Inmiddels weer aan het spugen, baal er heel erg van.. Hoop dat het binnen de perken blijft en dat ik niet opnieuw uitdroog. Hoe voel jij je nu? Kan je inmiddels weer iets eten?
vanmorgen een eierkoek gehad.. maar ook weer gespuugd.. volgens de vk kan dit nog wel 3 weken duren.. maar vocht wisselt per dag.. zit nu nog maar op 1 liter. vk zei dat je lichaam nu je zwanger bent nog meer van je vraagt en de kleine vraagt ook zijn/haar deel.. is vervelend voor de vrouw-zijne maar eenmaal beter.. dan zullen we ons ook vele malen beter gaan voelen zei ze
Balen dat je ook weer hebt gespuugd, hopelijk gaan die 3 weken dan heeeel snel voorbij. Ben bang van niet
ik hoop het ook.. werk is niet blij iig, die wou dat ik morgen alweer aan het werk zou gaan. Ben wel blij dat ik ORS erbij neem, straks nog iets van zout (boullion moet ik weinig van weten momenteel) en dan rustig verder qua drinken.. hoop snel iets energie te hebben.. En dat jij je ook snel weer beter voelt
@YellowEyes bah.. wat een rot nieuws.. ontzettend veel sterkte! Hahaha *leest 68 berichten terug* Ik heb niet echt iets te melden eigenlijk dus schrijf ook wel wat minder. Maandag mag ik gaan kijken of ons kleintje al wat gegroeid is.. vind het nu wel spannend na best wat slecht nieuws.. Vandaag voor het eerst zonder medicatie doorgekomen. Best trots op mezelf. Maar denk dat ik zometeen niet meer te houden ben wat betreft misselijkheid. Etenstijd is echt niet mijn moment van de dag. Edit: woow ik ben zondag gewoon al 10 weken!
Ik lees straks alles bij maar heb een goede echo gehad! Geschat kleine 8 weken, goed kloppend hartje.
Misschien lukt instent noodels eten? Nergens zin in maar dat kan ik redelijk goed weg eten en zit lichte bouillon bij. Mn zoontje eet ook bijna niks maar ook dat kon hij weg eten. Veder drink ik chocomel zit toch wat suiker in zodat mn lichaam wat energie heeft en omdat zwaar is wordt niet misselijk van zoals water bijv.
@YellowEyes heel veel sterkte meid was dit je eerste echo? @Floor32 wat zullen jullie opgelucht zijn! @Littlegirl1989 ja ik vond het ook raar! Ik dacht gelezen te hebben in die papieren dat er altijd een extra echo word gemaakt. Maar goed, ze heeft duidelijk gezegd afgelopen woensdag dat we nu hier klaar waren en een afspraak bij de verloskundige moest maken. Ik ga er niey voor bellen, vind t best fijn dat ik niet meer hoef. Genoeg ziekenhuis gezien en scheelt me weer een ritje nijmegen.
Als ik nies of hoest heb ik nu voortaan het gevoel alsof mijn baarmoeder wilt ontsnappen. Herkent iemand dit? Heb ff gezocht: is schijnbaar omdat je baarmoeder dan heen en weer beweegt en dan aan je banden gaat trekken.
oh dat is een goede tip.. dat heb ik wel in de kast liggen (voor als mijn vriend er trek in heeft) dank je
Zo ik heb ook al heel lang niet gepost. Wel meegelezen. Ik heb vorige week een goede echo gehad. Heel fijn. Ben al een aantal weken ook lekker beroerd met overgeven en al. Nu heb ik nog een ander probleem. Mijn zoon heeft de 5de ziekte opgelopen. Nu heb ik ook vlekjes gekregen. De 5de ziekte verhoging de kans op een miskraam als ik het heb... Heb vandaag bloed laten prikken om te bepalennofbik het heb. Anders moet ik naar de gynaecoloog voor extra controle. 1% van zwanger vrouwen hebben dit.. Denk wel dat ik het heb.... pfffff echt k* Nog even voor alle meiden met slecht nieuws. Heel veel sterkte gewenst! En Floor, ben echt heel blij voor je. Nu lekker genieten!
Ja was maar toch weer genomen tot ik echt 100% zekerheid heb. Anders ga ik daar weer over zitten piekeren
Ohh jemig @YellowEyes !!! Hopelijk hebbe ze niet goed gekeken fso... ik hoop echt dat het nog goedkomt!!!! Als je dan floor haar verjaal zoet kan het wel degelijk!! Ik duime heeeel hard!!! @Floor32 yessssss men duime hebbe geholpe!!! Ineens wat naar voor gezet zelfs??? Kei goed en nu geniete!!!