Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018! (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosa89

Roosa89 Actief lid

22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Aah Saartje wat vervelend! Gelukkig is de operatie goed verlopen!

Fijne zondag allemaal!

Annabella86 vindt dit leuk.
  2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @MamaSaartje wat heftig zeg.. gelukkig heeft hij er weinig last van na de operatie. Beterschap en een knuffel voor je ventje..

@hier.. Beetje echo.. maar 25 weken vandaag!! Nog 6 dagen en dan gaat vl op vakantie.. merk dat ik er stiekem tegenop begin te zien :(

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    even een buikfoto toegevoegd, 25 weken buik

Bijgevoegde bestanden:

Justmiej16, Veran en Annabella86 vinden dit leuk.
  4. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Whoppa! Das een mooie buik *kijkt flieft*

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    :oops:

6. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Wat een leuk broekje @Annabella86 !

Vanochtend iets te fanatiek gesport denk ik...nu doet mn schaambot zeer...niet eerder gehad. Maar hangt ook samen met het bekken denk ik!?

7. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Yep hangt ermee samen idd. Heb het ook helaas.
    Thanks! Vond ik ook dus kon t niet laten het niet mee.te nemen

8. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @Lelietje85 kan mij voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten.

@oj89 Wat leuk dat je ze zelf gaat maken. Ik bestel ze gewoon online, ben helemaal niet creatief...

Hier ook fan van de boekjes van Pauline

@Klvertje4 Ik ben nog steeds erg misselijk. Spuug wel minder, maar nog steeds gemiddeld 5? keer per dag.

@Annabella86 Klinkt als een geslaagde dag! Heel schattig broekje.

@MamaSaartje Ach klinkt erg pijnlijk, beterschap!

@Mariposa1986 Hoe is het nu met je zoontje?

9. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    Oehh beterschap voor je kleine man saartje xxx

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hier mijn 25 weken buikje.

Las nog over 2 zielige jongetjes.
    Hopelijk herstellen ze goed maar lijkt me zo schikken.

Rest ben ik vergeten :oops:

Bijgevoegde bestanden:

11. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Oeh beterschap en sterkte voor de twee jongens.
    Hier net thuis van een paar dagen Veluwe. Ik ben bekaf terwijl we niet eens heel veel gedaan hebben. Mijn man vroeg of ik morgen verf wil halen om de buitenboel te schilderen. Heb gezegd prima maar schrijf alles op en dat is dan ook het enige wat ik doe morgen. Mijn hoofd is ook echt een vergiet. Ik vergeet gewoon de helft. Mijn ene zoon had geen sokken en de andere geen korte broek terwijl ik er heilig van overtuigd was dat ik alles netjes en goed had ingepakt. Oeps.

Ik zag mooie buiken voorbij komen. Wat worden ze groot ineens.

Annabella86 en xDoo vinden dit leuk.
  12. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Hey meiden,

Ik heb wel meegelezen maar ook hier een vergiet.

Nog wel meegekregen van de gebroken arm van je zoontje @MamaSaartje. Sterkte! Zal ook even schrikken zijn geweest

Zag idd ook mooie buiken voorbij komen. Gaat idd hard ineens. Vind het sowieso snel gaan! Vrijdag al weer 26 weken.
    Nu toch echt de nesteldrang toegeslagen. Gisteren een flinke to do list gemaakt van alles wat ik nog gedaan wil hebben en die op de keukendeur geplakt. Mocht mijn vriend roepen dat hij niet weet wat er nog moet gebeuren...:rolleyes:

Met de hersenschudding van ons manneke gaat het gelukkig stuk beter. Mocht hem net douche maar dat was nog wel even drama. Mag absoluut niet aan de hechtingen komen dus ik hou mijn hart vast voor donderdag als ze verwijderd moeten worden. En net heeft hij me opnieuw een hartverzakking bezorgd. Hij kan blijkbaar op de commode klimmen waar drie glazen plankjes boven hangen. Die hingen voor zover wij wisten goed vast.
    Had hem net op bed gelegd. Hoor ik in eens een kei harde knal en glas dat kapot valt. Heb nog nooit zo hard gerend. Manneke stond te krijsen op de commode van schrik maar heeft gelukkig niets open gehaald met glas.

Had vandaag mijn dag al niet maar heb het nu écht helemaal gehad. Met omhoog vliegen en naar mijn zoontje rennen ook verkeerde beweging gemaakt. Dus mijn bekken en rug doen nu helemaal pijn.

#einde klaagmodus :oops:

13. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Zo was een paar dagen offline en heb alles vluchtig gelezen...
    Veel afscheiding check heel erg sind 2 weken ongeveer.:confused:

En saartje en mariposa dat is schrikken zeg hopelijk zijn ze snel weer de oude al duurt het met een gebroken arm wel ff en dat dan net een paar weken voor de zomervakantie :(

Zal deze aankomende week weer weinig online zijn drukdrukdruk pfff en weer mooi weer:Dgelukkig want deze week zwemvierdaagse voor mijn zoon.

14. Catlady90

Catlady90 Actief lid

26 nov 2017
    425
    621
    93
    Vrouw
    En nog even snel mijn 25 weken buikje :D

Bijgevoegde bestanden:

Justmiej16, Springboon, Veran en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Mooie buikjes :thumup:

En toen was het weer maandag! Iedereen een leuk weekend gehad?

Sinds gisteren ineens aan het twijfelen om er nog een tula bij te halen. Danwel de free to grow versie. Vind de soar zo mooi. Maar heb al een tula hummingbirds standaar de en een willow toddler... keuzes haha.

Veran vindt dit leuk.
  16. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Dikke pens foto alert!

Bijgevoegde bestanden:

Justmiej16, Veran, xDoo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Jeetje @Mariposa1986 jij ook beterschap met je zoontje! Arme jongen.

Verder even kort, ik ben helemaal kapot. Bedankt voor jullie beterwensen.. Met zoonlief gaat het gelukkig best wel goed. Hij lijkt meer last te hebben van de naweeen van de narcose dan van zijn arm. Maar ook dat valt mee. Vandaag heb ik m nog een dagje thuis gelaten, morgen gaat ie dan voor het eerst weer naar school.

26 weken alweer.. Het is ongelofelijk!

xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.
  18. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Mijn buik begint opeens heel erg te hangen :( Dus echt mijn onderbuik zeg maar. Dit is in de afgelopen dagen gebeurd. Super lelijk en ook super vervelend (soms zelfs pijnlijk). Heb meteen maar buikbanden besteld, eerst maar van BonPrix, die kosten weinig en hebben makkelijk mijn maat. Mocht dat niets zijn dan ga ik bij de duurdere merken kijken. Iemand ervaring mee (met buikbanden en/of hangende buik)? Zou dit kunnen betekenen dat Baby 1 is ingedaald?

Gelukkig is het op deze foto niet goed te zien omdat de band van de zwangerschapsbroek het aardig ondersteunt.. Buik wordt zo groot.. Maar de lekkere broeken voor in huis hebben niet zo'n goede band dus ik hoop dat zo'n buikband een beetje helpt.

IMG_20180625_103208.jpg

Justmiej16 en Veran vinden dit leuk.
  19. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik weet alleen van buikbanden dat het word afgeraden ze te lang te dragen omdat je spieren verslappen en je daar dan weer last van krijgt. Als je twijfeld altijd even de gyn bellen anders? Misschien kan hij/zij je tips geven.

20. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    @chicca Hier nog zo’n vergiet. Kan best lastig zijn :p

@Mariposa1986 Dat is schrikken, maar gelukkig heeft hij daar verder niks aan over gehouden. Hopelijk voel jij je vandaag weer iets beter?

@MamaSaartje Gelukkig dat het best goed gaat met je zoon. Mijn jongste zoon en ik hebben zelf ook meer last van de narcose dan van de desbetreffende operatie zelf.

@Foto’s. Mooie buikjes dames!!

@Hier. Helaas weer meer aan het spugen.. Net even gewerkt, maar het ging dus niet. Vanmorgen ook nog een controle gehad bij de gynaecoloog. Gelukkig zag dat er wel goed uit. De placenta lijkt al naar de zijkant te verplaatsen, dus toch wel een opluchting en het kindje groeit ook goed!

xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina