Ik weet het voor 99,9% zeker, maar wil wachten met het ergens bekend te maken tot mijn ouders het zaterdag gehoord hebben. Ik hecht er heel veel waarde aan ik dingen persoonlijk kan vertellen zonder dat er risico is dat mensen het via andere kanalen horen, dus jullie horen het na zaterdag dan durf ik ook wel een banner te nemen denk ik, na de 20wkn echo.
Oh jee wat lees ik nou @MWW.. heel veel sterkte, hopelijk valt het nog mee! Zo zie je maar dat je toch altijd beter kan bellen bij twijfel! Verder even korte reactie, ben zooo moe! Dit stomme rotweer! @Sophiex het valt mij op dat jij en ik vaak zo'n zelfde reactie/manier van denken hebben haha (met jouw reactie over het bevallingsbad bijvoorbeeld) mooi buikje hoor! @ConflictDiamond toch heerlijk dat je al zover bent met de baby uitzet! En fijn dat je je weer beter voelt, je zo slecht voelen is zo waardeloos @Mariposa1986 beterschap! @Jolicoeur dikke knuf en wat dapper dat je nog meeleest.. Hoe is het nu met jou? @Veran fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. Ik snap helemaal dat dit je gek kan maken! @xDoo hopelijk helpt de fysio! @chicca fijn he zo'n werkgever die meedenkt. Ik heb er zelf ook alleen maar goede ervaringen mee gelukkig. @Roosa89 ik heb wel dagen dat ik ze minder voel ja. Is echt nog normaal. Pas met 26 weken hoor je ze elke dag te voelen! Ze kunnen inderdaad net even anders liggen en dan trappen ze bijvoorbeeld tegen de placenta ofzo en daar voel je natuurlijk niets van Nou echt kort was het alsnog niet haha. Sorry als ik iemand gemist heb!
En dan nog even over mezelf: Eindelijk lekker een rondje Zeeman gedaan en een paar super leuke dingen gevonden. Fotootje gemaakt van 3 van de leukste haha. En ook nog een fotootje erbij van een super schattig decoratie-ding voor in de babykamer die ik op de rommelmarkt nog had gevonden (heb er ook twee van). Misschien hang ik die boven de bedjes met hun naam erop ofzo, moet ik nog even kijken.
Leuk @MamaSaartje ! Ik ben vandaag na controle bij de vk ook even de zeeman in geweest, 3 rompers gehaald in 56 (die heb ik nu genoeg denk ik!) en een leuk boxpakje en 3 hydrofielen nog. Ik zag die mickey mouse ook, maae ben toch wat huiverig voor die kleine maatjes zonder mouwen dus koop nu meeste met lange of korte mouwen.
Update. Net weer thuis Geen longembolie. Wel helemaal lekgeprikt. (8keer) Nog steeds benauwd helaas. Maar waar t aan ligt niet duidelijk.
@MWW Wat vervelend dat het niet duidelijk is geworden. Sterkte en beterschap! @Silverwings Fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat leuk dat het een jongetje is!! @MamaSaartje Wat een leuke kleertjes! Hier een keertje goed nieuws. Vandaag zijn ze eindelijk begonnen met het heien voor onze woning! Een hele opluchting voel ik nu
Waar is dat setje rechtsonder van? Die is echt super leuk! @MWW gelukkig geen embolie, wel schrikken zeg! @Veran bijzonder moment, gefeliciteerd!
Kon me vandaag toch weer niet inhouden met baby shoppen Heb echt al wel een heel groot deel in huis van wat we nodig hebben. Alleen de luiertas, babyfoon en kraampakket eigenlijk nog... en toevallig heb ook ik de ‘I love mom’ gekocht. Vond hem voor meisje ook wel kunnen Ook al vast voorraad luiers gehaald.
Leuk @Mariposa1986 hier hing het setje bij de meisjes idd. Maar kan prima voor beiden. Haha. Erg leuke dingen. Van jou ook @Silverwings Wat fijn @Veran, zag al iets op fb voorbij komen Ik heb vandaag nog een schattig knuffeltje gekocht. Was zoekende naar de eerste knuffel aangezien ik dat bij mn dochter ook had. Daar werd een schaapje bij en die is omgedoopt tot loesje. Nu hebben we een panda, genaamd Mumble Oh en gelukkig @MWW geen wmbolie!!
Haha ja vooral in het begin hele fijne kleertjes.. Had veel punten gespaard bij de babywinkel dus koste me een stuk minder.. Van Noppies @Littlegirl1989
haha.. wij hebben ook zo'n panda.. al vanaf de 3e mk.. hoer heet die Brommetje.. en wordt ook voor de kleine
Hmmm dagje prenatal staat hier nog op de planning, dan ook ff noppies bekijken. Wil niet teveel dure kleertjes kopen, maar nog wel mooi eerste pakje in 50 en 56