Spannend roos !! Hopelijk is alles goed ! Ja @SaartjeHussein wij willen het geslacht , denk ik, nog niet weten haha .kijken of ik daar morgen ook nog zo over denk!
@Annabella86 wat klopt er precies niet? Ik heb alleen het uiterlijk van de hartjes wat duidelijker gemaakt, heb verder niets veranderd aan de geslachten (als het goed is)... Super leuke kamertjes allemaal! @Roosa89 zo spannend, veel plezier! @Sophiex haha kan me voorstellen dat je nog van gedachten zou kunnen veranderen.
Veel succes vandaag! Als het goed is komt deze maand ons belastinggeld binnen, dan wil ik nog de andere uitgaven gaan regelen; bevalbad huren, hypnobirthing opfriscursus betalen en ik wil denk ik ook dit keer een geboorterapportage
wowww jullie zijn al wel ver inderdaad zeg! Wij hebben een top 3 aan namen, geboortekaartje wordt ongeveer zoiets als bij mijn dochter, alleen dan net met andere kleuren, ander diertje etc. Kamertje doen we niet, we gaan ongeveer in december naar ons nieuwbouwhuis, dus ik hoef pas daar een kamer te maken, tot die tijd slaapt de kleine toch bij ons. Het enige wat ik gedaan heb is de unisex kleertjes van mn dochter apart gelegd... Maar ik heb t idee dat ik nog zeeën van tijd heb! Ik vind het allemaal nog steeds erg langzaam gaan. Maar de tweede helft gaat altijd sneller zeggen ze he....misschien toch maar eens aan de slag
@xDoo : niet schilderen hoor! Super zonde van die mooie oude commode! @Veran : wat wij bij de eerste deden (en nu eigenlijk ook) is de mooiste naam die jullie hebben bedacht vaak noemen ook al voelt die nog niet helemaal de naam. Wij voelden dan vrij snel of het ‘m wel of niet ging worden. Zo is de eerste naam beklijft en nu de tweede ook weer vermoed ik. @kraambezoek : ik wilde in de eerste week niemand behalve ouders en broers met aanhang (geen zussen). Als je op de uitnodiging zet dat bezoek vooraf een belletje geeft dan kun je het spreiden. Ik vond het heel fijn om eerst zelf even te wennen.
Kraambezoek: heb er bij de eerste enorm van geleerd. En veel stress gehad. Dus de eerste week a 2 weken wil ik zo weinig mogelijk volk over de vloer.
Wat jammer en wat vreemd.. Ik zie namelijk dit: https://gyazo.com/f95545bf69b119d5b4da92fcc40372e7 Nou ja, negeer die lijst dan maar en pak die ervoor maar
Haha grappig ik zie ook alleen maar rode hartjes @Lelietje85 Wij gaan ook pas dec naar nieuwbouw woning. Dus heb nu alleen wiegje en commode en nieuwe huis gaan we pas echt een baby kamer maken. @babyspullen Merk de drang ook inees om alles al te gaan wassen andere kant als nu was moet over aantal weken weer omdat dan zolang in kast heeft gelegen @20wekenecho Succes iedereen hoop dat iedereen goed door de keuring heen komt. Vind dit keer minder spannend als bij mn zoontje heb vooral zin in om kleine man weer even te zien. Controle was alles goed. Assistente was er niet dus wel iets minder tijd gehad om te vragen wat ik wou. Merkte dat ze beetje aan afronden was enz.. Nouja volgende keer en anders dan bel ik wel als echt erger wordt..
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 33 jaar - 2de kindje 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (10) meisje (10) verrassing (4) Afspraken: 14 mei: Klvertje4 - 20 weken echo 15 mei: xDoo - controle 15 mei: Justmiej16 - 20 weken GUO ziekenhuis 16 mei: Cjms - controle + 20 weken echo 16 mei: Chicca - 20 weken echo 16 mei: Mariposa1986 - 20 weken echo 16 mei: Keet88 - 20 weken echo 16 mei: Catlady90 - controle vk 16 mei: Sophiex - 20 weken echo 17 mei: Marianne21 - 20 weken echo 17 mei: Saartje - 10:20u 20 weken echo 17 mei: annabella86- centering pregnancy/ controle 17 mei: Justmiej16 - controle vk + echo 18 mei: Springboon - 9.35 20-weekse echo 18 mei: xDoo - 20-weken echo 18 mei: Tinkerbell1987 - 10.30 20 weken echo (guo) 18 mei: Saartje - 14:45u controle gyn 18 mei: Catlady90 - 20 weken echo 19 mei: ConflictDiamond - 20-weken echo 22 mei: Browny89 - 20 weken echo 22 mei: annabella86 - 20 weken echo 23 mei: mww - 20 weken echo + geslachtsbepaling 23 mei: sohappy - 20 wk echo + geslachtsbep. 25 mei: Tesss - 20 weken echo 28 mei: Scary8 - 20 weken echo 4 juni: Springboon - controle vk 11 juni: Cjms - controle 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 10 juli: Cjms - 4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht.
Jeetje wat wordt er veel gekletst, lees wel alles mee. Reageer niet veel. Ik zag al wat mooie meubeltjes voorbij komen, leuk. Wij gaan volgende week beginnen met de kamer van de eerste. Bed uitzoeken enzo. De baby kamer laten we zoals die nu is, als het een jongen wordt veranderen we de gordijnen en lamp en andere accessoires. Nog een week wachten, dan hebben wij de 20wk echo. Ben nu wel nieuwsgierig