@Izzie7676 kun je geen digital test van CB doen om te kijken wat die zegt? Ben er niet zo in thuis hoor dus misschien zeg ik iets wat toch niet veel oplevert...Maar als die 3+ aangeeft...zit t misschien toch wel goed. 19 maart is volgens mij een echter termijnechodag! Ik ook. Zal @Sophiex en mijzelf zo op de lijst zetten. Ik hoop dan 11 weken te zijn en dan ga ik meteen die dag bloed laten prikken voor de nipt. Ik las trouwens net iets over urine, ik heb dat helemaal niet hoeven inleveren bij mijn verloskundige, is dat wel gebruikelijk? Mijn vorige zwangerschap was in Duitsland en daar moest ik dat wel...Was sowieso allemaal een beetje anders daar.
ik heb het gisteren wel moeten controleren ivm die uitdroging. En dit wil ze de komende 3 weken nog gaan aanhouden. Getver.. door al dat gehoest bloed ik af en toe weer Daar ben ik nu echt wel klaar mee.. lig nu s nachts wakker van al dat hoesten (en dan lig ik al vrij hoog omdat ik anders geen lucht krijg, ipv lekker plat als anders), slijm wat loskomt maar niet weg wil.. Bah.. dit ga ik niet nog 2-3weken redden ben ik bang.. zeker omdat ik ook niet kan eten :'(..
Wij zijn ontzettend verdrietig.. op de echo was mijn baarmoeder te zien die qua termijn klopte.. dooierzak was alleen leeg.. ik word straks gebeld door de verloskundige om te kijken wat we nu gaan doen. Ik snap er ook helemaal niks van.. ben zo enorm verdrietig. Heb ook nog geen bloed verloren, nog helemaal niks dus ik had dat helemaal niet verwacht..
Neee.. niet jij ook Jemig wat zullen jullie in onzekerheid zitten net als @Izzie7676 hele dikke knuffel
Sterkte.. wat een verdrietg bericht. Ik snap dat te vroeg echo weinig te zien is alleen in dit soort gevallen lijkt me dat je liever eerder dan later hoort. Iemand zei mij ooit zolang je vruchtzakje hebt hou je hormonen dus dat is ook reden dat je al die tijd zwanger voelt..
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dooie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(3) onbekend(30) Afspraken 2 maart: floor32- 2de echo gyn 2 maart: YellowEyes - eerste echo 5 maart: Keet88 - intake verloskundige 5 maart: Catlady90 - tweede echo 21:15 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart: oj89- termijn echo verloskundige 7 maart: Veran - controle/echo 8 maart: Keet88 - tweede echo ziekenhuis 8 maart: Saartje - termijnecho 10:15 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 13 maart: littlegirl89 - 8wkn echo 14 maart: sohappy - termijnecho 15 maart: Annabella86 - 10:45uur termijnecho 15 maart: Tinkerbell1987- termijn echo 18.30 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho 16 maart: Marianne21 - termijnecho 16 maart: mww- termijnecho 19 maart: Cjms - termijnecho 19 maart: xDoo - termijnecho 19 maart: Veran - termijnecho 19 maart: Sophiex - termijnecho 19 maart: Lelietje85 - termijnecho 20 maart: Caro86 - termijnecho 21 maart: Chicca- 9.00 uur termijnecho + nipt 23 maart: Caro86 -intake vk + nipt 27 maart: littlegirl89 - 12wkn echo met intake 28 maart: littlegirl89 12wkn echo zkh ivm studie 29 maart: Scary8 - 11-12weken echo 30 maart: tessss - termijn echo 4 april: Chicca - 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Lief, dank jullie wel. Ik hoop echt dat het uiteindelijk toch goed blijkt te zijn maar daar gaan wij niet vanuit. Dit was echt een klap in ons gezicht.. nu hopen dat de verloskundige snel belt, dan weten wij ook waar we aan toe zijn.
@YellowEyes oh nee! Krijg er kippevel van. Totaal onverwacht inderdaad voor iedereen maar natuurlijk vooral voor jullie! Juist omdat je er zo'n goed gevoel over had Dikke knuffel.. Weet verder niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte! Houd je ons op de hoogte wat er verder nog gaat gebeuren?
Dank jullie wel! Ja zal het laten weten. Hopen dat de verloskundige snel belt, weet ook echt niet wat ik ervan moet verwachten.. vind het allemaal zo vreemd.
@YellowEyes is er een reden dat ze nog gaat nabellen? Dat het niet gewoon tijdens de afspraak is besproken? Moest er nog nader onderzoek of overleg worden gedaan?
Ja ze zou overleggen met de verloskundige wat ze nou zouden gaan doen. Ik zou door de verloskundige opgebeld worden. Heb nu nog niks gehoord. Maar vind het zo enorm raar.. dacht tijdens de echo ook ergens een knipperend lichtje te zien en toen vroeg ik ook nog: kan dat het hartje zijn? Toen zei de echoscopiste: ik denk dat dat eerder jouw hart is. Het is allemaal zo onzeker en baal hier zo enorm van. Hetgeen wat er te zien was klopte ook gewoon met mijn termijn, maar er is geen kindje te zien en dat is zo raar. Als ik nou had gebloed, had ik nog kunnen denken: misschien is het met de bloeding weggegaan.. maar dat is helemaal niet het geval.