Nou, vandaag heb ik mezelf iig erg zwanger gevoeld. Middagdutje was noodzakelijk, steekjes in buik waren erg aanwezig en jawel.. de wc heeft ook mee mogen eten vanavond Hoe voelen jullie je?
@Nino12 Een mooi streepje hoor, gefeliciteerd! @Lunalitess Hier heel moe, ik doe vrijwel iedere dag een dutje, toevallig vandaag niet gedaan. De steekjes zijn hier weer wat minder aanwezig. Voel wel af en toe een steek links onder, ik denk van mijn banden of zo. In de ochtend vaak ook flauw misselijk maar dat trekt vrij snel wel weer weg maar had het vorige zwangerschappen ook wat later pas erger dus ben benieuwd hoe dat nu zal gaan
Ik ben ook totaal niet misselijk verder, het overviel me heel erg. Wel na het avondeten, misschien gewoon verkeerd gevallen. Hoop dat het voorlopig bij deze ene keer blijft. Vandaag wel een drukke dag gehad, dus misschien gewoon een reactie op veel te veel willen doen. Komt vast allemaal goed en anders weten we waar we het voor doen
Ik was zowel gister als eergisteravond misselijk. Vind dat wel gek zo vroeg, maar zal wel komen mss omdat mijn lichaam moet wennen aan de hormoonverandering? Vanmorgen om tien voor half 5 moest ik heel nodig plassen dus gelijk maar mijn ochtend testje gedaan. Ik vind hem mooi voor 12dpo! En ik ben behoorlijk gehydrateerd dus vind zelfs mijn ochtend urine niet mega geconcentreerd Ik ben benieuwd naar de testjes van de komende dagen. Hoop op een mooie oploop!
Oh pfff ik ben jaloers op jullie middagdutjes. Ik kom hier veel te weinig aan m'n slaap toe. Daar maak ik me soms wel zorgen om.. want dat werkt meestal ook niet gunstig op het misselijk worden. Onze jongste slaapt nog niet door en ze zit nu in zo'n fase dat ze ook al tussen 5u en 5.30 wakker is. Nu zit ik dus al vanaf 5.30 beneden, omdat ze anders de rest wakker roept en huilt. Soms vraag ik mezelf wel af waar ik in hemelsnaam weer aan ben begonnen Qua symptomen merk ik weinig eigenlijk. Ja vermoeidheid en dat zeurende gevoel in m'n buik. Hoe gaat het met jullie?
Mijn jongste is 1,5 dus zit in hetzelfde schuitje. Goeiemorgen Middag dutjes doe ik sowieso niet. In de nacht slaapt ze okee (naast mij), maar net als vanmorgen- toen moest ik plassen om 4:20. Wilde ze niet meer terug gaan slapen. Mijn dochter van 7 werd er ook wakker van dus we zitten (na nog een uurtje proberen) met z’n drietjes onder een dekentje beneden haha.
Sorry, spam! Nog eentje gedaan met tweede ochtend plas. Zo blij meeee. (12dpo) edit: hij is inmiddels nog een beetje donkerder ! Zie hieronder:
@bubblybaby super mooie test al! Hahaha oh nou wel gezellig dat ik niet de enige ben met vroege vogels 1.5 is ook echt zo'n pittige leeftijd vind ik. Heel leuk, maar ook zwaar
Hier gelukkig goed geslapen en wakker geworden. Kon moeilijk in slaap komen, maar eenmaal vertrokken niet meer wakker geweest. Het is te verleidelijk om al die testjes in huis te hebben. Vannacht (00.30uur) om mezelf wat te sussen ook weer gezwicht, maar hielp wel om daarna in slaap te vallen. Vandaag 17 dpo
Mooie test! @Daim en @bubblybaby Ik heb zoveel respect voor jullie. Geen idee hoe jullie het voor elkaar krijgen met zo weinig rust. Maar aan de andere kant is het wel een rijkdom om te hebben!
Thanks meiden! @Lunalitess wat vervelend dat je, je niet lekker voelde! Wel een soort bevestiging ook dat je echt echt zwanger bent haha! Mooie testjes ook. Op wat vermoeidheid en krampen af en toe na gaat het hier goed! @Daim Pff heftig zo vroeg wakker!! Hopelijk komt daar snel wat verandering in. Onze dochter is 16 maanden maar slaapt gelukkig (afkloppen) wel tot meestal 7:30/ 8:00 uur en soms 8:30 @bubblybaby mooie testjes hoor!! Gefeliciteerd
@bubblybaby Jij bent er vroeg bij Mooie test voor niet geconcentreerde urine! @Lunalitess Gewoon lekker testen hoor als dat je een gerust gevoel geeft! Hier wordt de jongste van net 3 ook nog regelmatig wakker in de nacht en uit gemak nemen we haar dan bij ons in bed. Hopelijk is dat tegen november wel verminderd Wie had hier nou de vitaminen van Vitakruid? Heb nu de Vitakruid Multi Dag & Nacht Mama toch maar besteld, vond het eerst te duur maar vond het toch wel meevallen eigenlijk. Ze zijn nu in de aanbieding bij de online drogist. De krampjes die ik had zijn hier weg, denk dan toch altijd weer van is dat wel normaal?
@Lunalitess mooie test hoor! Haha ahh dat is lief. Maar dat is inderdaad zo. Het slaaptekort is soms wel zwaar, maar je krijgt er zoveel moois voor terug en dat weegt natuurlijk veel zwaarder. Maar af en toe onder invloed van hormonen denk ik op die momenten weleens pfffff waarom wil ik dit @Nino12 ahh wat een luxe. Nee dan komt dat wel goed hoor. Mijn ervaring is dat ze alleen maar beter gaan slapen als ze ouder worden! @nosilla bij mij wisselt het ook een beetje. Had vanmorgen wel voor het eerst zo'n blehh gevoel. Niet echt misselijk, maar er zo tegenaan zeg maar. Ik hoop echt zo hard dat ik niet extreem ziek ga worden Ik heb vandaag niet meer getest. Misschien morgen de laatste action test nog doen. Dan zijn ze maar op ook
Ik heb Vitakruid! Slik die dus al sinds de zwangerschap van mijn inmiddels 1,5 jarige haha. Ben echt van zwangerschap, borstvoeding zo weer de zwangerschapsperiode ingerold ermee. Ze verdienen aan me . Maar ben tevreden! Voel me er ook energieker mee dan ander merk. Ik was tijdens zwangerschap van m’n dochtertje dus overgestapt van solgar op Vitakruid en beviel mij veel beter.
♥ Uitgerekend 1 t/m 15 november 2024 ♥ 1 november Nosilla - 31 jaar - 3e kindje 2 november 3 november Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje 4 november Daim - 34 jaar - 6e kindje 5 november Nino12 - 30 jaar - 2e kindje 6 november 7 november 8 november Bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje 9 november 10 november 11 november 12 november 13 november 14 november 15 november ♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing () ♥ Afspraken ♥ 11 maart: Lunalitess - vroege echo + controle gynaecoloog 6w 15 maart: Nosilla - Afspraak verloskundige + 1e echo - 7w 26 maart: Nosilla - Afspraak gynaecoloog + echo - 8+4 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]