Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scary8

scary8 Bekend lid

18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    @Izzie7676 jeetje toch!!! Wanneer mag je volgende week terug?? Wat een helse periode! Maar toch een embryo te zien! Hopelijk zien jullie volgende week alsnog het hartje!!! Dat je wat minder ver ben kan eh! Een late innesteling een late eisprong...

Izzie7676 vindt dit leuk.
  2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dat kan eigenlijk niet, positieve ovulatietest op 19-1 en positieve zwangerschapstest 29-1

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Snap ik, vreselijke ellende.. Dit is allemaal hels.. Vreselijke onzekerheid is zo erg :(

4. scary8

scary8 Bekend lid

18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    Hmmmm zo raar allemaal!! Of hij groeit nu iets trager en maakt sevves een grote inhaal!!! Ik snap wel dat ze ergens een maatstaf moeten hebben. Maar ze kunnen niet allemaal even "snel" zijn...

5. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Zo vervelend Izzie, ik weet goed hoe je je voelt. Bij mij was er geen embryo te zien omdat de gyn niet goed een echo kon maken (blijkt). De echoscopiste had em zo gevonden (terwijl ze gyun al echt zei leeg zakje dus kansloos). Ook bij mij kon het niet eerder zijn want ook vroeg getest en ovu tests. Ik hoop nog op een wondertje net als bij ons!

Annabella86 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  6. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Hier gaat het wel aardig, moe, misselijk the usual. Ik lig normaal elke avond om 20:00 in bed dus daarom weinig tijd voor mezelf helaas (heb een dreumes in huis, daar wordt je sowieso al moe van).

xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.
  7. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oh nee! Dat is echt K. Moet je lang op de uitslag wachten?

Ik weet dus niet of ik de waterpokken heb gehad dus ze gaan prikken op anti stoffen.

Hoop dat het iets anders is maar eerlijk gezegd lijkt het me logischer als jhet ook bij jou de 5e ziekte is

Annabella86 vindt dit leuk.
  8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeetje lees nu bij.....
    @Izzie7676 wat moet dit dubbel zijn! Maar kijk naar mij. Bijna anderhalve week terug gezet en nu ineens bijna een week verder. Ik ga heel hard voor je duimen!

@YellowEyes meis dat is schrikken. Heel veel sterkte! Hoop dat het allemaal mee valt en ze ma of di alsnog iets kunnen zien...
    Dikke knuffel voor jullie dames!

Hier ook zoveel spanning gehad..... ik was helemaal op van de zenuwen. Gyn vroeg voel je je zwanger. Wat denk je zelf. Ik wist het niet. Wat ik wel wist was dat het bloed niet zoveel was dat alles nu weg was, maar echt goed..... weet nog dat we in 2013 hier altijd riepen, geen bloed geeft moed. Bij mij is het met bloed ook drie keer mis gegaan.
    Maar meteen al kwam frummel in beeld en zagen we een hartje.... bij mij knapte er iets... zo blij helemaal huilen.... je weet dat er hoop is maar durft niet te hopen..... Maar hoop dat ik het nu los kan laten en een beetje kan genieten. 22 maart een termijn echo.

chicca, Springboon, xDoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    @Klvertje4 Jeetje dat is ook schrikken! Beterschap ga duimen dat hetf meevalt!

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Snap je gevoel helemaal @Floor32.. Ik heb van de week echt gevloekt toen ik het hartje zag kloppen, ik vloek nooit.. Ik heb deze zwangerschap ook bloed gehad en al hou je ergens hoop je maakt jezelf toch nog meer wijs dat het niet oke is als je bloed hebt..

Hier lekker een vrij weekend.. Heerlijk! Drukke week gehad op het werk dus lekker rustig aan hier!

11. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik heb ook zitten huilen toen ik het hartje zag. En kon mijn hoofd gewoon niet overeind houden, was zo opgelucht, alles kwam tegelijk. Mijn man heeft een filmpje gemaakt van het kleintje met kloppend hartje en daar ben ik echt heel blij mee.

Klvertje, wat een spanning, succes!!!

@Floor32 gelukkig, ik ben blij voor jullie!

12. Caro86

Caro86 Lid

16 feb 2018
    72
    115
    33
    Vrouw
    Ik heb een rot nacht achter de rug! Ik heb al dagen zo’n pijn in mijn schouders, hals en kaak.. het wordt alleen maar erger en kan er al dagen amper door slapen. En die paar paracetamol helpen van geen kant. Pure stress allemaal natuurlijk ... niet zo best voor de kleine.
    Maandag naar de fysio. Hopelijk kan die me een beetje helpen.

13. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Goedemorgen iedereen!

Ik heb ook als een klein kind zitten janken bij het zien van het kloppend hartje bij 7 weken. Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest. En nu ben ik weer net zo onzeker als voor de echo. Erg frustrerend!

Sinds een paar dagen heb ik in de ochtend heel even een flinke kramp onderin mijn buik. Dit gaat gepaard met een drukkend gevoel. Ik weet niet goed wat het is: het kan mijn baarmoeder zijn, maar ik heb meer het idee dat mijn darmen degene zijn die dit veroorzaken. Het is maar heel even: een seconde of 10 en daarna straalt het uit naar achteren (waarbij ik dan denk; whoops... definitely mijn darmen!). En dan is het over.

Daarna sta ik op, ga plassen en naar beneden want honden wakker. Alsof er niets aan de hand is.

Herkent iemand hier iets in?

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik dacht dat het fijn zou zijn, iets grotere kinderen zeker als je niet goed bent..
    nou ze zijn dubbel zo vervelend en zuigen nog meer energie uit mij dan anders..
    vl aan het werk en het is al vanaf 7.15: mama mama mama mama mama mama mama.. non-stop.. terwijl ze weten dat ik momenteel geen kracht heb om te reageren..
    en dus nu enorm brak, buiten adem en continu spugen (lang leven geen rust kunnen nemen).
    wordt straks gehaald door mijn ouders..
    doen die de meiden even voor me.. kan ik daar even plat op de bank..

15. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Wat vervelend meis :( hopelijk kun je bij je ouders wat rusten

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je even bij je ouders terecht kan. Hopelijk kan je even wat rust pakken

Ben blij dat ik mijn zoontje redelijk rustig kan houden door eten drinken en serie aan te zetten dat soms even klein tukje kan doen.

17. Klvertje4

Klvertje4 Actief lid

21 aug 2017
    306
    348
    63
    Vrouw
    Ergens volgende week de uitslag. Denk de 2de helft van de week, want het moet naar een apart lab. Aan de ene kant voel ik me zwanger en moet ik ook echt overgeven enzo. Aan de andere kant geef ik de moed soms een beetje op. Heel stom, want rationeel weet ik dat dat nergens op slaat. Wil het morgen eigenlijk aan iedereen vertellen, maar het voelt zo dubbel. Terwijl als ik de 5de ziekte heb dan heb ik nog 90% kans dat het goed gaat. Dit is gebaseerd op een Brits onderzoek uit 1989... pff. Dan ga ik nog eens googlen en dan lees ik ook echt verhalen waar het fout is gegaan.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mijn ouders schrokken toen ze me zag..
    'je bent vel over been S. ', hier drinken..
    en bak fruit (oef.. pap kan echt niet)..
    En ik ga nu soep voor je maken..
    je moet echt wat innemen hoor, anders komt dit niet goed..
    Heb nog nooit zoveel gehuild als tot dusver..
    mijn zusje die mij een vest kocht zodat ik warm blijf (normaal doet ze zoiets eigenlijk nooit), de kinderen die opgevangen worden en ik op de bank neergelegd en vl die nog even een paar uur kan werken zonder zich schuldig te voelen..
    Inmiddels 2e glas thee voor mij staan (en oef valt zo zwaar, maar met elke slok die ik probeer zijn ze al blij)..

hoe is het met jullie?

xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.
  19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    we gaan positief duimen en hopen voor je hoor!! dat er niets met jou of de kleine frummel zal zijn

20. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
    Hoi allemaal!

Nieuwe bh’s gekocht! Wat een opluchting! Van een 80C naar een 85D! Dat zit een stuk beter haha! Ze hebben trouwens nu een aanbieding bij de Hema: 2 + 1 gratis. Dus mochten er meer dames denken ‘het knelt wat’, voor comfortabele standaard bh’s zou ik nu even naar de Hema gaan!
    Verder geloof ik (en nu ga ik even heel hard afkloppen) dat ik me vandaag iets beter voel.. Wat wel echt bizar is dat ik vorige week ineens geen kip meer lustte.. en nu sinds gisteren ineens denk IK WIL KIP! Wat kan een lichaam toch vreemd zijn zeg.

Caro86, xDoo en Annabella86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina