Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nosilla, 20 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Dankje! Ja, eerste kindje.

2. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Misschien kunnen we over een paar weken een app groepje maken voor degenen die dat leuk vinden :D

Hij is niet anders gewend natuurlijk maar hoor er nooit wat negatiefs over, ik vind het zelf ook heel leuk om zo'n grote schoonfamilie te hebben! Ze zijn niet per sé heel hecht in de zin van dagelijks elkaar spreken maar wel een hele goede band heeft iedereen met elkaar :)

Sophieee1990 vindt dit leuk.
  3. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Ja leuk idee! Ik sta daar wel voor open :D

Nou dat is toch fijn! Heel waardevol lijkt me dat. Ik hoop dat het hier later ook zo zal zijn :)

Sophieee1990 en nosilla vinden dit leuk.
  4. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Hoe gaat het met iedereen? Nog testers?

Vandaag mijn NOD. Zo spannend...
    Testjes blijven mooi, maar zie weinig tot geen oploop meer. Ga vandaag bij mijn buurtjes (de action) nog een gewone versie halen en dan is het klaar. Wat mij wel opvalt is dat de easy@home donkerder kleuren dan de premom testjes. Die laatste zijn meer paarsig waar de eerste echt roze kleurt. Temperatuur blijft beetje schommelen en daalt lichtjes (0.5°). Laten we hopen dat dit eenmalig is.

Als uitslaper wel elke morgen vroeg wakker. Vanochtend was het weer half 7 op zondag:eek:. Hoop dat dit symptoom niet al te lang aan gaat houden:roflmao:. Wil toch nog even kunnen genieten van mn bedje voor de kleine er is, want daarna ist zeker gedaan:$

Bijgevoegde bestanden:

5. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Ik vind je testen er goed uitzien hoor! En heb het idee dat sommige testen ook gewoon niet donkerder worden. Net zoals bij ovulatietesten. Dus zou je er niet druk om maken!! Wel benieuwd naar je action test!
    En dat vroeg wakker zijn, is ook zo vervelend! Hopelijk iets tijdelijks..

nosilla en Lunalitess vinden dit leuk.
  6. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    @Lunalitess je ziet inderdaad wel goed verschil tussen de merken. Ben benieuwd wat je normale action test aangeeft. Het is maar goed dat ik niet naast de action woon :roflmao: zou niet goed zijn voor m'n portemonnee.
    Ik doe vandaag nog n test (vermoedelijk nod?) En dan in de loop van de week nog ergens n keer. Die tweede cb nog ergens volgende week en dan stop ik er mee.

nosilla, Lunalitess en Sophieee1990 vinden dit leuk.
  7. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik woon gelukkig pas een week naast de action en ben zo blij dat het nu raak is...
    Het is en blijft een gevaarlijke buur:roflmao:

8. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik hoopte gewoon zo op een niet te missen knaller. Misschien ben ik daar nog gewoon te vroeg voor en idd, misschien zijn dit wel de knallers van deze merken.

9. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is, en het verschilt ook per test idd wat Sophie zegt. Je temperatuur kan volgens mij prima wat schommelen, is het niet beter om te stoppen met je temperatuur bijhouden? Het lijkt me dat dat alleen maar voor stress en onzekerheid zorgt.

Hier vandaag weer een test gedaan en deze is wel wat donkerder dan die van eergisteren maar niet mega. Denk dat ik nu donderdag of zo pas weer test en hoop dan wel op een knaller, bij mijn jongste had ik die met dezelfde testen op 4+4 maar heb toen wel ik 18:00 uur getest zag ik.

Ik (nou ja, mijn horloge :roflmao:) houd mijn hartslag in rust bij en die heeft soms ook een dip in vergelijking tot de dag ervoor maar zie wel dat hij blijft stijgen. Had wel al gelezen dat veel vrouwen een flinke dip in rusthartslag kunnen hebben rond de 6 weken dus ben blij dat ik dat weet want zou andere gegarandeerd gaan stressen.

Lunalitess vindt dit leuk.
  10. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik wilde idd na vandaag (NOD) gaan stoppen met testen en tempen. Alleen misschien nog een cb weekindicatie volgend weekend. Dan 2 lange weken wachten op de echo. Wie denkt dat de wachtweken erg zijn....

11. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    @Lunalitess hahaha ja kan ik me voorstellen :roflmao: "effe naar de action" wordt zo wel heel makkelijk :D
    Ik ben in de luxe positie dat ik nooit heb hoeven tempen enzo. Maar het is eigenlijk net als met het testen. We moeten het gaan loslaten :rolleyes: maar snap wel dat dat voor jou makkelijker gezegd is dan gedaan.

De zeurende buikpijn is sinds gisteravond weer erg aanwezig. M'n buik voelt ook zo opgeblazen. Hebben jullie dat ook?

12. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik voel alleen wat gerommel en hier en daar een steekje aan de linkerkant richting mn lies. Mn broeken zitten nog niet vervelend

13. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik doe denk ook nog een keer een CB Digital, maar wacht denk wel minimaal tot volgend weekend. Wil dan eigenlijk 3+ zien en dat is pas bij een HcG waarde van 2753 volgens dit schema (van Engelstalige sites). Hier staat ook nog wat uitleg voor degenen die dat eventueel interessant vinden.

Bijgevoegde bestanden:

14. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik heb ook zo’n kramperig vaag gevoel soms. Met vlagen trouwens, soms een paar uur niks en dan is het er weer. Vanochtend ook mega rommelende darmen en buik iets opgezet. Ik zag dat ik bij mijn vorige zwangerschap met 8 weken al zwangerschapsjeans droeg omdat mijn gewone broeken niet meer lekker zaten (draag altijd high waisted broeken).

15. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    Ja hier ook krampen/ steken. Maar soms ook uren niets. Ik ben daar wel rustig onder.
    Ik ga morgen denk ik de verloskundige bellen. Ik zag op de site dat je met 6 weken al langs mag komen om een echo te maken. Ik ga liever vanaf 7 of 8. Wat zouden jullie doen? Vorige keer was de miskraam met 7 weken en 2 dagen. Dus als ik nou met 8 ga en alles is in orde, vind ik dat wel een mijlpaal..

16. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dat aantal van 3+ zou ik als ik blijf vermenigvuldigen pas over 2 weken halen in het weekend, dus daags voor de echo. We zullen zien;)

17. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik zou idd met 8 doen. Ikzelf moet met 6 weken vanwege de bbz voorheen. Maar die is extra. Daarna termijnecho bij vk

nosilla en Sophieee1990 vinden dit leuk.
  18. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik zou denk ik ook met 8 doen, dat geeft denk ik wel een gerust gevoel dan :) Met 6 zou ik zelf niet doen, tenzij daar natuurlijk een reden voor is zoals bij @Lunalitess. Met 6 weken kan er heel goed een hartje te zien zijn maar het kan ook nog nét niet (en de dag erna bij wijze van wel).

19. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ja volgens mij moet je ook niet te zwaar tillen aan de termijn die dat ding aangeeft hoor. Ik doe het meer voor de leuk, maar weet van mezelf wel dat als dat ding dan 2-3 weken (vanaf conceptie) aangeeft en ik al 6 weken zou zijn of zo het me weer stress geeft :rolleyes:

20. Daim

Daim Lid

1 okt 2022
    80
    80
    18
    Vrouw
    Pffff heel bericht getypt, klik ik er net langs. Heel m'n verhaal weer weg.

@Lunalitess Die cb testen.. zegt inderdaad niet zo veel als je dat artikel leest wat @nosilla stuurde. Het is natuurlijk ook bij iedereen anders hoe snel je hcg aanmaakt.
    Dus heb eigenlijk ook geen idee wanneer ik die test moet doen :roflmao:

@Sophieee1990 het is maar net wat je zelf fijn vindt. Hier is het geloof ik altijd rond de 8 weken. Misschien kan je het morgen even overleggen?

Ik heb me nog niet aangemeld.. heb het idee dat ik extreem vroeg zou zijn, maar dat valt wel mee dan?

@nosilla ja heb sowieso het idee dat het met je buik veel sneller gaat als het niet je eerste zwangerschap is :roflmao:

Deel Deze Pagina