♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje Marievs - 36 jaar - 4e kindje 2 november 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje Hoop1990- 33 jaar - 3e kindje 10 november Denise - 23 jaar - 1e kindje Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e en 3e kindje Bloomingbee - 34 jaar - 3e kindje 15 november SecretSquirrel - 31 jaar- 1e kindje 16 november Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje 18 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje 20 november ♡ Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ April 5 april: Marievs - 3e echo met 10 weken 9 april: Ly009 - intake verloskundige 9 april: Melaelisa - intake verloskundige 10 april: ikwilzwangerworden - termijnecho 10+5 11 april: bubblybaby - termijnecho 10 weken 12 april: Lunalitess - termijnecho 10+5 en bloedonderzoek (NIPT) 22 april: Nosilla - Termijnecho/13 weken echo met 12w3d + om 15:00 controle gynaecoloog 24 april: Ly009 - termijnecho verloskundige en eerste afspraak bij gynaecoloog 29 april: SarahRose - termijnecho en intake VK met 11 weken 30 april: Hoop1990 - 13 weken echo gyn 30 april: bubblybaby - vk afspraak 12+5 weken Mei 2 mei - Melaelisa: termijnecho bij 11+1 weken 23 mei - Nosilla - Controle gynaecoloog + geslachtsbepaling 16+5 Juni 25 juni - Nosilla - Controle gynaecoloog + echo 21+3 ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van LittleStarfish ☆ van Iez ☆ van Nino12 ☆ van Denise00 ☆ van SecretSquirrel WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb zelf nog niets gekocht. Ik durf nog niet echt. Ik denk dat ik ook nog niet echt een beeld heb van wat allemaal nodig is. Daar ga ik me binnenkort eens in verdiepen
Niet echt, ik heb soms wel dingen die ik nog moet hebben maar sommige dingen vind ik dan weer niet leuk om cadeau te vragen Ik vind het ook het leukst om aan bijvoorbeeld mijn ouders iets te vragen wat wel langer mee gaat, niet iets wat ik dan over een half jaar weer weg doe of zo.
♥ Uitgerekend 1 t/m 20 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje Ikwilzwangerworden - 31 jaar - 1e kindje 2 november ♡ Marievs - 36 jaar - 4e kindje 3 november ♡ Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje Sophieee1990 - 1e kindje 5 november 6 november 7 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 8 november 9 november Bibi1 - 29 jaar - 1e kindje Hoop1990- 33 jaar - 3e kindje 10 november Kiki12345- 26 jaar- 1e kindje 11 november 12 november 13 november Meertje301 -27 jaar - 1e kindje 14 november Ly009 - 30 jaar - 2e en 3e kindje Bloomingbee - 34 jaar - 3e kindje 15 november 16 november Donja1991 - 33 jaar - 2e kindje 18 november SarahRose - 27 jaar - 1e kindje 20 november ♡ Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ April 9 april: Ly009 - intake verloskundige 9 april: Melaelisa - intake verloskundige 10 april: ikwilzwangerworden - termijnecho 10+5 11 april: bubblybaby - termijnecho 10 weken 12 april: Lunalitess - termijnecho 10+5 en bloedonderzoek (NIPT) 12 april: Marievs - termijnecho 22 april: Nosilla - Termijnecho/13 weken echo met nekplooimeting en bloedonderzoek met12w3d + om 15:00 controle gynaecoloog 24 april: Ly009 - termijnecho verloskundige en eerste afspraak bij gynaecoloog 29 april: SarahRose - termijnecho en intake VK met 11 weken 30 april: Hoop1990 - 13 weken echo gyn 30 april: bubblybaby - vk afspraak 12+5 weken Mei 2 mei - Melaelisa: termijnecho bij 11+1 weken 23 mei - Nosilla - Controle gynaecoloog + geslachtsbepaling 16+5 Juni 25 juni - Nosilla - Controle gynaecoloog + echo 21+3 ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van LittleStarfish ☆ van Iez ☆ van Nino12 ☆ van Denise00 ☆ van SecretSquirrel WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoe gaat het met iedereen? Kwaaltjes al wat rustiger aan het worden? Er staan deze week aardig wat termijnecho's gepland. Hopelijk kunnen we de kleintjes weer mooi bewonderen met hun bewegingen deze keer. @bubblybaby hoe is het met jou energie en misselijkheid? Hopelijk voel je je al wat beter?
Lief dat je t vraagt, het gaat een stuk beter Meer energie, nu alleen in de avond misselijk en moe haha. Ga dus wel vroeg naar bed.
Wat fijn dat het wat beter gaat. De avonden zijn hier ook het zwaarst. Ik ben wel een avondmens, dus normaal leef ik op na het eten, maar nu zetten mn buik en borsten flink op en daalt mn energie vrij snel. Lig normaal pas rond 1 uur op bed, nu gaat om 11 uur het licht uit. Valt nog best mee, maar voor mij is dat 'vroeg'
Hi! Een beetje wisselend. Sowieso steeds erg moe, soms ook misselijk, soms last van een slechte nacht, soms van wisselende honger of helemaal niet juist haha. Mentaal vind ik het soms ook wel pittig, dat je niet precies weet wanneer je iets fitter wordt en of alles nog goed gaat met de baby. Vandaag nog precies 3 weken wachten op de termijnecho, dat vind ik heel lang Haha wat een gemopper. Hoe is het bij de rest?
@nosilla lief dat je het vraagt. Ik heb wel alles mee gelezen, maar vind het best pittig dat eerste trimester. Vaak misselijk en heel moe. En de verandering in hormonen heeft ook niet echt gunstig effect op mijn gemoedstoestand zullen we maar zeggen. Tel daarbij op een handenbindende dreumes en een ondeugende peuter en het huishouden wat steeds meer achter raakt.. ik zal blij zijn, als ik me weer wat fitter voel.. Hoe gaat het met de rest? Morgen termijnecho!
Lief dat je het vraagt! Het gaat hier op en af. Veel moe met een stressvolle baan gaat niet altijd lekker samen. Op en af wat misselijk en last van mijn buik. Ik merk dat ik met momenten ook gespannen blijf maar dat komt vast ook goed.
@SarahRose Ja die periode duurt echt lang idd dan opeens weer tot de volgende echo! Wat dat betreft kijk ik echt uit naar de bewegingen van de baby, dan heb je dat erge uitkijken naar een echo wel minder vind ik, al hou je dat tot de 20 weken echo toch meestal wel. @Kiki12345 Wanneer heb je de termijnecho?
hoi hoi, met mij gaat het goed! Had vandaag de termijnecho en zit nu op 10 weken en 5 dagen. Alles zag er prima uit en de baby was al bijna 4cm! Heb de NIPT gedaan en inclusief neven bevindingen. Verder voel ik me prima. Dus nu even wachten op de uitslagen en dan over 2,5 week de 13 weken echo. Ik ga voor de full package. Haha.