Hier sport ik nog 2x per week met de personal trainer. En ga vanaf zaterdag wekelijks zwemmen. Buikspieren doe ik enkel nog de schuine . De rechte mag ik niet meer. (Heeft ook geen nut)
Even een vraagje voor de meiden hier: Ik heb van de Lidl 3 zwangerschapsbroeken (1 grijs en 2 blauw) die ik voor 13 euro heb gekocht. Ze leken goed te passen maar ik heb ze nu 1 keer aangehad en merk dat ik me er verschrikkelijk aan stoor dat ze nét te kort zijn. Voor iemand die geen 1m90 is zullen ze prima zijn, maar ik voel me er echt niet lekker in. Dus: is er hier iemand die interesse heeft in een jeans maat 44? Skinny model, veel stretch. Zitten dus op zich prima, maar niet geschikt voor iemand van mijn lengte. Ik ben inmiddels elders gaan shoppen en geslaagd dus deze liggen nu niets te doen. Anders doe ik ze naar de kledingbank. (hoop dat jullie deze 'marktplaats'-post tussendoor niet erg vinden, anders sorry)
Hier wordt de verloskundigenpraktijk gesplitst, over een maandje val ik onder een nieuwe verloskundige (wel met bekende verloskundigen, daar heb ik bewust voor gekozen). Ik heb over 5 weken pas weer controle maar dat komt door mijn vakantie. Daarna heb ik om de 3 weken controle. @Jolicoeur Wauw van harte meid! Ik hoop ook keihard op een plakker voor je! Heel leuk en fijn dat je af en toe nog wat van je laat horen! Hier vandaag de nieuwe auto binnengekregen. Lekker veel ruimte dus dat komt wel goed met de 2de kleine op komst!
Buikspieren mag inderdaad nog wel de schuine, niet de rechte. Ik sport niet meer sinds ik zwanger ben, omdat ik super kort van adem was. En nu is mijn conditie ook 0.0 eigenlijk. Ik ben nog amper bijgekomen dus maak me er ook niet zo'n zorgen over. Op t werk genoeg beweging en lekker niksen kan ik ook goed, hihi. @Jolicoeur prachtig nieuws!! Gefeliciteerd en ik gun je een wolk van een baby! @ConflictDiamond ohh ik vind die broeken van Lidl zo lekker zitten! Helaas heb je mijn maat niet Ik heb vandaag nog al mijn eten binnen weten te houden, voel me dus al wel wat beter. Gelukkig maar, vind dat ik wel even genoeg gebraakt heb de afgelopen tijd. Al valt het qua zwangerschap hartstikke mee hoor! Maar in vergelijking met de jaren ervoor.. VL en ik zijn vandaag geregistreerd partnerschap aangegaan dus vanaf vandaag is het ML!
@Catlady90 gefeliciteerd! Hier nog ‘even snel’ vier wasmanden weggevouwen en opgeruimd en de bedden nog even verschoond. Ik baal echt dat ik -8362 energie heb! Ben helemaal uitgeteld Maar even lekker koude douche genomen en dadelijk heerlijk mijn verschoonde bedje in als de kleine man slaapt. @Annabella86 onder welke naam had jij die sluitzegels voor de geboortekaartjes ook al weer gezocht op Ali?
Gefeliciteerd @Catlady90 ! Hier vandaag de 4d echo gepland, zal m zo nog op de lijst zetten. Toevallig op de datum dat we 6 jaar samen zijn. Extra leuk
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (16) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 04 juni: Springboon - controle vk 04 juni: Marianne21 - controle 07 juni: Justmiej16 - controle vk + echo 08 juni: Saartje - suikercontrole 11 juni: Cjms - controle 11 juni: Catlady90 - controle vk 19:00u 11 juni: xDoo - controle vk 14 juni: Annabella86 - centering pregnancy/ controle 14 juni: Mariposa1986 - controle + Suikertest + echo 15 juni: Chicca - controle gyn en groeiecho 18 juni: Saartje - controle gyn 15:00 u 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 25 juni: littlegirl89 - controle 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 02 juli: Springboon - controle vk 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 09 juli: Springboon - suikertest + bloedtest ivm negatieve rehusfactor 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 19 juli: Justmiej16 - 4D echo 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- centering pregnancy/controle
Voor mijn zwangerschap deed ik aan bikram yoga en jazz/modern ballet. Bikram yoga is in een verwarmde ruimte en mag om die reden niet tijdens de zwangerschap. Dansen op zich wel, heb ik met de eerste tot 32 weken gedaan. Maar omdat we voor voorstellingen aan het oefenen waren ben ik daar nu ook al mee gestopt. Doe nu wekelijks zwangerschaps’bootcamp’. Lekker buiten bezig zijn. Fijn!
goedemorgen.. even kort antwoorden zonder namen, slaap nog half.. * leuk een 4d echo!! ben benieuwd!! * gefeliciteerd met jullie geregistreerde partnerschap! * wat fijn een andere en grotere auto! hopelijk veel veilige km ermee, en vewl plezier ervan! * eten binnen gehouden.. wat fijn!! knap je echt even van op! @hier.. gisteravond dan de intake gehad van de kraamzorg. Duidelijk aangegeven wat mijn wensen en voorkeuren waren en heb de wensenlijst ingevuld op match-maker die de kraamzorg gebruikt voor de juiste kraamverzorgende.. Krijg na de bevalling een welkomspresentje (kon kiezen tussen 2 dingen, een dushi-boek voor eerste levensjaar of Jollein hydrofiele luiers, heb voor het laatste gekozen).
Leuk dat je een cadeau mocht kiezen! Wij kregen vorige keer in de kraamweek een knuffel met logo van de kraamzorg. En fijn dat ze een match proberen te maken! Hier vragen ze wel je voorkeuren, maar het zal voor een deel toch afhankelijk zijn van beschikbaarheid....
Ik heb het lang ontkent maar het is toch de bekkenpijn die ik heb Vooral 's nachts heb ik heel veel last. Wat doet dat vreselijk pijn zeg ik kan bijna niet meer liggen Straks de intake met de kraamzorg. Ik mocht kiezen of langskomen of telefonisch. Ik vond langskomen wel leuker om kennis te maken. Ben benieuwd