@Veran oef gelukkig ben je weer thuis. Als het een korte opname is dan is het te overzien misschien. En op tijd voor het schoolreisje toch? Wat gek zeg hoe het lichamelijk verschillend reageerd en dat je nu zo misselijk blijft. Dat spugen is zo verschrikkelijk. Je lijf is elke dag aan het vechten. Je zou ook wel moe zijn. @Springboon oh jee lastig dat je het er nog zo moeilijk mee hebt. Je zou eens kunnen kijken naar een rijles extra voor na een ongeval of een slipcursus oid. Je zal toch het vertrouwen in auto's en jezelf terug moeten krijgen. Kan anders wel een ding blijven. Het blijven ontlopen heeft geen zin. Maar dat moet je zelf willen natuurlijk.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (16) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 18 juni: Saartje - controle gyn 15:00 u 25 juni: littlegirl89 - controle 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 28 juni: Justmiej16- controle + echo 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 02 juli: Springboon - controle vk 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 09 juli: Springboon - suikertest + bloedtest ivm negatieve rehusfactor 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 19 juli: Justmiej16 - 4D echo 25 juli: annabella86 - intake kraamzorg 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 03 augustus: echo placenta ligging + groei 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- laatste centering pregnancy/controle
@Annabella86 cordring Wat is verschil met gewoon navelklemmetje? Leuke kleertjes! @ConflictDiamond Lijkt me ook inderdaad pittig 2 dagen training fijn dat je even rust hebt kunnen pakken. Ik heb eigenlijk bijna nooit harde buiken.. @Marianne21 Wat een vervelend bericht echt balen. Hopelijk dat je na zwangerschap weer zo kan oppakken dat je zo min mogelijk last van hebt en wel leefbaar is.. @Klvertje4 Hier begin ik ook langzaam te merken dat buik in weg komt te zitten. En dat vergeetachtigheid wordt ook niet minder op. Eindelijk zou ik moeten beginnen met lijstjes zodat altijd ergens terug kan vinden wat had bedacht.. @Nan87 & @Annabella86 Fijn dat deze manier hopelijk voor rustigere kraam week kunnen zorgen. @Veran Fij n dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat nog over en anders dat toch lukt om zelf je vochtbalance op peil te houden. @Springboon Vervelend dat je nog steeds zo'n angst hebt.. is een emdr sessie niks om probleem aan te pakken? @Catlady90 Hier nog geen last van had bij eerste ook niet eigenlijk.. wel dat andere om mij heen gevoel hadden het in orde te gaan maken voor me dus ben benieuwd of deze zwangerschap ga mee maken. Hier Sinds gisteren geen bloeding meer bij ontlasting dus niet gebeld vandaag ook niks ontdekt. Denk dat wondje was en door doorbloeding net iets meer verloor dat opviel. Veder ben ik nu 10.5kg aan gekomen voelt toch wel erg zwaar aan.. Maar goed als nu 0.5kg per week aan kom zit ik nog voor mijn begin gewicht op wat mag aankomen.. al voelt toch wel lastig om zo veel aan te komen..
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (16) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 18 juni: Saartje - controle gyn 15:00 u 25 juni: littlegirl89 - controle 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 28 juni: Justmiej16- controle + echo 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 02 juli: Springboon - controle vk 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 09 juli: Springboon - suikertest + bloedtest ivm negatieve rehusfactor 09 juli: xDoo - controle vk 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 19 juli: Justmiej16 - 4D echo 25 juli: annabella86 - intake kraamzorg 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 03 augustus: echo placenta ligging + groei 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- laatste centering pregnancy/controle
@Springboon Goed dat je weer hebt gereden. Hopelijk lukt het je over 2 weken weer met iets minder angst! @Klvertje4 Ja, ik heb hem inderdaad weer op kunnen halen. Moest in het ziekenhuis beloven dat ik echt rustig aan zou gaan doen en toen mocht ik dus gelukkig gaan. Ik heb nu een combinatie van 2 medicijnen, hopelijk blijft het hier iets meer mee onder controle. Tot nu toe gelukkig wel @xDoo Fijn dat de bloeding is gestopt! Ik was bij mijn vorige zwangerschappen rond dit termijn ook ongeveer 10 kilo aangekomen, dus volgens mij heel normaal? Nu -2kilo.
@Veran super fijn dat je weer thuis bent! @ConflictDiamond niet fijn he die harde buiken. ik heb er ook erg veel last van, niet constant maar soms wel meerdere per uur. ik ga woensdag naar de verloskundige heb nu een afspraak zonder centering erachtaan dus even 1 op 1 met de verloskundige. verder heb ik nog steeds erge rugpijn, fysio baad helaas niet dus ik ben van plan om nu toch even met mijn leidinggevende te gaan zitten en minder te gaan werken. ik ga er eeuwig spijt van krijgen als ik te ver door ga en dan helemaal niets meer kan of nog erger, dat er iets met de baby is. fijn weekend dames xxx
Fijn weekend dames! Super fijn dat je weer thuis bent Veran! En xDoo fijn dat er geen bloed meer bij zit! Springboon wat naar dat je het auto rijden nog eng/spannend vind al is het natuurlijk heel begrijpelijk! Even een 25 weken dansje hier
@Veran fijn dat je weer thuis bent! Doe rustig aan en pas goed op jezelf! @Springboon wat vervelend dat je nog zo’n angst hebt met autorijden. Hopelijk krijg je beetje bij beetje vertrouwen weer terug. @xDoo fijn, geen bloeding meer! Wellicht idd een wondje geweest. Hopelijk blijft zo. @MamaSaartje hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter? @ConflictDiamond k u t van de harde buiken. Toch teken om rustiger aan te doen. Denk aan jezelf en de kleine. Niet altijd makkelijk maar op dit moment wel het belangrijkste. Hier: Ik was vanmorgen om half 6 al weer wakker. Net even boodschappen gedaan te voet (geen rijbewijs) maar heb het nu al weer helemaal gehad! Herkent iemand pijn in de zij bij lopen? Zit ongeveer ter hoogte van de nier maar dan echt meer naar voren en aan de zijkant. Beetje zelfde pijn als dat je vroeger bij gym kreeg in je zij als je teveel rondjes moest rennen. Weet niet hoe het ik anders moet omschrijven. Tis ook alleen maar rechts. En alleen tijdens lopen...
Zo leuk heb roze dr brown flessen die hadden ze toen bij me dochter nog niet jammer genoeg. nu wel dus gister besteld vandaag al binnen en vind dit de fijnste flessen zo leuk dat ze nu roze hebben
Daar ben ik dus ook echt een beetje bang voor merk ik. Van de week had ik echt ineens zo'n heel naar gevoel van 'help wat nou als het niet goed gaat'. Brrr.. vond het zo naar. Morgen wel officieel 24 weken dus toch weer (bijna) een mijlpaal bereikt En ik ga ook inderdaad maar proberen om nóg rustiger aan te doen. Hou er ook rekening mee dat ik misschien toch minder moet gaan werken op één of andere manier, al heb ik nu gelukkig wel kunnen regelen dat ik met de auto naar werk kan (bij ons wordt alleen in hoge uitzonderingsgevallen een parkeerplaats toegekend dus dat is normaal echt geen optie aangezien ik midden in een stadscentrum werk) en ik hoop al dat dat gaat schelen, niet meer het gedoe met het OV. En anders is het maar zo, dan maar minder werken. Belangrijkste is nu inderdaad dat alles goed blijft gaan met de kleine! @Mariposa1986 Die pijn in je zij herken ik, dat heb ik ook. Ik vermoed dat dat dus komt omdat ik om mijn bekken te stabiliseren onbewust nogal mijn buikspieren aanspan en dan krijg je een soort harde buik/buikspierpijnachtig gevoel. Heb dat ook aan de fysio gevraagd en die vond dat wel een plausibele verklaring.
Evne een beetje bijlezen. Verbouwing is hier van start gegaan dus echt een bere-druk weekend! @Veran fijn weer thuis. Hopelijk is het nu klaar en kun je het laatste halfje thuis blijven. @Springboon, pittig. Is het ook niet er "doorheen" moeten nu? Iemand die je kent met een boerenerf waar je even wat rondjes kan tuffen en dan een rustige weg op? @Mariposa1986 ik heb ook af en toe zijpijn, voornamelijk als ik lang rechtsop zit. Hier zit het links wel, maar idd echt van die zijpijn. @Tinkerbell1987 leuk hoor die flessen! @ConflictDiamond ik heb soms ook wel die angst dat er iets mis is. Probeer wel rust te nemen, maar gewoon het idee dat je een signaal onderschat of niet opmerkt vind ik heel spannend.
@Veran wat fijn dat je weer thuis bent! @Annabella86 en @ConflictDiamond ik kreeg eigenlijk alleen tips mee zoals rust en inspanning in blokjes verdelen en afwisselen, niet te vaak en zwaar tillen enz.... Heb bij dat laatste gevraagd hoe ze zich dat voorstelt met een dochter van bijna 14 maanden.... Trap lopen beperken is nog een goede tip, dank je. Voor mijn werk ga ik op huisbezoek bij mensen, dus ik zit veel, rijd veel auto en loop ook de nodige trappen.... Vorige week en komende week vrij mja, badkamer verbouwing is gestart en je wil ook nog wat leuks doen tussendoor. Dus soms lastig, maar alles voor de kleine! Ik probeer mijn Carriwell band overdag zo veel mogelijk te dragen en slaap met een kruik als de pijn te erg is. Dat verlicht wel gelukkig. Hopelijk krijg ik donderdag oefeningen mee, anders ben ik er wel klaar mee. Alleen tips had ik ook hier kunnen vragen bijvoorbeeld Van de week op babykamer jacht geweest en binnen 5 minuten (I kid you not) geslaagd! Zelfde materiaal als de kamer van onze dochter, love it! Over 1,5 week ophalen
Hey meiden! Alles gelezen van de afgelopen 3 dagen. Dank voor de lieve wensen voor het Suikerfeest! Het was super gezellig gisteren en vrijdag. Vrijdag bij mijn ouders wezen barbequen met nog een man of 25 (veel kinderen ook, heel erg leuk) en gisteren naar mijn zwager in Eindhoven geweest, ook heel gezellig. Ondanks dat ik relatief weinig gedaan heb (normaalgesproken ben ik de eerste die overal is om mee te helpen met alles) ben ik nu helemaal kapot. Lichaam voelt gewoon gebroken aan, en ik heb vanaf vrijdagmiddag tot gisteren eigenlijk continue harde buiken gehad. Vandaag dus even helemaal niets, beetje voetbal kijken en haken, misschien laat ik zelfs mijn man wel koken. De kleintjes bewegen wel als een gek. Zoooo leuk! Het is ook nog steeds zo apart om 2 babies te voelen. Baby 1 zit altijd in mijn bekken en onderbuik te trappen en te draaien, en Baby 2 zit rond of boven de navel, de ene keer met de voetjes naar links, dan weer naar rechts. Elke keer word ik weer verliefd. Het is nu ook makkelijk te zien en te voelen vanaf de buitenkant. Zo genieten. Verder gaat alles zo zijn gangetje. Morgen afspraak bij gyn met hopelijk een echo erbij. Wat ik begreep is dat er wel elke 4 weken een groeiecho gaat zijn vanaf nu. Dus we zullen zien. @Veran, wat rot dat je het ziekenhuis weer in moest! Maar gelukkig mocht je weer snel naar huis. Rustig aan doen jij hoor! @Marianne21 dat is rotnieuws.. Hopelijk kun je er na de bevalling weer aan werken en wordt het weer draaglijk! @Annabella86 Wat een leuke pakjes! waar heb je die Team Boys vandaan? Zo, even kort gereageerd, ik hoop dat ik niets heftigs ben vergeten en anders.. mijn excuses! Ik spring er vanaf nu weer in.. Knuf!
@oj89 Vervelend dat je veel last hebt. Hopelijk helpt het wat als je minder kan werken! @Mariposa1986 Ik herken die pijn niet, klinkt wel als een vervelende pijn. @Tinkerbell1987 Fijne flessen he, hier ook Dr. Brown fan! @Justmiej16 Leuk kamertje!! @Littlegirl1989 Spannend, hopelijk verloopt alles voorspoedig. @MamaSaartje Klinkt erg gezellig. Hoop dat het met rust gauw weer iets beter met je gaat! @hier Te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Ik kijk echt al jaren naar dit moment uit, dus echt mijn geluk kan niet op!
Thanks Veran! Hoe voel jij je nu? Wat is trouwens het voordeel van die dr. Brown flessen? Ik hoor er zoveel over maar heb nog geen onderzoek gedaan!
Dank. Ik spuug niet meer zoveel, maar nog wel constant misselijk. Het is dus wel een verbetering, in die zin dat ik nu niet opnieuw uitdroog Door het ventielsysteem kan je vacuumvrij voeden, daardoor minder krampjes, spugen etc.
@MamaSaartje dat klinkt goed je afgelopen dagen! Nu maar weer rustig aan. De pakjes komen van prenatal in dr sale haha
Meiden met bekkeninstabiliteit. Hebben jullie fysio therapeut jullie ook al ingetaped? Sinds ik dat heb ben ik pijn vrij. Als af is komt pijn gelijk terug. Ze heeft mn moeder nu geleerd hoe ze mij moet in tapen en gaat gewoon zo goed daardoor. Dacht misschien hebben jullie er ook wat aan als nog niet geprobeerd is!