Heel nieuwsgierig naar jullie kaartje! We hebben nu een proefdruk besteld met ‘oud Hollands papier’... mijn vriend vond dat mooi dus ben benieuwd. Van de week maar vast is alle adressen bij elkaar zoeken
Wij ook! Oud hollands en linnen, maar vind dat eerste het mooist haha! Via kaartje2go gaan wij het doen. De enveloppen komen vandaag. Dan kan ik die al schrijven. Alleen dan nog postzegels halen en plakken. Dan hoeft manlief d ekaartjes alleen maar erin te vouwen en een zegelsticker te plakken (die heb ik via ali bestel 96 cent voor 100 stuks)
Hier ontdekt dat ik echt mijn zakjes voor brandend maagzuur moet innemen, ook al heb ik op dat moment geen last. Paar dagen maar 1x per dag genomen en ik merkte dus op een gegeven moment dat ik in de nacht meer last ging krijgen, dus echt stikkend in je eigen gal wakker wordend . Het bouwt toch een of ander laagje op ofzo als je het 2 a 3x per dag neemt. Dus ik ga weer naar een paar dagen 3x per dag, en dan even kijken of 2x per dag ook kan. Verder lijk ik me opeens wat beter te voelen.. Niet meer zo lamlendig de hele dag. Heb nog steeds weinig energie en lichaam werkt juist slechter mee (begin ook weer ischias te ontwikkelen volgens mij) maar ik voel me gewoon beter. Moeilijk uit te leggen!
geboorte kaartjes ga ik zelf proberen te maken ik heb een snijplotter dus ben benieuwd ideeen genoeg hihi. zijn jullie eigenlijk alvast begonnen aan een voorraadje pampers? ik zie ze regelmatig in de aanbieding en pak dan her en der wat, maar heb eigenlijk geen idee hoeveel ik moet hebben
Hier al 2 pakken maat 1 op voorraad. En 2 pakken maat 2 en een doos luierdoekjes. Ik ben van plan om nog 2 pakken maat 2 bij te halen. Denk dat ik dan voor de eerste weken iig wel genoeg heb. Voor de mensen die een nettorama in de buurt hebben. Daar zijn de pampers standaard 5 euro. Scheelt echt veel met andere winkels. Zelfs goedkoper dan de 3 halen 2 betalen acties @MamaSaartje fijn dat je je wat beter voelt! Heb ook het idee dat ik me wat minder lamlendig voel al ben ik nog wel echt snel moe. Denk dat de nesteldrang wel bijdraagt in die zin dat ik nu meer gedaan krijg omdat ik heerlijk kan rommelen in de babykamer. Heel suf maar loop echt aantal keer per dag maar de babykamer. Gewoon om even te kijken
Ik heb de luiers al.klaar liggen. Maar gebruik wasbaar dus da's geen eerlijke reactie hihi. Maar altijd handig toch? Je kunt ze maar in huis hebben Fijn @MamaSaartje! Ik ben sporten
Is het heel erg van mij dat ik als ik die prijzen zie, niet zo enthousiast ben over de geboortekaartjes? Haha! In Egypte hoefde dat allemaal niet. Vind het wel heel erg duur allemaal. Aan de andere kant, je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt en je hoeft niet naar de hele wereld te sturen.. Ik moet er even goed over nadenken. @chicca voor jou helemaal goed dat je bent geminderd/gestopt met werken. Vind het nog knap dat je het zo lang vol hebt gehouden! @MWW gelukkig is je benauwdheid wat beter! @Silverwings ik snap je helemaal! Het is ook allemaal zo'n grote zegen @ConflictDiamond veel succes bij de vk! @oj89 nee luiers nog niet begonnen, maar wel goede tip om daar wel alvast een beetje op te gaan letten. Ik wil verschillende soorten uitproberen want wil toch weer voor het goedkoopste gaan @Mariposa1986 fijn dat jij je ook wat beter voelt! Heeft ook met het weer te maken volgens mij, hihi. Hier nog niet echt bezig met de babykamer maar dat is meer doordat het nog niet kan. Wil van het weekend echt ruimte gaan maken, en dan beginnen! @Annabella86 sportze!
Ik zal zo ook eens kijken of ik een proefkaartje kan bestellen. Hebben wel al iets moois gezien op liefleukeneigen.nl Luiers heb ik 1,5 pak nummer 1 gekregen van een vriendin waarvan de kleine er uit is gegroeid. Dus in basis ben ik voor de ruim eerste week voorzien. Ik gebruik trouwens Kruidvat en Lidl luiers. Helemaal prima
Heb zelf alleen nog 2 pakken newbornluiers die in de pakketten zaten die ik gratis heb gekregen. En ik heb een aantal wasbare luiers besteld om te kijken wat ik daarvan vind. Ik wil graag wasbaar gaan luieren maar ben nog in de oriënterende fase. Bij de vk was trouwens alles goed, geen bijzonderheden verder. Vanaf nu elke drie weken een afspraak (maar dat is gedeeltelijk toeval omdat ik over 4 weken op vakantie ben dus de afspraak iets vervroegd is). En ik heb formulieren meegekregen voor een test op diabetes, dat doet mijn vk standaard dus ik moet daar binnenkort even een afspraak voor maken, dan moet ik een dagcurve gaan prikken.
Fijn datalles goed was.ik vermoed dat ik volgende keer ook ewn formuliermee krijg ombloed te prikken voor suiker. Aan het begin ook gehad. Maar ben dr nietzo bang voor. Leuk dat je ook wasbare luierswilt gaam proberen.ik heb idd ook proefpakjesvan de pakketen. Twijfel nog of ik meteen start of na meconium pas. Poeh 2 meiden van mn centering pregnanxy hadden geen goede 20wk echo. Echt geschrokken ervan. Ze.moeten volgende week uitgebreidere echo, hoop zo datalles mee valt
Oh jee, dat is idd schrikken. Ik hoof ook echt te veel rotverhalen om me heen. Wat is er bij deze meiden aan de hand? Gelukkig gaan wij allemaal goed. Houden zo.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (15) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 04 juni: Springboon - controle vk 04 juni: Marianne21 - controle 07 juni: Justmiej16 - controle vk + echo 08 juni: Saartje - suikercontrole 11 juni: Cjms - controle 11 juni: Catlady90 - controle vk 19:00u 11 juni: xDoo - controle vk 14 juni: Annabella86 - centering pregnancy/ controle 15 juni: Chicca - controle gyn en groeiecho 18 juni: Saartje - controle gyn 15:00 u 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- centering pregnancy/controle
Vanmorgen al telefoontje gehad van t uwv. Ze melden me ziek en ga 6 weken van tevoren met verlof. Mocht ik nog wel een paar uur kunnen werken horen ze dat wel via mijn werkgever. Hij schrok een beetje toen ik zei dat ik hersenletsel heb en wist niet zo goed meer wat hij moest zeggen. Ik moet zeggen dat het mij een stuk rust geeft. Vanmorgen 2,5 uur op de bank gehangen en ben nu een stuk gezelligere moeder voor mijn jongens. Net even naar Hillegom geweest om iets te ruil wat mijn zoon dubbel had gekregen voor zijn verjaardag en ze zijn helemaal happy nu. Ik ga zo boven even de kledingkast van mijn oudste uitzoeken op mijn gemakje en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag. Wat naar om te lezen dat ze slechte 20 weken Echo gehad hebben. Hopelijk valt het uiteindelijk wel mee. Om de hoeveel weken zitten jullie nu met controles?
Ik nog steeds op om de 4 weken, al verwacht ik wel dat het na de volgende afspraak wel eens naar om de 3 weken kan gaan.
Hier ook nog om de 4 weken. Daarna nog eens om de 4 en dan 3,2, 1 Bij de ene afwijkjng bij darmen bij ander vocht bij hartje en in t voetje en iets van afvoer van de nier. Echt schrikken en hoop echt dat t goed komt
Ons mannetje is vandaag voor het allereerst logeren bij opa en oma. Hij vond het allemaal prima toen mijn vader hem op kwam halen. Mama vindt het geloof ik veel moeilijker. Vind het zo’n raar idee om mijn kindje vanavond niet bij me te hebben, veilig in zijn eigen bedje. Weet zeker dat hij het kei goed gaat doen maar loslaten is helemaal niet leuk
@MWW fijn dat het beter gaat!! @MamaSaartje ik zag net een mooie firstwheels duowagen met 1 reiswieg op marktplaats staan in Sliedrecht, wellicht heb je er wat aan? @ConflictDiamond Fijn dat je een goede controle hebt gehad! @chicca Gelukkig dat alles nu “goedgekeurd” is door het UWV, hopelijk gaat dat je wat rust geven. @controle Ik moet nu (tijdelijk) om de 2 weken op controle. Als ik de bloedingen en dergelijke niet had gehad, was het om de 4 weken gebleven. @Annabella86 Heftig zeg, zoiets wil je het liefste niet horen. @Mariposa1986 Spannend hoor! Gaan je wat leuks doen of gaat hij zomaar uit logeren? Hopelijk kan je er toch een beetje van genieten! Verder ben ik vergeten wat er allemaal stond, sorry dames. Fijn weekend allemaal!