks en ik heb ook een hele goede band met mijn ouders dus zou het sowieso niet lang voor me kunnen houden. Plus dat ze op moeten passen als wij voor een echo gaan :D

Wij vertellen het aan de kinderen na een goede echo met kloppend hartje, ik ga een mand maken met allemaal dingetjes erin (een zwangerschapsaftelkalender voor kinderen, flesje, speentje en misschien nog een pakje en een leuk boekje voor de jongste of zo). Daarna ook aan mijn schoonouders. Ik twijfel nog wanneer we het de naaste schoonfamilie vertellen, vorige keer volgens mij na de eerste goede echo gedaan. Zolang we geen familie gelegenheid hebben dan kan ik het wel verborgen houden tot 12 weken maar anders niet want als ik geen alcohol drink dan weet iedereen hoe laat het is. Ik bob ook nooit dus dat zou ook geen excuus kunnen zijn. Ik heb zelf 2 broers en die wil ik het eigenlijk wel al vertellen na de eerste echo, ook omdat ik die veel vaker spreek en het dan een stuk moeilijker is om niks te zeggen.

Ik heb uiteindelijk toch besloten om maandag de gynaecoloog te bellen. Ik laat de echo met 7 weken bij de vk in principe gewoon staan, vorige keer mocht ik namelijk 'pas' met 8+4 komen bij de gyn en zo lang wachten hou ik echt niet vol :roflmao: Ik licht de vk wel eventjes in dat ik ook een afspraak heb en of het ok is om onze afspraak alsnog door te zetten maar ik verwacht daar geen moeilijkheden mee, vorige keer hebben we het ook zo gedaan. De gynaecoloog is in de plaats waar mijn man werkt (30 min van huis) dus het is voor hem ook veel makkelijker om bij een afspraak te kunnen zijn. Daarbij betwijfel ik of met de kwaliteit van de apparatuur van de vk ze het geslacht zou kunnen zien terwijl ik dat bij de gynaecoloog sowieso weet rond de 16 weken. Anders moet ik wachten tot de 20 weken echo (meestal rond de 22 weken hier) en dat vind ik echt te lang en onpraktisch.

Zo, wat een verhaal :roflmao:

Nino12 vindt dit leuk.
  12. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    dankjewel! 11 dpo vandaag

Daim en nosilla vinden dit leuk.
  13. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    dankjewel! Yes ik zet mijzelf op de lijst als m’n nod is geweest hihi dan durf ik het wel aan

14. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    Voor jullie natuurlijk ook gefeliciteerd❤️ hopelijk mag het voor allemaal goed gaan!

nosilla vindt dit leuk.
  15. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Ah wat fijn dat je ouders zo bij jullie wonen. Ik had ook een hele goede band met mijn ouders maar helaas zijn ze allebei al overleden :cry:
    Hier weet 1 vriendin het. Verder nog niemand. Ik moet nog iets leuks bedenken om het aan de kinderen te vertellen. Als we het binnenkort zouden vertellen dan zeggen we er natuurlijk wel bij dat het nog vroeg is, dus dat we moeten hopen dat alles goed blijft gaan.
    M'n schoonmoeder wacht ik nog even mee. Die kan haar mond niet houden :roflmao:
    En mijn zus wil ik het ook wel snel vertellen. Die zal me wel voor gek verklaren, zes kinderen :rolleyes:

16. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wat vreselijk zeg om je ouders zo jong al te moeten missen :(

Een van mijn schoonzussen kan haar mond ook niet houden, maar ik kan het niet maken om het aan iedereen te vertellen en aan haar niet (mijn man heeft 5 broers en zussen...) :roflmao:

17. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Hi meiden,

Nou ik meld me ook! Ik had vandaag een positieve early CB test. Ik ben voorzichtig blij.. want heb iets meer dan een jaar geleden een miskraam gehad met 7 weken en 2 dagen. Dit was onze eerste ronde en gelijk raak. Ik raak dus makkelijk zwanger, want natuurlijk een zegen is. Maar het moet wel blijven plakken! Mijn NOD is over 2/3 dagen, dus als die uit blijft zet ik mij op de lijst. De uitgerekende datum zal dan 4/5 november zijn.
    Echt heel spannend! Ik twijfel ook om te gaan testen voor oploop.. ergens denk ik.. ik wacht de echo wel gewoon af.

Bijgevoegde bestanden:

Lizy, Lunalitess en nosilla vinden dit leuk.
  18. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @Sophieee1990 Jeej, gezellig! Het is wel echt een mooie duidelijke streep al voor NOD! Oploop testen geeft mij ergens wel rust maar aan de andere kant heeft het ook weer geen 'nut'.

Sophieee1990 vindt dit leuk.
  19. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    @nosilla ja dat is wel echt heel heftig hoor. Vooral door alle omstandigheden toen. Misschien dat ik die nog wel een keer deel als we een besloten/vast groepje krijgen.
    Oh wat leuk! Hij komt ook uit een groot gezin dan :D hoe vindt hij dat?
    Hier zijn ze ook allemaal super hecht, maarja ze zijn natuurlijk nog wel jong, geen garanties voor de toekomst :p

@Sophieee1990 gefeliciteerd en welkom! Wordt dit jullie eerste kindje?

Sophieee1990 vindt dit leuk.
  20. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Ja helemaal gezellig! Ik snap wat je zegt.. ik denk dat ik mezelf gek ga maken daarmee. Dat heb ik al met wel/ niet testen voor NOD. Maar zo impulsief als ik ben.. morgen kan ik er weer totaal anders overdenken. Haha
    Was namelijk ook net met die test. Ik had met mezelf afgesproken dat ik echt pas dinsdag wilde testen, weer niet gelukt.

Deel Deze Pagina