Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Fijne paasdagen allemaal!

2. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    leuk dat je het hartje hebt gehoord en super fijn dat je waardes goed zijn!
    Yes, ook weer een echo. Ik vroeg het of dat kon en toen zei ze; Ja, je bent er dan toch en is een kleine moeite om even een echo te doen. Dus blij mee!

nosilla vindt dit leuk.
  3. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Je komt zeker niet ondankbaar over hoor!:o:
    Ik snap zeker dat het even iets is wat je moet verwerken. Ik zou zelf ook niet weten wat mijn reactie was geweest als het er bij mij twee zouden zijn:rolleyes:
    Hopelijk kan je er snel van genieten:)

Ly009 vindt dit leuk.
  4. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ja het is gewoon zo’n omschakeling ineens! Had het gewoon compleet niet aan zien komen. Af en toe word ik er nog best zenuwachtig van.. :oops: maar we gaan er gewoon het beste van maken!

Sophieee1990 vindt dit leuk.
  5. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wat leuk! Hier doet ze ook iedere afspraak een echo, al is het dan niet uitgebreid verder of zo hoor, maar toch wel even leuk :D

6. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Het is stil hier. Hoop dat iedereen fijne afleiding heeft deze dagen.
    Hier begint de spanning wel wat op te lopen richting morgen. Hoop zo dat ik een mooi bewegend kindje te zien krijg.
    Gisteren veel te veel gegeten en nu ook voor het eerst last van obstipatie. Hopelijk komt het snel goed en kan mn buik zich wat ontspannen. Verder gaat het eigenlijk best goed de afgelopen dagen. (Klopt het af)

Ikwilzwangerworden, Ly009 en bubblybaby vinden dit leuk.
  7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Heb net ook even de Doppler gepakt voor het eerst en m’n baby’tje gelijk gevonden. Het voelt dan ineens zo echt! Heb natuurlijk nog maar 1 echo gehad anderhalve week geleden dus zo’n momentje met de Doppler is dan heel intiem of zo en speciaal nog.

Hoop1990, nosilla en SarahRose vinden dit leuk.
  8. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Mag dat al met de doppler? In het ziekenhuis hebben ze het tot nu toe nog niet gedaan bij mij. Welke variant hebben jullie van doppler? Wil er ook een aan gaan schaffen, maar dr zijn er zoveel :$

9. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Ik heb ook een doppler, maar ik dacht dat dat pas vanaf week 14 mocht? Zoiets lijk ik me te herinneren :) ik heb die van Baby and More, werkt prima :thumup:

10. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Nou ik ben blij dat ik morgen de echo heb. Duurt allemaal erg lang haha.

Ben vandaag weer mega misselijk en ook licht in m’n hoofd. Ik durf de deur niet goed uit ook. Wel heb ik m’n eerste cravings: broodje knakworst, van die chocomel gemaakt met poeder en melk en die croissantjes die je zelf moet rollen. Dus ik ga zo broodje knakworst eten, ook al ben ik misselijk. Meestal helpt eten wel namelijk.

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    De enige reden dat ze dat zeggen is omdat bij de meeste vrouwen het kindje nog niet te vinden is zo vroeg en er dan paniek ontstaat. Het kan verder geen kwaad.

Ik ben klein en dun, en mijn baarmoeder zit al vroeg hoog. Ik kan de baby altijd al heel vroeg vinden dus.

nosilla, Ikwilzwangerworden en Lunalitess vinden dit leuk.
  12. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Heel veel succes voor degene die morgen de echo hebben! ❤️

Hier nog geduldig afwachten weer tot volgende week woensdag de termijnecho met bijna 11 weken!
    Aan de ene kant was ik na de vorige echo en stuk meer gerustgesteld maar merk dat de angst er nog steeds zit van; zou het met de volgende echo nog leven?

Het helpt daarbij ook niet echt dat ik me niet elke dag zwanger voel door mijn milde en soms helemaal geen symptomen…:rolleyes:

SarahRose en Lunalitess vinden dit leuk.
  13. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dat herken ik wel. De ene dag ben ik niet vooruit te branden en misselijk, de andere dag vlieg ik erdoor alsof er niets aan de hand is.
    Heel het weekend een fijn weekend gehad en goed met alles mee kunnen eten en net uit het niets weer boven de pot beland. Niet eens misselijk geweest ervoor.
    We gaan zo gourmetten, dus dat wordt een grote uitdaging, maar komt vast goed:rolleyes:

Volgende week krijg je vast een prachtige echo te zien!

14. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Morgen ook eerste echo! Zo spannend pfoe.. Inderdaad ook echt aan toe. Ik ben precies een week wat misselijk, het verschilt erg per moment. Maar zie wel weer op tegen de werkweek.. Vooral erg moe pfoe, lig vroeg op bed etc. Over minder dan 24 uur hoop ik te zien wie de boosdoener is ;)

15. Ly009

Ly009 Bekend lid

22 feb 2022
    591
    571
    93
    Vrouw
    Heel veel succes met de echo’s morgen! ❤️

Vermoeidheid is hier ook echt een ding! Ben niet vooruit te slepen.. :cry:

SarahRose vindt dit leuk.
  16. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Bijzonder hè?! En ook wel een fijne extra geruststelling tussen de echo’s door. Waar zat ‘ie bij jou? Ik kon het hartje linksonder vinden, net boven m’n schaambot zeg maar :)

Wat betreft ‘mogen’ idd wat @bubblybaby zegt, de kans is voor de 14 weken dat je het niet vindt. Hier trouwens bij de oudste met 10 weken gevonden en bij de jongste met 8+4. Ik probeer maximaal 1 à 2 keer in de week te luisteren maar als ik een onzeker moment heb dan luister ik eventjes.

@Ikwilzwangerworden Heel herkenbaar die angst idd, al heb ik dat eigenlijk niet meer nu ik het hartje zelf kan horen.

@Lunalitess Ik heb de Angelsounds Doppler. Heel tevreden over maar als ik nu een nieuwe zou kopen zou ik de Luvion Doppler Deluxe 80 kopen (er staan er heel veel op Vinted voor rond de 10 euro). Die van mij komt namelijk helemaal onder de gel aan de onderkant door het verplaatsen op de buik.

@Melaelisa & @SarahRose Heel veel succes morgen! Hoe laat is jullie afspraak?

17. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Om 11:45! Dus gelukkig niet te lang wachten morgen, maar alsnog wel heel spannend!

@SarahRose ik ben ook heel moe en misselijk steeds, vanaf morgen weer werken. Hoop echt dat het beter word.. succes met je echo morgen!

nosilla en SarahRose vinden dit leuk.
  18. Meertje301

28 feb 2024
    50
    53
    18
    Vrouw
    Succes met de echo’s dames!!

ik lees mee over de Dopplers. Ben benieuwd welke jullie aanraden of gebruiken.
    Ben woensdag 8 weken, zal dan nog wel te vroeg zijn om iets te horen denk ik.

19. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Best pittig vind ik het hooe, het leven gaat gewoon keihard door terwijl de mijne toch soort van op en om een andere manier draait ineens. Hoop ook voor ons dat het beter wordt!
    Succes morgen met de echo.

@nosilla
    Ik heb 'm om 16.30 uur, benieuwd of ik me morgen kan concentreren op m'n werk haha.

nosilla vindt dit leuk.
  20. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    @Melaelisa en @SarahRose heel veel succes morgen!
    Ik mag om 13.30uur, dus gelukkig niet al te ver in de middag. Benieuwd of ze deze keer ook het hartje laten horen. Hoop zo dat alles nog steeds goed gaat.

Willen jullie allemaal de nipt afnemen? En waarom juist wel/niet?

Deel Deze Pagina