Onze ouders en broers weten het. Een paar goede vrienden. En op mijn werk weten ze het ook. Maar ik werk in een heel klein team met alleen maar vrouwen en mijn baas heeft zelf ook een heel verleden met een heel traject om zwanger te worden achter de rug. Ze leven dus juist allemaal heel erg met mij mee al sinds de miskraam vorig jaar
Nou, zoals ik van m’n andere zwangerschappen herken (altijd rond 9 weken) begin ik nu iets meer energie terug te krijgen (ben nog steeds moe, maar t was echt heel heftig haha - elke avond tegelijk met dreumes naar bed). En misselijkheid is niet meer 24/7 aanwezig. Dus dat maakt alles weer wat dragelijker Hoeissie daar allemaal
Bij mijn eerste zwangerschap had ik eigenlijk alleen last van vermoeidheid en gevoelige borsten. Was toen bijna niet misselijk! Gek he hoe dat allemaal zo kan verschillen.
Fijn dat het wat beter gaat! Hier nog niet veel van te merken, hoop wel dat die vermoeidheid binnenkort weg gaat
Ik zit echt te struggelen. Ik ben echt elke dag zo misselijk, vannacht werd ik zelfs wakker ervan en dan moet ik iets met suiker hebben anders kan ik ook niet meer slapen want dan gaat het niet weg. Vandaag had ik zelfs als ik wel iets eet, dat ik alsnog misselijk ben. Of dat ik na een uur alweer misselijk ben.. Ik word er echt gek van. Ik moet morgen eigenlijk naar kantoor, maar heb geen idee hoe ik dit ga doen of dat ik misschien toch thuis werk..
Als de mogelijkheid er is zou ik lekker vanuit huis werken. Je kunt dan op je eigen tempo en met wat extra kleine pauzes de dag vullen in je eigen omgeving met hetgeen jij fijn vind om te dragen. En een emmer naast je
@Denise00 Succes met de echo! @Melaelisa blegh herken het helemaal. Ook snachts vaak echt misselijk, zo raar. Als de optie er is zou ik idd gewoon lekker thuis werken.
Nee, pas als ik regelmatig moet overgeven dan schrijven ze pas iets voor zei ze gister. Ik heb tot nu toe maar 1x hoeven overgeven en voor de rest alleen veel last van maagzuur, opboeren etc.
De tijd nu tussen de eerste en tweede echo is haast langer dan toen ik erachter kwam en de eerste echo. Pfoe, spanning blijft wel een beetje. Gisteren moest ik opeens uit het niets overgeven dus blijf wel bang om naar werk etc. te gaan. Echt wel pittig! @Melaelisa Helaas dus wel herkenbaar, ik probeer wel iets meer thuis te werken maar kan niet altijd.. Sterkte! @Denise00 Succes!
Oh herkenbaar ja. Ik begin ook iets meer energie te krijgen. Mag ook wel. Vond het echt zo pittig de afgelopen werken! Dat tegelijk naar bed met de peuter herken ik.
qua medicijnen. Hier gelijk gebeld toen ik begon over te geven. Maar dit is mn 4e zwangerschap en bij de andere ook medicatie gekregen. Hier doen ze daar totaal niet moeilijk over.
hoi hoi, helaas heeft het voor ons niet zo mogen zijn . Vertrouwen op klachten durf ik dus ook niet meer. Was zo ontzettend misselijk maar helaas gaat dit toch een miskraam worden. Dat zal voor evt een volgende zwangerschap wel heel lastig worden ben ik bang. Ik wens jullie allemaal een fantastisch zwangerschap toe❤️
Oh nee wat jammer Had zo gehoopt dat het goed zou gaan. Had al het een en ander gelezen in een ander topic. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd en hopelijk is het jullie ook snel gegunt om een goede zwangerschap te doorlopen (als je eraan toe bent natuurlijk) Dikke virtuele knuffel!