nope lig nog aan laatste infuus.. ineens weer koorts dus nu wachten op de gyn. mag ik weg en morgen terug komen of moet ik blijven.. pff
Dank jullie wel allemaal ben zo blij ik zag stolseltjes vandaag en dacht echt dit is eind oefening. Ik zag een nieuwe dame als het goed is welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Springboon hoop dat je je wat beter voelt na het infuus.
Goedzo @Tinkerbell1987 ! Wauw al een echt baby hihi zo mooi! @chicca tis ook allemaal nog zo klein eh! Bij mij zei ze ook je eisprong is gewoon later geweest. Dat kan bij jou misschien ook eh of latere innesteling.. bij 12 weken kunne ze al veel nauwkeuriger zien voor wanneer het ongeveer is... bij mij was ie nu ook net geen 1cm.
@Tinkerbell1987 oh jippie wat een goed nieuws meid! @Springboon ohjee, knap maar gauw op. En de rest ben ij weer vergeten. Mn pijpje is leeg.
@Tinkerbell1987 , wat een goed nieuws!! Jeujjj @Springboon, wat een ellende.. Hopelijk knap je snel op..
uitwendig genomen.. hartje klopte stevig.. op den duur hoofdje gezien (ligt boven).. termijn klopt tot dusver nog maar dat moet de termijnecho over 2 weken bepalen.. nog 1-2uur en ik weet of ik mag blijven of toch naar huis moet en morgenvroeg weer melden.. voel me weer slechter, koorts van bijna 39.. dus de gyn twijfelt..
@Tinkerbell1987 wauw!!! wat een mooie echo! super goed zeg. Fijn dat ze het erbij zeggen dat er nog meer kan komen. Ik hoop ook op een mooie echo vrijdag. Ben ergens wel blij te horen dat nog meer dames last hebben van dat zeurende gevoel in je onderbuik.! Bloed is nog steeds (ren om de vijf min naar de wc....) gestopt..
Wat fijn @Springboon!! Ik krijg helemaal de zenuwen van al die mooie echo's.. Morgen mag ik en ik heb het niet meer! Vanavond maar vroeg naar bed...... Ik begin overigens al een behoorlijk bol buikje te krijgen, ik weet niet hoe ik dit 12 weken moet verbergen als alles goed blijkt te zijn morgen
Ik heb me inderdaad vergist van naam denk ik.. iemand had vandaag echo en moet bolgende week donderda terug omdat het wat klein was.. in ieder geval het is voor ons allemaal gewoon mooi wachten tot 12weken. Dan zullen ze juister kunnen meten en de datum vaststellen. Wat goed dat het wel goed klopte @Springboon ! Al een hele geruststelling!! @Silverwings komt goed!! @Floor32 ik duim hard met je mee!!!! Echt chapeau dat je mooi zo afwacht!!
Dat ben ik, dank je wel! Ondanks dat ik vorige week een goede echo heb gehad met een prachtig kloppend hartje, vind ik het nog erg spannend (zeker omdat ok nagenoeg geen symptomen heb op de vermoeidheid na). Ik zit op 8+2 vandaag
Wij mogen ook een extra keertje spieken omdat het nog zo klein was. Zelf maak ik me er geen zorgen over Ik heb vandaag weer met de emmer geknuffeld. Bah wat voelde ik me beroerd! Mijn buik begint ook behoorlijk naar voren te komen moet ik zeggen.. Fijn dat er vandaag ook weet veel goed nieuws is!