Ohhhhh haha, dacht ik inderdaad te moeilijk Wij hebben vorige keer ook stickers besteld om die reden, maar niet aan Aliexpress gedacht! Waar heb je naar gezocht?
Goedemorgen dames! Onze zoon is vandaag jarig!! 9 alweer En mijn man zelf ook haha 33 we worden oud Helaas is onze dochter ziek wakker geworden met hoofdpijn en pijn overal en ze zegt nekpijn dus ben aardig benauwd door al die berichten over hersenvliesontsteking En ben een beetje hypochonder dus heel veel stress nu Ze slaapt nu alweer 1.5 uur en heb haar met kwartiertje geleden ff wakker gemaakt maar ze reageert goed en zij dat ze nog hoofdpijn had vanmorgen wel paracetamol gegeven en 2 uur later nog 38.5 koorts dus straks weer ff meten. Bah ken er niet tegen als mijn kinderen ziek zijn word dan zo bang dat ik nu zelf hoofdpijn heb vam de stress en dan kan ik ook niet slapen vannacht pff word wat vandaag. Als ze zieker word ga ik gelijk bellen.....
@sluitzegels vraag; ik heb deze JOY-ENLIFE 100 stks Het een jongen/Het een meisje Ronde Afdichting Sticker papier Label Sticker DIY Baby Douche Snoep Doos Gift Decor http://s.aliexpress.com/VVFze2aa?fromSns=Copy to Clipboard gewoon gezocht op sluitzegel sticker baby
@Springboon Wat vervelend dat je ook zoveel last hebt van bloedverlies. Blijft toch een beetje spannend elke keer. @Annabella86 Klinkt leuk, vervelend van de krampjes! Mooie zegels die ga ik ook bestellen! @Catlady90 Volgens mij verschilt dat per praktijk. Sommige doen er standaard één bij 32 weken en andere alleen indien noodzakelijk. @MamaSaartje Vervelend zeg en zeker omdat je je verder net wat beter voelde! Fijn dat je er toch nog iets aan had hopelijk krijg je een reactie!l @Tinkerbell1987 gefeliciteerd met je zoon en man! Beterschap voor jullie dochter, hopelijk knapt ze gauw op.
@werken ik werk al een aantal weken halve dagen. Hoop dat ik dit zo vol kan houden tot 34 weken @inkopen wat zijn sommige al goed bezig. Ik heb behalve 2 broekjes nog niets gekocht. Heb nog niet eens gekeken naar de geboortekaartjes. Ik ben blijkbaar niet zo snel haha @controles er zit nu 6 weken tussen. Ik mag volgende week weer. Denk dat ik dan elke 4weken ga. Rond 30 weken is er hier standaard nog een echo. Vandaag een 22 weken dansje. Ik vind het ineens snel gaan.
Ow hier ben ik ook zo bang voor! De menigokokken type w... ik maak mezelf altijd iets rustiger door te checken of ze zonder pijn kin op de borst kunnen doen(meningitis) en let op vlekken! (Sepsis). Het stomme is het begint als een gewone griep. Maar ik was altijd heel nuchter maar als t Mn kinderen zijn dan slaap ik idd erg slecht als Mn kinderen ziek zijn dus ik snap je helemaal! Ik zou idd bij wat hogere koorts gewoon bellen, al is dat redelijk normaal bij kinderen. Maar na dat gekke nieuws zou ik t idd ook uit willen sluiten. Sterkte ermee!
Brrr, die meningokokken vind ik ook eng ja. Was ik als kind ook altijd bang voor om dat te krijgen. Nou, ik ga de lijst nog wat uit evenwicht trekken, wij krijgen ook een jongen! Vandaag onze moeders een mes en een ballon gegeveb, was erg leuk. Nu ook de kinderwagen, kamertje en de maxi cosi gekocht. Box kwam er gratis bij. En nog een leuk shirtje en een overhemdje gekocht. Grote spul wordt allemaal in augustus geleverd, ideaal met de verbouwing. Kleine spul ook grotendeels rond die tijd halen, heerlijk!
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (16) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 04 juni: Springboon - controle vk 04 juni: Marianne21 - controle 07 juni: Justmiej16 - controle vk + echo 08 juni: Saartje - suikercontrole 11 juni: Cjms - controle 11 juni: Catlady90 - controle vk 19:00u 11 juni: xDoo - controle vk 14 juni: Annabella86 - centering pregnancy/ controle 15 juni: Chicca - controle gyn en groeiecho 18 juni: Saartje - controle gyn 15:00 u 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 25 juni: littlegirl89 - controle 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- centering pregnancy/controle
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (16) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 04 juni: Springboon - controle vk 04 juni: Marianne21 - controle 07 juni: Justmiej16 - controle vk + echo 08 juni: Saartje - suikercontrole 11 juni: Cjms - controle 11 juni: Catlady90 - controle vk 19:00u 11 juni: xDoo - controle vk 14 juni: Annabella86 - centering pregnancy/ controle 14 juni: Mariposa1986 - controle + Suikertest + echo 15 juni: Chicca - controle gyn en groeiecho 18 juni: Saartje - controle gyn 15:00 u 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 25 juni: littlegirl89 - controle 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- centering pregnancy/controle
Gefeliciteerd @Littlegirl1989 ! Verkeerd gedacht... meisjes lopen achter hihi! Ik heb mijn komende afspraak ook weer op de planning erbij gezet.
Pffff, ik ben gebroken. Gisteren met ML en kids eerst de huiskamer en keuken goed aangepakt. Dat kostte ons de ochtend zo ongeveer. Toen naar boven de kinderkamer in, race auto bed van mijn zoon uit elkaar gehaald, wat ook moeilijker was dan verwacht. Dat bed kwam iemand ophalen dus dat ook gisteren meteen geregeld. Nadat het bed weg was ben ik met de kids bezig geweest die kamer op te ruimen en pfff dat was ook weer heel erg veel werk, wat een puinhoop zeg. Is niet de kids hun schuld, we hadden tot nog toe niet genoeg opbergruimte. Tussendoor nog anderhalf uur in coma gelegen, zo moe was ik, en toen kwam mijn broer alweer bijna, dus het logeerbed uit elkaar gehaald om ruimte te maken om het nieuwe stapelbed samen in elkaar te zetten.... Dat kostte weer 3 uur ongeveer. Uiteindelijk om 10 uur 's avonds klaar en toen moesten we ook nog bij mijn moeder op bezoek want die had eten gekookt om samen het vasten te verbreken (voor degenen die vasten dan, ik niet natuurlijk). Pas om 12 uur thuis uiteindelijk. Dus ja ik kan zeggen dat ik kapot ben! Haha Wel voldaan, want we hebben echt een flinke slag geslagen gisteren. Al het speelgoed staat nu in de babykamer, dat moet vandaag dus terug de kinderkamer in. Even bekijken hoe we dat tijdelijk gaan doen tot we een kastoplossing hebben. En de kids waren alleen maar positief en blij met hun stapelbed. Ook super belangrijk! Ik denk niet dat we daar op korte tijd problemen mee gaan ondervinden dat ze samen op de kamer moeten. Hopelijk kunnen we vandaag in ieder geval zoveel doen dat ik deze week een beetje kan gaan bekijken wat we gaan doen met de babykamer! Ik heb al zoveel ideetjes...
Gefeliciteerd Littlegirl! Saartje wat een dag! Logisch dat je helemaal kapot bent! Wel fijn dat de kinderen het stapelbed leuk vinden! Gister weer mn 23 weken dansje kunnen doen, de tijd vliegt!
Hebben jullie ook last van soort van steekjes in schaambot? En af toe ook in de liezen. Of heeft dit met mn bekken te maken?
Dank jullie wel allemaal!! @Springboon ik voel ook nog steeds wel steekjes soms, volgend mij is dat nog steeds de groeiende baarmoeder!