Kan beide nog toch? Ik lees nog wel regelmatig mee ik andere topics. Maar app gaat gewoon wat sneller waardoor het makkelijker is om te reageren
Net nog een extra paar slippers gehaald bij de Zeeman, waren maar 2,99 en lopen erg lekker.. Ideaal als reserve-paar en voor bv. ziekenhuisbevalling of thuis Weet iemand trouwens waar je baby pyama's kan krijgen vanaf maat 56? Zeeman, Wibra hebben wel hele leuke alleen vanaf maat 68 helaas..
@Springboon Pittig in je eentje ik vind alleen met mn zoontje soms al behoorlijk zwaar. Hmm pyamas kleine maatjes volgens mij op next direct kan je wel bestellen. Maar veder begint vaak vanaf maar 62/68.. @app groep Leuk ik heb pb gedaan En blijf ook hier praten maar lijkt me wel makkelijk via de app. @MWW Fijn dat alles goed was! Misschien heb je al verteld maar mijn geheugen laat me in de steek. Maar 39 weken inleiden wat was daar de reden voor? @Mariposa1986 Oh klinkt lekker zo'n uitspraak kind. Die van mij heeft heel soms maar goed helaas doet hij alleen als we vroeg weg moeten voor school of iets anders... Fijn dat veder allkes goed gaat met hem! @MamaSaartje Lekker spulletjes aan het aanschaffen! Ook wel leuk 2 verschillende wiegjes zijn zoveel leuke dus kan je van alles wat halen En wat fijn dat tot nu toe hij geen last van zn arm ondervind en jeuk alleen goed dan is wond aan genezen wel rottig dat niet even weg kan nemen. @Littlegirl1989 Helaas is niet elke verloskundige even prettig. Maar goed als meerderheid in praktijk leuke fijne hebt is kans klein dat je haar werkelijk bij je bevalling hebt. Heerlijk die werklui.. hier van woningbouw nieuwe keuken elke ochtend om 7 uur stonden ze er en om half 8 begonnen ze met kabaal te maken. Andere kant vaak rond 3 a 4 uur zijn ze weer weg
@xDoo klopt is ook. En verder, als ze haar werk goed doet zal het prima zijn. Ze was alleen erg druk en dat zijn wij dus helemaal niet dus dat vond ik lastig haha. Ennn werklui waren zelfs al om 11.00 weg, werk viel weer mee (tweede meevaller deze verbouwing al). Morgen zou de aannemer zelf komen kijken en zonet stond de stucadoor op de stoep die tijd vrij had en voorstelde om dan niet te wachten tot de keuken klaar was maar gewoon met de babykamer te beginnen dusss die wordt morgen al gestuct! Helemaal blij er mee!
Voor de meiden die het gemist hebben. Er is inmiddels een app groep gemaakt. Mocht je graag toegevoegd willen worden stuur mij dan even Een privé berichtje met je telefoonnummer
Het is erg gezellig in de app groep! Maar meer voor kletsen, hier kunnen we nog steeds onderwerpen bespreken en het lijstje bijhouden. @Littlegirl1989 fijn dat het werk meeviel!! Is het stucen dan ook het laatste werk? @babypyamas Ik moet eerlijk zeggen dat ik op die leeftijd eigenlijk geen pyamas gebruikte.. Gewoon boxpakjes. @xDoo nou ik heb een oproepje geplaatst op FB en nu word ik overstroomd met reacties haha. Had ik eerder moeten doen dus. Wat ik nu graag wil zijn deze twee: Eentje wit en eentje mintgroen dus.. Hoe cute!! Die witte is al geregeld voor 25 euro (inclusief matrasje), alleen de mintgroene nog.. Lijkt me zo leuk, 2 in dezelfde stijl maar verschillende kleuren..
Heel leuk saartje. Je zou eventueel ook nog een witte kunnen nemen en hem dan zelf kunnen schilderen. Daar is makkelijker aan te komen. Mijn schoonzus had hem ook geschilderd.
Kan inderdaad ook nog.. Ik ga gewoon even kijken hoe het eruit gaat zien maar aangezien de kamer wit met grijs en mintgroen gaat worden, vind ik een wit en een mintgroen bedje ook wel heel erg leuk
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡♡ Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 34 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 34 jaar - 2de kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen (16) meisje (11) verrassing (4) Afspraken: 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 28 juni: Justmiej16- controle + echo 30 juni: annabella86 - 3/4d echo 02 juli: Springboon - controle vk 05 juli: Tinkerbell1987 - suikertest 8.00 09 juli: Springboon - suikertest + bloedtest ivm negatieve rehusfactor 09 juli: xDoo - controle vk 09 juli: Saartje - internist (zwangerschapsdiabetes), controle gyn + echo 10 juli: Cjms - 4D echo 12 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 16 juli: Tinkerbell1987 - groeiecho 20.00 19 juli: Justmiej16 - 4D echo 25 juli: annabella86 - intake kraamzorg 26 juli: annabella86 - centering pregnancy/ controle 02 augustus: Annabella86 - groeiecho 03 augustus: echo placenta ligging + groei 09 augustus: Marianne21 - echo voor placenta + groeiecho 09 augustus: annabella86- centering pregnancy/ controle 10 augustus: springboon 2e keer controle SEO (ivm vergrote niertje) 23 augustus: annabella86 - centering pregnancy/ controle 30 augustus: Annabella86 - liggingsecho 06 september: annabella86 - centering pregnancy/ controle 20 september: annabella86- laatste centering pregnancy/controle
@MamaSaartje die is leuk! En nee, haha, ze zijn echt pas net begonnen. Krijg een nieuwe keuken en verder woonkamer, keuken, gang, overloop en babykamer stucen en nieuwe vloer er in. In de woonkamer was wat klein breekwerk en dat is nu klaar. Stucadoor moet voor eind volgende week klaar zijn (en dus ook het leidingwerk enzo in de keuken) en dan is er nog een week de tijd om de nieuwe vloer te leggen en de keuken te plaatsen. Half Juli is dan alles weer netjes, dan kunnen wij gaan verven overal hopelijk! Eind Juli hopen we dan dat alles fris en fruitig is, zodat ik vanaf September in een mooi huis met verlof kan!
Littlegirl1989 succes met de verbouwing Net met de huisarts gebeld voor kinkhoestvaccinatie. Kan niet bij de huisarts alleen als je een indicatie hebt. Dit wist ik dus niet, nouja dan heb ik ook geen keuze meer Ik heb echt slechte dagen gehad steeds misselijk, heel snel moe en heel erg last van mijn rug. Soms voel ik me ook nog een slechte moeder en huisvrouw omdat mijn man nog zoveel moet doen terwijl hij ook al full time werkt. Het voelt alsof ik hem zodra hij thuis is opdrachten moet geven: wil je stofzuigen, wil je de prullebak legen, wil je de luier van onze dochter doen etc. Ik ben meteen uitgeput bij de kleinste dingen het lukt me al haast niet meer. En ik ben nog maar 26 weken, vorige zwangerschap had ik dit pas aan het eind Warm eten kan ik ook niet meer en bij het koken wordt ik al misselijk van de geur. Erg vervelend allemaal.
@ MamaSaartje dat zelfde wiegje heb ik ook, nog van onze dochter dus ga ik nu weer gebruiken. Ik heb hem gewoon wit gelaten. Baby pyjama's gebruikte ik ook nooit. Gewoon makkelijk zittende kleding.
Hier idd ook makkelijke kleding/ boxpakjes! Balen meid van het huishouden. Herken t wel. Ben de hele dag thuis maar kan gewoon niet alles door de bekken/ vermoeidheid. Dus mn man doet ook meer dan hij aan kan. Gelukkig is het maar tijdelijk..