Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018! (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @Silverwings spannend, hopelijk is bij jou ook alles goed!

Vervelend dat je ook al zoveel last hebt van harde buiken. Had je dit bij je vorige zwangerschap ook zoveel en zo vroeg?

Hopelijk hebben jullie aankomende nacht een betere nacht!

Annabella86 vindt dit leuk.
  2. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Hier morgen 20-weken echo om 10.00 uur. Toch ook wel een beetje spannend hoor!

Verder heb ik sinds een week regelmatig last van hartkloppingen. In fasen. Dan heb ik het weer een half uur en dan is het weer een halve dag weg. Heeft iemand dit ook? Weet dat het te makenkan hebben met extra bloed door de zwangerschap maar vind het toch een akelig gevoel.

Veran en Annabella86 vinden dit leuk.
  3. Catlady90

Catlady90 Actief lid

26 nov 2017
    425
    621
    93
    Vrouw
    Ik heb het ook, alleen houdt het geen half uur aan. Voor mij is het echt een teken dat ik rustig aan moet doen.
    Veel plezier met de echo!

4. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Ik heb het ook, elke dag, meerdere malen, ook in rust. Heel erg vervelend en naar gevoel. Gyn ernaar gevraagd vorige keer en die zei dat ook dat erbij hoorde omdat het lichaam nou eenmaar zo hard moet werken. Maar als ik jou was zou ik het ook nog even navragen voor de zekerheid :)

5. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Hier alles goed. Werd gebeld door mijn werk of ik dinsdag even langs wilde komen om wat documenten te ondertekenen. Ja hoor, daar had ik wel zin in. Leuk om iedereen weer even te zien.

Ook eergisteren een zakje piepkleine (maat 50/56) kleding opgehaald. Vind dat altijd zo leuk haha. Ben er doorheen gegaan en er zit veel Prenatal en Noppies bij, maar ook veel Hema. En veel witte rompertjes in maat 50/56 (tja, daar kun je nooit genoeg van hebben weet ik nog). Ik bewaar dus vooralsnog alles, mocht ik heel veel leuke kleding zelf kopen kan ik het altijd nog doorgeven. Vandaag alles maar even in de was gooien en in de kast leggen.. :rolleyes:

Dit is het leukste dat erbij zat, vond ik. :roflmao: WhatsApp Image 2018-05-24 at 16.49.06.jpeg

ConflictDiamond, Justmiej16 en Annabella86 vinden dit leuk.
  6. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Goeiemorgen,

Alles gelezen, maar veel vergeten weer.

Iets over hartkloppingen, heb ik soms ook, maar niet zo lang. Toch maar rustiger aan doen..
    Iets over arboarts en minder werken, spannend!
    Mooi mamasaartje spulletjes opgehaald altijd handig.

Succes vandaag tess met je 20wk echo.

Gisteren hoop meidenkleding uitgesorteerd en op marktplaats gezet.
    En een nieuwe draagdoek gekocht voor mn mannetje. Samen uitgezocht met mijn lief, want ook hij gaat dragen. Bij onze dochter vond ie het niets met draagdoek, maar nu wilt ie niets liever .(meer vertrouwen denk en hij had toch wel spijt)

Fijne dag allemaal!

Springboon vindt dit leuk.
  7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Silverwings dikke knuffel.. rustig aan doen hoor zoveel harde buiken is niet fijn

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @meiden met echo/controle.. succes!

@kleding.. hier ook al 2e x een deel gewassen.. eerste deel ligt al (gestreken en al) in de kast.. de 2e deel is inmoddels droog en zal ik straks ook gaan strijken en in de commode leggen.
    Qua rompertjes heb ik vrij veel..
    Qua kleertjee een laar setjes maat 50, paar van 50/56, paar van 56 en enkeling van 62. Idee dat het te weinig is maar zal straks nog wel meer krijgen.. Het is nu allemaal zomer-gericht en nog niet echt 'najaars-gericht'.

Ik twijfel enkel over het soort jasje nog..

Wel al bij de luiers haar eerste pakje/setje al zover klaar gelegd (2e foto), moet enkel nog ander mutje bij van: klein meisje

Bijgevoegde bestanden:

ConflictDiamond, Annabella86 en scary8 vinden dit leuk.
  9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    :eek::rolleyes: snap niet waarom die de eerste foto nu op zijn kop gooit o_O:rolleyes:

Annabella86 en Justmiej16 vinden dit leuk.
  10. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Wat vervelend. Hoe sta je er zelf in? Wat zou je willen? Of wat denk je dat je aan kunt?

11. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    @Tessss succes met de echo! Als je je er niet prettig onder voelt, zeker na vragen.

@Springboon zo, jij bent al ver klaar met de kledingkast en zelfs het 1e pakje al uitgekozen!

@MamaSaartje rompers vliegen er doorheen in het begin ja haha. Fijn dat je zoveel leuke kleertjes al hebt kunnen ophalen

Hier voel ik dagelijks meerdere keren onze kleine man draaien, schoppen enz. Dat belooft nog wat haha.

Verder wil ik de unisex kleertjes van onze dochter eens uitzoeken. Dan kan ik een beetje kijken wat we al hebben.

1e pakje nog niet gevonden. Ook nog geen keuze qua naam gemaakt.

Geboortekaartje zal lijken op dat van onze dochter maar dan in blauw en andere reis teksten. Zo'n mooi kaartje!

Verder eventjes uitgekletst voor nu ;)

ConflictDiamond, scary8 en Annabella86 vinden dit leuk.
  12. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Goed bezig @Springboon

Hier nog niks gewassen. Doe ik wat later wel. Ja oh trouwens heb de luiers al aantal keer voorgewassen. Alleen straks nog de final wash beurt geven haha.

Ik heb ook echt al mega veel! Van de zomer lekker de wasjes buiten hangen. Strijken doe ik niet. (Tot grote ergernis van schoonmoeder haha, die komt zo af en toe eens strijken lol)

Geboortekaartje moeteb we nog achteraan, de bedankjes zijn al wel onderweg.

Oh dit doekje heb ik onderweg trouwens

Bijgevoegde bestanden:

13. scary8

scary8 Bekend lid

18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    Succes met de 20weken!
    Ik mag maandag !
    Leuke kleertjes zien passeren! En amai @Springboon alles al gewassen en gestreken goedzooo!!

Ik las iets over rustiger aandoen door harde buiken. Nou dan toch mss maar doen wat de arts zal zeggen.

@ hartkloppingen ik heb ze ook soms meerdere keren per dag maar helemaal niet lang. Een halfuur is wel erg pittig?

Andere dingen helaas vergeten..

Veran en Annabella86 vinden dit leuk.
  14. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Dikke knuf voor @Silverwings, het is ook niet niets hoor! Ik zou gewoon je rust pakken. Ga het gesprek aan, geef duidelijk aan hoe je je voelt en voel je dan ook niet schuldig mocht je toch volledig ziek worden gemeld. Jij en je baby zijn het belangrijkst nu.

Leuke doek zeg @Annabella86! Ik ben ook al een beetje op zoek, maar meer voor in huis (als de ene lekker ligt te slapen en de andere moet getroost worden en ik moet ook nog iets doen waaaa :eek:). Dus het liefst iets met weinig knoopwerk. Ga van het weekend langs bij een paar adressen via MP.

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ja een beetje vroeg.. maar helaas wel noodzaak..
    ze willen hier in augustus/september starten met renoveren van de hele woning, dus wil ik alles al zover klaar hebben liggen en niet op laatste dag alles nog moeten doen .
    het eerste pakje is uitgekozen door de 3 zussen, wat vl en ik wel erg lief vind.. en nog goed gekozen qua tekst..

Pff.. hier net de brief voor advocaat doorgestuurd met een begeleidende brief. Deze wordt nu nagekeken en doorgestuurd naar de advocaat van mijn ex. Die wil ineens van alles, maar betaald al 14 maanden nergens voor en weigert dat. Dus ik heb de omgangsregeling veranderd en daar is hii niet blij mee. vandaar dat hij een advocaar heeft ingeschakeld. prima.. maar je betaald eerst je schulden qua alimentatie af, betaald mij een deel onkosten van school (schoolreisjes, schoolgeld, avondvierdaagse enz.) terug die ik nu al 2 jaar zelf ophoest..
    Dan zien we wel verder..

ConflictDiamond, xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.
  16. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Succes met je zoekwerk. Minder knoopwerk kan ik een bondolino aanbevelen. Die is ook uitbreidbaar voor de wat "grotere maten " of een mei tai ook altijd fijn.

Al vind ik buikknopen zelf niet zoveel werk. Rugknopen daarentegen ben ik geen held in. Maar heb sws nog een bondolino, tula baby en tula toddler dus kan wel vooruit

17. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Poeh wat een werk met je ex zo zeg! Vervelend dat het zo moet gaan, maar vind idd dat je gelijk hebt hoor! Eerst maar jou betalen ipv extra eisen. Wel de lust niet de lasten lijkt het zo!

Hier weer gesport. Personal training en wel aangepast op mn bekken nu. En in 3 weken 800gram erbij. Dus doe ik niet slecht! Nu 100 gram boven mn start gewicht van januari. Mag niet klagen dus

Springboon vindt dit leuk.
  18. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    21 weken dansje :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Justmiej16, Annabella86, scary8 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier de 20+5 buik...
    tis ook enkel de buik.. rest is zo dun al weet ik wat

Bijgevoegde bestanden:

Annabella86 en scary8 vinden dit leuk.
  20. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Wij krijgen misschien ook niet zo veel terug dat kan ook nog. En we zijn verpest, voor onze dochter woonde we met zn 2e in het appartement van mijn man. Mijn hele salaris was dus over en konden we mee doen wat we wilden :) Nu moeten we meer 'normaal' doen ofzo :).

Ik vind het dus wel een ding de kinderopvang (zelfs met belastingteruggave). Daarnaast werk ik 3 ipv 5 dagen dus dat is een beetje de combi.

Annabella86 en Veran vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina