Wij ook hoor Echt alle hoeken limburg, groningen, zeeland en zelfs iemand uit België Maar het is toch gelukt meerdere keren bijna iedereen aanwezig te krijgen (zelfs zij uit België echt super gaaf). De eerste keer waren onze kindjes 4 maanden dat was echt een gekkenhuis haha. Vorige maand zijn we naar een soort speelpark geweest nu zijn ze 1 1.5. Echt heel leuk.
@Annabella86 super veel succes en natuurlijk heel veel plezier bij de echo!! Hier voor het eerst in weken, zo niet maanden wakker geworden ZONDER hoofdpijn!! De oplossing? Gisteren bij IKEA een nieuw kussen gekocht. Da's toch ongelofelijk. Dus misschien een tip voor de meiden die ook last hebben van bonkende ochtendhoofdpijn: haal een nieuw (stevig?) kussen. Voor mij lijkt het goed te werken. Gisteren dus IKEA, niet heel veel gekocht behalve wat dingen voor nieuwe gordijnen maar wel een aantal ideetjes opgedaan voor het huis wanneer we beginnen met de grote shuffle. Zo hebben we straks (als het stapelbed staat) een muur vrij in de grote kinderkamer, waar ik een grote kast wil hebben (vooral voor speelgoed en spelletjes), maar wil ook dat het er een beetje leuk uitziet. Nog maar wat meer brainstormen dus. Was helemaal kapot toen we klaar waren. Weet niet of ik dit nog een keer kan doen voor ik bevallen ben. Heb dus uiteindelijk nog steeds niets gekocht voor de babies, haha. Misschien als ik vandaag energie heb loop ik naar het dorp.
hoe doen jullie het met vakantie? Zelf ben ik al 17 jaar niet meer op vakantie geweest (buiten weekendje weg). Mijn vriend is nu al 4 jaar niet weg geweest, en heeft met zijn kameraad nu afgesproken om 10 dagen met hun 2-en op vakantie te gaan. Ik heb hem aangemoedigd om te gaan, en ineens vond hij het raar.. Want dan zou ik jaloers kunnen worden, of angstig of weet ik wat. Heb aangegeven dat ik hem echt even 10 dagen (max. 14 dagen) vakantie gun en hem even uit de drukte van hier thuis begrijp. Maar ook dat ik wil dat hij er echt van gaat genieten. Heb ook gezegd, gezien zijn kameraad sinds een jaar vrijgezel is, dat hij best mag genieten en er een aantal voorwaarden zijn. Zo moet hij wel thuiskomen en mij (en de meiden) wel alles vertellen (want ja we zijn een open boek en hou niet van geheimen) en ook dat hij dan niet moet schrikken als ik dikker ben geworden Eind juni, begin juli gaan ze weg.. En ik denk echt dat het hem goed zal doen. En hij meer wadeert wat hij thuis heeft.. Is het gek/vreemd om je vriend/man zo te vertrouwen ondanks dat je echt alles weet uit zijn verleden?
@Veran gelukkig gaat het weer beter met hem! En hier is natuurlijk ook jongen 2 en 3 maar heel gek, we waren er eigenlijk zo uit. Het leukste aan deze namen is dat ze qua verhaal heel goed bij elkaar passen (Bijbels/Quran) en dat ontroert me op een of andere manier.. Heb op MP eens geneusd en ik denk dat het me wel gaat lukken om 2 bij elkaar passende Maxi Cosis te kopen voor max 50 euro in totaal. En dat vind ik een mooie deal @oj89 ik heb wel af en toe harde buiken als ik teveel doe. Maar ik ben echt heel voorzichtig, zodra ik die spanning voel ga ik echt meteen rusten. Ben veel te bang dat deze twee veel te vroeg komen. Inderdaad, mocht je echt twijfels hebben gewoon bellen hoor! @Springboon, geen advies hier helaas, maar klinkt erg naar! @chicca leuk, kinderwagen binnen! Moet die van mij nog wassen hoor. Wacht daarmee tot tegen het eind. @xDoo wat balen die hoofdpijn. Bloeddruk wel goed? @scary8 nee kan inderdaad geen kwaad, dus ik zou zeggen, ga lekker genieten! @Justmiej16 super leuk vestje! En ja die prijzen.. Hier is as zaterdag een grote rommelmarkt en ik ga me sowieso maar eens in die babykleertjes storten haha! Ik ben gewoon heel kritisch en koop alleen iets als het duidelijk nog nieuw is (sommige dingen hebben zelfs het prijskaartje er nog aan ). En wie weet vind ik ook andere dingen daar. @Littlegirl1989 vraag bij je volgende VK afspraak naar Sucralfaat, dat is poeder in zakjes tegen maagzuur. Bij mij werkt het als een tierelier. Kan zelfs 's nachts weer langer dan een half uur in dezelfde houding liggen! Dat was voor mij echt niet te doen voor ik die zakjes kreeg.. @op blaas duwen, tja ik heb er inderdaad eentje (de oudste zoals ze nu al weten) dus helemaal onderin zit en die drukt echt de hele dag op mijn blaas. Ik denk dat die blaas ook erg interessant is om tegenaan te schoppen Moet echt soms om het kwartier naar de wc. @tips/adviezen, hier kan ik vooral niet tegen mijn schoonmoeder. Zo fucking irritant! Zij zegt dus gerust (als ik zeg dat ik zo moe ben) "neem een extra kopje koffie, dan word je weer wakker" Maar goed gelukkig ben ik ver van haar af en hoef ik haar maar eens in de maand ofzo te spreken. Kijk nu al op tegen haar komst, ze komt waarschijnlijk een maandje naar NL nog voor de bevalling, maar ik denk dat ze de meeste tijd wel bij mijn zwager in Eindhoven zal zijn (zwager is haar lievelingszoon, plus geen zwangere vrouwen of heel kleine kinderen daar dus alles wordt voor haar gedaan ). Dus tja.. wat schoonmoeders betreft.. Breek me de bek niet open
Meiden, de 20 weken echo was goed!! Alles zag er keurig uit, en hij heeft lange benen. Ik ben zo opgelucht!! En nog steeds overduidelijk een jongen
Bedankt voor de tip @MamaSaartje ! Ga straks eerst ff kijken of thuisritme de boel weer betert en anders idd ff kijken want het houdt me in de nachten echt wakker! Gefeliciteerd @Annabella86 ! En de rest succes! @Springboon mijn man mag ook prima alleen weg hoor, hebben wel afgesproken tot mijn verlof begint. Daarna gaat hij niet meer verder weg als nederland. Mijn man is geen vakantiemens, nog minder dan mij dus opzich gebeurt dat hier niet echt. Maar daar horen wat mij betreft geen andere vrouwen bij voor hem. Vakantie vind ik daarin niet anders als gewoon een avond met vrienden weg. Ik zie dat risico niet groter ofzo...
oh blij dat er meer zijn.. ik zie ook totaal geen ijsberen oid, maar zie het voor hem echt als een ontspanningsmoment voor hem, voordat het allemaal begint (zal dan rond de 30 weken zijn als hij terug komt), en hij nog even kan genieten van te voren van de vakantie. uiteraard afgesproken dat wij samen ook nog wel dagen gaan plannen of een weekend maar dat ligt dan aan oppas en hoe ik mij voel..
Ik vind dat de basis van een relatie vertrouwen is, dus meer dan normaal dat je hem vertrouwd. Zal me eerder zorgen maken als je hem niet zou vertrouwen.
Ik vind persoonlijk alleen 10 tot 14 dagen best wel lang als je dan achterblijft met 3 kids Maar dat is mijn mening. Als jij het prima vindt, mooi toch! Hier last van krampen vlak bij mijn schaambot. Al vanaf gisteren. Erg pijnlijk en niet echt herkenbaar voor mij...
Annabella86 gefeliciteerd met de goede echo! Hier hetzelfde 20 weken echo helemaal goed ! En blijft nog steeds een jongen. Alleen de baby was wat groter dan normaal. Ik ben nu 21 weken zwanger en het apparaat gaf steeds 22w en een aantal dagen aan. Volgens de echoscopiste kan dat duiden op zwangerschapsdiabetes dus daar moet ik nu voor getest worden. Ik lees op internet dat het nog best veel voorkomt. Bij mijn eerste zwangerschap niet gehad. Het is afwachten..
Ik zit op netflix Ali Wong: Hard Knock Wife te kijken. Ik ga stuk Het is misschien wat eng voor 1st time moms maar.. zie maar hahaha.
Kinderen zijn op schoolreisje ben er zenuwachtig van haha helemaal van me zoon zit in groep 5 en zijn naar ouwehands dierenpark en ze mogen alleen lopen wel in groepjes maar zonder juf ofzo bah vind dat helemaal niks in een dierentuin. Me dochter zit in groep 1 die zijn naar het land van jan Klaassen dat vind ik minder erg naar toch ben ik blij als ze dalijk weer terug zijn. @Springboon als het voor jullie goed voelt zo'n aparte vakantie is het prima toch iedereen leeft anders en als jullie allebei zo gelukkig zijn wie zijn wij om daar over te oordelen. Wij zullen dit bijvoorbeeld nooit doen maar wij gaan niet eens apart op stap haha het enigste wat mijn man doet is bijna elke donderdagavond naar de voetbal en dan niet om te voetballen maar om in de kantine te zitten maar daar zijn allemaal neefjes en ze broertje enzo die voetballen en gaan daarna gezellig samen zitten een paar uurtjes. Maar wij zijn dan ook 13.5 jaar samen en de kinderen zijn ook van ons samen dus dat is dan misschien ook weer anders zou het ook niet op prijs stellen namelijk dat hij 10 tot 14 dagen naar het buitenland zou gaan lekker op vakantie en dan niet met ons op vakantie haha En al helemaal niets met andere vrouwen zou echt einde relatie zijn dus alleen vakantie met vrijgezelle jongens erbij lijkt me niet verstandig soort temption eiland zeg maar
Mijn buik vandaag. Ivm rugafwijking draag ik ook deze baby volledig op ipv in mn buik (aka walrus modus met 40 weken). Ik ben wel maar 3 kilo aangekomen tot nu toe
Jeeeeeej 21 weken dansje !! Hier al tijdje wat stiller, lees wel alles, maar merk dat ik weinig te vertellen heb haha . Vorige week ook de 20 weken echo gehad en die was goed! Alleen een kalkspatje in het hart wat ze moest benoemen maar niks afwijkends is.. @Springboon ik vind het niet raar dat je je vriend vertrouwd. Ik zou hem ook volledig vertrouwen maar zal het heel saai vinden als hij zolang weg is haha dan zal ik m flink missen!