Balen @Justmiej16 dat ook jij bi hebt. Ik mag maandag weer terug. Heb gelukkig wel baad bij de serola band! @Tinkerbell1987 zo snoezig @MamaSaartje fijn suikerfeest!! Hier gisteren ook nog wat geshopt
Vandaag komt als het goed is de cordring binnen voor de baby. (Heb er voor de zekerheid 2 besteld) verloskundige was helemaal enthousiast dat ik die wilde gebruiken ipv het harde klemmetje. (Ik vond dat zon eng ding haha)ben benieuwd!
ello allemaal! Eindelijk weer even tijd om bij te lezen, er is weer een heleboel gekletst zie ik!! Gatsie @Veran wat beroerd dat je je nog steeds zo belabberd voelt. Echt heel naar zeg. En toch opgenomen lees ik.. bah! Hoop dat je snel naar huis mag! Dikke knuf! @Mariposa1986 Vervelend, toch bekkeninstabiliteit!! Hopelijk helpt de fysio wat @Justmiej16 En jij ook al!! Hoop dat het wat verlichting gaat geven. Wat mij vooral helpt is trappen vermijden, zo min mogelijk lang stilstaan en de oefeningen. Ik merk toch dat er wel een stukje verbetering is sinds ik daarmee begonnen is, echt een stuk draaglijker. En hoe genant en vervelend ik het ook vind, ik heb dus een rolstoel voor als we ergens heengaan waar ik veel moet lopen. Mooie buikfoto's zag ik weer langskomen! Wij gaan er komend weekend ook maar weer even één maken. Geloof dat je het nu toch echt wel goed gaat zien op de foto Mag ook wel eens met 24 weken haha. Baby voelen: hier is de kleine soms ineens echt megadruk. Dan zie ik ook mijn buik bewegen en lijkt het alsof ze salto's maakt daarbinnen. En soms is het echt urenlang heeeeel rustig.. @hier: net twee dagen weggeweest voor werk vanwege een cursus op locatie. Erg leuk maar best pittig.. gelukkig had ik de mogelijkheid om effe te rusten tussendoor. Merk wel dat ik echt constant harde buiken heb. Dat ga ik vrijdag ook wel even aankaarten bij de verloskundige, hoeveel is nu normaal en wanneer is het écht een teken dat ik rustiger aan moet doen? Verder heb ik zin om babyspulletjes te gaan shoppen haha.
Jippie wat fijn! Ik krijg met 28wk een formulier mee voor glucose en hb etc. Maar ga er niet vanuit dat het slecht is ook. Doen ze standaard. En mn teller staat nu op +1,5kg in 24 weken. En de baarmoeder stond onder rand navel. Dus vk was tevreden.
Vandaag intake bij de bekkenfysio weer gehad. Helaas een beetje deprimerende uitslag, ik zal de rest van Mn leven de bekkeninstabiliteit houden en dus altijd oefeningen moeten doen. Draag nu ook licht incontinentie verband, ik plas steeds vaker in Mn broek met niezen lachen etc. En dan moet ik echt wat anders aan doen want Mn broek is dan ook nat, heel gênant. Ze heeft ook uitgelegd dat we nu alleen de schuine buikspieren gaan trainen enzo de incontinentie gaan ze nu verder niks mee doen. Mn hiel en been staat scheef en mijn linker been in schijnbaar dunner dan de ander. Wat dat verder inhoud weet ik ook niet maar ik baal ontzettend dat wat ik vreesde bevestigd is: mijn bekken zullen altijd pijn blijven doen. Ik moet er wel bij zeggen dat zolang ik op mezelf let buiten een zwangerschap om ik er wel heelgoed mee om kan gaan. De pijn is dan veeeeeel minder. Dus, schijnbaar heeft mijn intensieve geturn vroeger icm hypermobiliteit in de onderrug en een zware bevalling bij mijn oudste ervoor gezorgd dat down under een hopeloos geval geworden is
Veran, wat balen dat je weer bent opgenomen! Sterkte, dikke knuff Marianne ook al minder goed bericht, bah! Dikke knuffel ook voor jou! Mariposa fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt!! Super schattige kleertjes Tinkerbell en Annabella! Mamasaartje, suikerfeest klinkt gezellig! Nog lekkere hapjes gemaakt? Toevallig kregen we laatst van een collega zelfgemaakte baklava (dacht ik) was super lekker! Hoop dat ik niemand ben vergeten Hier weinig nieuws, voel de kleine dagelijks, ene keer harder/krachtiger als de andere keer. Wel erg gezellig!
@Marianne21 dat lijkt me echt rot. Hopen dat je de boel toch wat aan kan sterken. Ik train regelmatig mn bekkenbodemspieren. @Veran echt stom dat opname weer nodig is! Maar ja het is zoals het is. Als de kleine maar goed groeit... Had je dit bij de oudste ook zo heftig? Ik zag ook hele leuke kleertjes voorbij komen! Super schattig. Wonderlijk om te bedenken dat straks kleine mensjes die kleertjes aan hebben.. hi hi @Springboon ben je ondertussen wel weer aan het rijden? Hier gaat alles nog steedsteeds goed. Merk wel dat mijn buik groeit en het wel wat meer in de weg gaat zitten. Alles op iets rustiger tempo en dan gaat het prima. Ben alleen echt dement en warrig haha.
Ik heb een cordring in mijn kraampakket (en een navelveter) dus een van beide wordt het. Ik wil ook prenataal kolven met 36 weken. Wil die stress niet meer van traag startende productie en kv bijvoeden. Ik ga het in van die spuitjes invriezen zodat ik wat heb als beeb er is
@Annabella86 Wat een leuke kleertjes! @ConflictDiamond Wat vervelend die harde buiken. Hopelijk nemen ze nog iets af. @Marianne21 Hé wat een rotnieuws zeg. Ik hoop dat het straks na de zwangerschap weer een beetje te doen is! @Klvertje4 Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen last van misselijkheid. Bij de tweede wel, slikte toen Emesafene, dat hielp goed en toen was het met 16 weken ook over. Nu dus een stuk zwaardere medicijnen en het is nog niet afgenomen. Fijn dat jij je goed voelt!!! Ik ben inmiddels wel weer thuis en daar ben ik echt heeeeel blij mee. Zo’n ziekenhuis(bed) is echt niks voor mij. Hopelijk was dit de laatste opname tot aan de bevalling!
Ik twijfelde idd tussen een veter en een cordring. maar vind die laatste toch een hygiënischer idee (persoonlijk dan he) ik wist idd dat ze in die kraampakketten zaten die jij hebt. Fijn!! Ik heb idd ook spuitjes en kleine opbergbakjes van medela, speciaal voor prenatal kolven. Ik wil idd die stress ook niet meer, al heb ik nooiy kv in huis gehaald. Maar leuk dat jij dat ook gaat doen! Hoor ik toch vrij weinig om.me.heen hihi
@Klvertje4 Ik heb gisteren moeten rijden ivm mijn werk en vl moest ook werken dus helaas zelf.. Wel in mijn eigen auto, maar was niet fijn.. Morgen weer werken van 10 tot 14.. dan brengt en haalt vl mij, en gaan we nadien even een terrasje pakken en even q-time samen. In de loop van volgende week gaat mijn auto weg (demontage-bedrijf), dus dan moet ik in 'de' auto.. maar liefst nog met vl ernaast. over 2 weken gaat vl op vakantie.m dus dan moet ik wel.. ivm boodschappen enz.
Getsiederrie, ik heb last van nesteldrang. Maar ja, dat liever dan al die akelige dingen die ik hier voorbij zie komen