Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Hoe is het gegaan?

2. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Goed! Alles zag er goed uit voor het termijn. Hartje gezien ook ❤️ baby is ongeveer 5 mm

Bijgevoegde bestanden:

iez, Sophieee1990, nosilla en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    Super!! Dat was t wachten waard toch? Fijn dat alles goed is!

Donja1991 vindt dit leuk.
  4. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Wat fijn! Nu lekker genieten van het mooie nieuws

5. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Wat fijn alle goede echo’s!! ❤️

6. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Ja ❤️ nog steeds heel erg onwerkelijk.

Hoe is het met jullie rug gesteld? Merk echt dat ik snel last van mijn onderrug krijg. Tillen jullie jullie andere kindjes ook nog gewoon?

7. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ik heb vandaag heel veel pijn in m’n onderrug! En moet ook gewoon elke dag m’n peuter tillen, de laatste tijd vind ik dat zo zwaar worden pff.. vooral als ik de trap op moet met m’n dochtertje ga dan echt kapot :eek::roflmao:

8. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Haha ja herkenbaar, gelukkig weegt mijn peuter nog maar 12 kilo maar officieel is dat al 2 kilo teveel .... hoe gaan we dat de rest van de zwangerschap doen

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gefeliciteerd met alle goede echo's, wat fijn!

Ik mocht van de huisarts bloed prikken. Dat heb ik vandaag gedaan. Hopelijk morgen uitslag. Dan weet ik iets meer waar ik aan toe ben.

10. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Die van mij is 10.5 kilo maar vind dat al te zwaar haha. Ja echt he! Ook in en uit de auto laden valt me steeds zwaarder..

11. Kiki12345

Kiki12345 Lid

3 jan 2024
    58
    91
    18
    Vrouw
    Herken je die klachten ook die ze noemde of maakt de gedachte je angstig? Als je je echt zorgen maakt of de pijn wordt erger zou ik gewoon nogmaals bellen. Misschien kunnen ze wel vast een echo maken om de plek vast te stellen. Dat geeft je misschien al wat meer rust

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik voel mijn bekken ook erg goed... onderrug voelt niet stabiel zeg maar

13. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Ik had weer eens een nacht waarin ik slecht kon slapen en misselijk was.. hoop niet dat dit elke nacht zo gaat.. Gelukkig heb ik nog vakantie.

Ik vroeg me eigenlijk af, hoe doen jullie het met bh’s? Mijn bh’s passen nu eigenlijk al niet meer… en om nou elke keer een maat groter te kopen, ik weet namelijk niet hoe groot ze uiteindelijk gaan worden deze zwangerschap..

En wanneer vertellen jullie het aan jullie familie en vrienden? Ik zit hier heel erg over na te denken en weet het niet goed. Wil sowieso wachten tot na de eerste echo, maar twijfel of ik dan ook nog de termijnecho af wil wachten of dat we het eerder vertellen aan ouders en schoonouders.

Meertje301 vindt dit leuk.
  14. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Nee ik heb niet pijn aan 1 kant maar wel soms lage en hoge rugpijn. Als ik vandaag weer zo'n soort aanval heb, bel ik weer ja. Dankje!

Kiki12345 vindt dit leuk.
  15. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Ach vervelend! Ik merk dat ik veel sneller in slaap val maar juist vroeg wakker wordt, terwijl het altijd andersom was.

Ik pas mijn beha's nog best goed eigenlijk. Maar lijkt me inderdaad lastig.. misschien eentje kopen met een wat groeiende stof?

Ik ben van plan om het na de termijnecho te vertellen en dan gelijk aan iedereen. Dus dat duurt nog een dikke maand :o::| ik denk vooral doen wat goed voelt!

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik ga vaak echt al om half 9 slapen. Ben zo misselijk dat ik gewoon niet meer wakker wil zijn dan. Slaap dan dus een goede 10 uur om vervolgens weer moe wakker te worden haha.

Ik struggle trouwens ook wel echt met die multivitamines. Heel lastig om die in te nemen momenteel.

Morgen eindelijk intakegesprek bij de vk haha, voelt echt gek omdat ik voor mijn gevoel alweer een eeuwigheid zwanger ben.

17. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wat fijn dat de echo goed was!!

Hier ook snel lage rugpijn, mijn jongste is 3 en die hoef ik gelukkig niet vaak te tillen.

@Melaelisa Hier weten mijn ouders het al sinds het begin en mijn broers heb ik het ook al snel verteld, met een week of 7. Mijn halve schoonfamilie weet het ook al :roflmao: Ik ga het volgende week of zo aan de overige familie vertellen (tantes en ooms etc). Na de termijn/13 weken echo (met 12 weken heb ik die) maak ik het bekend aan alle overige kennissen.

@bubblybaby Wat naar zeg die erge misselijkheid, kan je er niks voor krijgen van de huisarts?

18. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    goede vraag eigenlijk over bh’s. Bij mij passen ze tot nu toe nog maar komt een moment van niet :rolleyes:. Ik lees mee haha.

Wij hebben het na de positieve test direct aan onze ouders verteld. Puur omdat we het fijn vinden dat we er wel met iemand over konden hebben. Stel het zou mis gaan, konden zij ons daarin ook steunen als dat nodig was geweest.

dit weekend vertellen we het aan onze broers en zussen, maar verder nog niet aan de grote klok. Dat vinden we nog te vroeg.
    Wel bewust gewacht op de echo. :D

19. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik sta vandaag op standje overleven. Een paar goede dagen gehad de afgelopen week. Gisterochtend wel moeten overgeven, maar verder geen last gehad.
    Vandaag lijkt alles teveel. Wel aan het werk nu, maar ben zo moe, zere borsten en onwijs last van mn onderrug. Nog niet veel kunnen eten ook. Zo fijn dat het maar af en toe zo zwaar is en niet dagelijks. Gisteren twijfelde ik of het nog wel goed zat, omdat ik me al een paar dagen zo goed voelde. Niet gedroomd, eindelijk goed geslapen. Vandaag is weer een bevestiging dat het er nog steeds is. Vervloek mezelf af en toe dat ik zo onzeker ben. Laat me er maar beter doorheen fietsen ipv te wensen dat ik vanalles voel. Vreemd ding die hersenen van ons.

SarahRose en bubblybaby vinden dit leuk.
  20. Donja1991

Donja1991 Actief lid

15 aug 2020
    242
    223
    43
    Vrouw
    Niet fijn dat je je vandaag zo voelt! En knap van je dat je gewoon aan het werk bent. Hopelijk ben je snel vrij en kun je de rest van de dag ontspannen op de bank.

Hier voor t eerst ooit echt misselijk geweest vanmorgen. Het was gelukkig maar kort, maar ik moest bijna overgeven en dat heb ik bij mijn vorige zwangerschappen nog nooit gehad.

De verloskundige zei gister ook: "klachten kunnen nog komen he".

Deel Deze Pagina